![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En riktig god morgen fra kalde Bergen. Stjerneklart og -7 grader for øyeblikket, ser ut til og bli nok en fin dag. Nattens jobbing er snart unnagjort, og senga venter
![]() Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go'morgen & Go'natt Stefan og god morgen alle sammen!
Da er snart nattens vakt over og det bærer hjem til noen fridager og en liten tur til Bodø i helgen..... Ha en strålende dag og en strålende helg alle forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nattens søvn er unnagjort og dagens jobbing venter...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Da er min Non-Carb frokost inntatt og jeg står på farten for å få meg en skikkelig runde med Squash før jobb. Flott og lystbetont treningsmetode. Rene mildværet her i dag, med bare -18
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen, 8 kalde. Søvnen unnagjort og turen settes snart mot Gardermoen. Men ikke i jobb (for en gangs skyld) hele familien skal en helgetur til Bergen.
Litt spent på hvordan det går med snuppa som er nesten 2. Hun har flydilla og elsker fly, men blir spennende hvordan det går i lufta ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her er det snart natt, og forhaapentligvis blir det soevn paa oss i natt....de siste 24 timene har gaatt med til aa pleie en syk liten Beagle....og etter en full dag hos vetrinaeren ser det ut det gaar langt bedre....
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hmmm... God voff til Molly...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra København. Blir først en forelesning i formiddag før jeg får besøk av en kammerat over helgen. Proviant er skaffet som dere ser av bildet og som en vis man en gang sa: "Man can't live on bread alone"
![]() Ha en fin dag og god helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag från Sigtuna,
Blir lite skrivande på min thesis nu på morgonen och i kväll bär det in till Stockholm och ett besök på Absolut Ice Bar i Stockholm med goda vänner. Somenone: The true life of a student ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Her hva jeg skal åpne i kveld og feire en stressende uke med et par gode dråper fra:
http://friends.grandiosa.net/~alexh/yumyumyum.JPG -A (fikk ikke lagt den som [img], fikk bare beskjed "[invalid image]") |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
G'day guys fra Australia. Det var godt aa slippe unna vinteren i Europa. Flyturen ned hit for en uke siden var jo en laaaang affaere, men Austrian var ikke saa verst paa langdistanse. Flyet fra Oslo til Wien ble en god del forsiknket pga avising og noen passasjerer som aldri kom til gate. Det visste seg at disse skulle videre til Erbil i Irak, og at man maatte vente paa dem ettersom det ikke gaar saa mange fly dit og politifolk moette dem utenfor flyet paa Schwechat. Uansett, jeg rakk flyet til Sydney via Kuala Lumpur. Sydney anbefales og Gold Coast er ok,selv om det er vel kommersielt etter min smak. :2cents
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det hadde fallt mer snø i natt i Krsand og kjerring og barn ligger med influensa og jeg skal jobbe dobbelt i dag.
Hurra hurra ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Lysaker!
I kveld blir det kose middag med masse god vin på Palace Grill med en god kompis. Det er godt å komme hjem til Norge!! En bedre helg til alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Minus 6C,men det ser ut til å bli en dag uten snømåking iallefall.Blir endel indretjeneste i dag,men så blir helgen stort sett klar til andre gjøremål!
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
God morgen fra Veikrysset i Atlanta hvor solen skinner og jeg er begravd i problemer med en spansk kunde. AENA (Spanish Airports) er ikke gode aa ha med aa gjoere .... Velvel .. snart helg! To ting paa programmet - en tur til frisoeren og nye fotballstoevler til guttungen. Cheerio! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() 5 blå i Drammen, overskyet og i grunnen bare vær til å bli trist av. Heldigvis snør det ikke. Ellers blir det grillfest både i kveld og i morgen (sesongen begynte imidlertid 2. januar...), så her blir det liv i leier'n... med øl fra det lokale - og Norges overlegent beste - bryggeri.
![]() |
![]() |
#17 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jeg ville nok heller foretrukket en Aas pils fremfor Nøgne Ø sine produkter som desverre ikke står helt til min smak!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Du er herved å anse som et vennligsinnet menneske! ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god fredags morgen | OSL-MRU | Flyforum | 26 | 29-01-2010 22:55 |
God fredags morgen!!! | FestiVal | Flyforum | 21 | 14-08-2009 22:27 |
Riktig god Fredags morgen...... | ENGM RAMP | Flyforum | 17 | 15-07-2006 03:26 |
God Fredags Morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 03-02-2006 22:39 |
God fredags morgen... | Utflyttet | Flyforum | 12 | 22-10-2004 23:11 |