![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Får SAS kloa i AC's to ledige A343? Eller ser vi tegningen til at det gikk åt skogen, og Shanghai ruta fikk unngjelde?
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det egentlig så trist at Shanghairuten forsvant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kunne de bare bytte den med SFO istedenfor mer Kina ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå snakker vi...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mon ikke en rute til Seoul står højere på listen en en rute til SFO ??
Jeg tror det er vigtigt for SAS ikke at lade Finnair (og de er dygtige) løbe med hele markedet i Asien. --- Egentlig så jeg meget gerne SAS starte en rute op til Dubai, men jeg tror at der lige så mange meninger om nye ruter, som der er medlemmer her på Forum. Og godt det...Mon ikke Forum også læses "i de højere kredse". Det tror jeg, lidt naivt måske, på. Og så får de jo nogle gode input Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
SFO var jo lovet som den neste destinasjonen vestover...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det skjer neppe noen nyanskaffelser av fly før Mats har funnet seg til rette i stolen og fått klarsignal fra styret.Han finner seg til rette i stolen mot slutten av mars.Og fra beslutningen tas til evt. nytt fly er i drift,kan det godt gå inntil 3/4 år.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
En SFO eller LAX rute hadde passet meg veldig veldig bra. Da hadde det blitt pokkern så mange flere USA turer på meg i allefall
Det å komme seg til SoCal på ID nå er jo ett lite helvete På en annen side så tviler jeg sterkt på at SK vil åpne en rute for å tilfredstille mine ID ønsker :P
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Kanskje FBU4EVER også er interesert?? Ja han må nok sikkert jobbe på turen over, men vi kan besøke han på flightdeck ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ruten til LAX ble vel i sin tid lagt ned fordi den hadde flest ID passasjerer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pilotforeningene og SAS ingikk en egen avtale for flyging på Intercont. ifjor.Den innebærer tildels kortere stopp og færre fridager for å oppnå en større økning i produksjonen.Et vesentlig krav fra Pfor var at denne økningen skulle resultere i en ekspansjon på Intercont,flere fly og flere destinasjoner.Ikke bare en omrokkering av dagens materiell og ruter.Legge ned en rute (PVG) og øke på PEK er ikke for ekspansjon å regne i denne sammenheng.SAS har 2007 på seg til å etterkomme avtalen.Hvis ikke det skjer en ekspansjon,så er avtalen ugyldig fra årskiftet. Derfor er det urimelig at man venter med ekspansjon til evt. 787 blir tilgjengelig for SAS.Neste leveringsposisjon for 787 er ikke før i 2012-13
Jeg er kaptein.Jeg bestemmer hvem som får adgang til cockpit.Ikke Bush jr. eller en eller annen syfilisbefengt apehjerne.
![]() |
#15 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den satt!
"Problemet" med besøk er vel at de i kabinen ikke engang gidder/orker jobben med å spørre dere der fremme, og da hjelper det vel ikke hvem som sitter der. Nei, du får nok ta deg en runde bakover, eller spørre på PA'en om det er noen fra Scanair forumet ombord ![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Får håpe du sitter foran da hvis/når jeg skal få oppleve USA/ASIA. Airbus 330. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Like this ;
![]() mer her http://www.cafepress.com/scanairshoppen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er teknisk nytt på SAS / Cityjet sine nye CRJ900 ? | ENZV | Flyteknisk forum | 1 | 01-06-2017 12:31 |
Nytt Scanorama med nye SAS-sider | LN-KID | Flyforum | 9 | 09-05-2009 05:07 |
Panda kortet - siste nytt fra SAS? | gardkarlsen | Flyforum | 13 | 02-03-2009 13:25 |
Nytt Thai-rykte .. | Herlov | Flyforum | 5 | 28-02-2006 18:23 |
Siste nytt om SAS' wetlease fra United | MD90 | Flyforum | 6 | 06-10-2004 13:35 |