![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2006
Posts: 896
|
![]()
Molde Stavanger 2Q280 15:30 16:40 ingen info PINAIR Panama
Står det idag, 28. februar kl. 16.47. Vet noen hva slags flight dette er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 297
|
![]()
Vildanden:-p
__________________
upcoming flights.. mange |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2006
Posts: 896
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
tipper det nok en gang er snakk om to selskaper som har samme kode. IATA og ICAO tillater at to selskaper har den samme koden når de er så langt fra hverandre at forvirring er lite trolig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2005
Posts: 138
|
![]()
Da var de tydeligvis ikke langt nok fra hverandre.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
For Avinor må flyselskap være på 2 forskjellige planeter for at de ikke skal blande de.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]() Quote:
Eg kjørte pilotene igår, 2 hyggelige svensker :clap :clap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
Det flyet er livsfarlig. Cargodøren faller sinnsykt fort ned fordi motvekten er ødelagt. Bare i tilfelle noen lurte.
![]()
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,680
|
![]() Quote:
![]()
__________________
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Det er korrekt. ICAO-koder er unike, mens IATA utsteder noen saakalte kontrollerte duplikater.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,319
|
![]()
Skal ikke SAAB`n få Vildanden design?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-NIA på ENML | ohegge | Bilder & foto | 0 | 23-03-2012 23:11 |
ENML/MOL 13.06.2011 | EVGENML | Bilder & foto | 9 | 14-06-2011 18:29 |
ENML 2009 | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 17 | 27-11-2009 23:15 |
Ny info om ENGM og ENML raddar | nikkelars | Register- og ATC-Forum | 23 | 07-12-2007 23:10 |
Flightinfo for Molde MOL/ENML | enml | Flyforum | 0 | 17-11-2004 23:13 |