![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Strøk akkurat en Hercules i lowpass over Molde Lufthavn. Det er fortsatt noen maskiner på vingene altså..
![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror ikke jeg har sett flygende Herculeser så ofte som etter at jeg leste at de ble satt på bakken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Snakket med en av de som flyr Herc, og flyene ble satt på bakken for ekstra sjekk. Nå får de lov til å fly "snilt" og ikke ta med passassjerer..
Men nå får vi håpe at han Staten finner noen milliarder i puta slik at Norge kan bytte ut veteranflyene fra slutten av 60-tallet. Det er jo egentlig et kjempestort paradoks at fattiglandet Norge kunne kjøpe 6 C-130 i 1968-1969 mens det i dag ser ut til å være et kjempeproblem å finne midler ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg hadde håpet på nye transportfly og fått 737 som maritim overvåkningsfly. P-8A heter den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal vi lage en ny regel?
![]() Det er ikke nødvendig å poste en ny tråd, hver gang man ser en flyvende C-130! Dette er vel 5. tråden om akkurat det samme? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ikke alltid like lett og se på trådtittel om tråden er nok en meningsløs observasjon av C-130, eller en tråd som faktisk inneholder informasjon om flyene som er verdt og lese. Men jeg skjønner hva du mener, her kunne jeg nok har luktet lunta! Men man klikker jo på det meste. Leorim: Skjønner at du har behov for oppmerksomhet, og at du er sår etter de siste dagers hendelser, men en slik post som du presser fram her bidrar også til å senke kvaliteten og seriøsiteten på forumet. Men det er vel kanskje ikke annet og vente? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe, LN-EIR, jeg kunne bare ikke DY meg. Her inne på forumet blir det ofte lett å heller bare skrive en ny tråd / sak enn å drive å søke seg igjennom gamle, og denne saken heller intet unntak
![]()
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slettet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
SVG Spotter
|
![]()
LN-EIR
![]() Så observasjoner av Hercen er ikke av interresse for deg? Kanskje det er det for andre her inne... Noen som har jobbet på de, fløyet me de... Ikke "hakk" på andre hvis du ikke liker innlegget! Da går du bare forbi i stillhet! Er ikke ENGM-RAMP og Leorim som gjør det surt her inne. Er nok du som unødig slenger me leppa. Liker du ikke infoen som kommer så lar du være å kommentere det og bare går forbi!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Og jeg vet ikke hvem som senker kvaliteten på forumet me slike kommentarer!!! Har man ikke noe fornuftig å si så tier man stille! Normal Høfflighet og folkeskikk! mvh Ørjan Utne
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
LN-EIR er imot det meste
Det viser de siste dagers diskusjoner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg trodde de fleste skjønte at jeg ville fram til at i stedet for å lage en ny tråd, hver gang man så en C-130, så kunne man bruke en av de 3-4 andre trådene, som omhandler AKKURAT det samme temaet. Det handler om forum-etikette, og er med på og bidra til færre tråder om samme tema, noe som igjen gjør forumet mer oversiktelig og bedre å lese. For å ikke provosere unødvendig slang jeg til og med inn slike teite gule smilefjes i første post, men det var tydeligvis ikke nok. Btw, ENGM RAMP trenger du ikke å stå opp for, han klarer fint å ta vare på seg selv, og argumentere for det han mener. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Ikke min sak, men krangling som dette gjør forumet lite lesverdig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siden vi HAR en tråd om Herc'ene våre, så er'em pinadø ute og flyr i snøvær idag gitt, så da er'em iallefall godkjent for tørr snø!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL Ennå en B767 ut fra OSL | raider66 | Spotteralerts | 5 | 26-07-2014 11:01 |
Norsk Hercules flyr for Tesco? | Maltwhisky | Flyforum | 6 | 23-12-2012 13:06 |
Ennå flere direkteruter til Bergen | Redcap | Flyforum | 8 | 24-02-2006 10:38 |
TF-ELD,- flyr den for Norwegian ennå ? | G-COLE | Flyforum | 2 | 06-03-2005 16:56 |
Aeroflot privatiseres ikke ennå | jb1 | Flyforum | 0 | 27-09-2004 09:56 |