![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg får ny sofagruppe og stuebord til uken.Dermed blir jeg sittende med en to-seter,tre-seter,hjørnebord og sofabord tilovers.Vi snakker om Ekornes Amigo med batick hud,farge coffee.25 år gammel,men bare ubetydelig slitasje.Gidder ikke å rykke inn noen annonse i lokalavisene.
Gratis mot avhenting.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
prøv også finn.no - 25 kroner for en annonse. jeg ble kvitt mitt stgge vitrineskap på 50 minutter - og fikk 500 fo det:exclamati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mulig det,men jeg vil ikke bli nedringt av "kreti og pleti" til alle døgnets tider.
Men det kan bli en løsning: IPMS Norges østlandsavdeling må finne seg et nytt byggelokale,og da kan en sofagruppe komme til nytte i spisepausene.Pluss at det går utmerket godt an å titte på flyvideoer og DVD-er fra sofaene. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fullstendig OT, men alikevell | Roxman | Flyforum | 2 | 19-04-2007 08:02 |
OT : Fullstendig OT | AirbusTrond | Flyforum | 0 | 23-03-2007 21:18 |
Fullstendig O/T: tabloider | LCH | Flyforum | 2 | 25-06-2005 23:36 |
Fullstendig OT: T5PC aksjonærliste ! | LN-SEK | Flyforum | 19 | 01-12-2004 12:23 |
O.T: Fullstendig | Lennart | Flyforum | 8 | 25-10-2004 15:40 |