![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
– Den drøyeste hjemreisen jeg har vært på
Fylkesråd for økonomi, Geir-Ketil Hansen, måtte innom både Alta, Finnmarksvidda og Finland før han kom seg hjem til sin kjære Vera Steine i Narvik - en tur som normalt tar 30 minutter i fly fra Bodø. http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article2550644.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det fine med pax i Nord-Norge er at de skjønner at været kan være problematisk, også for fly. Hadde det samme skjedd sørpå hadde det garantert blitt flyselskapet sin skyld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hmmm...WF skulle kanskje tilbudt buss med en gang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alfa og omega når det blir problemer er god informasjon om hva problemet er, samt smil og god service til de som forsinkes. Jeg har opplevd et hav av forskjell innen samme selskaper mange ganger.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En liten historie om det med WF, dårlig vær og venting.....og tålmooodige Finnmarkinger...
For 12 år siden jobbet jeg i WF kabin og pendlet mellom heimen i Tønsberg og basen i Hammerfest. Under en vinterstorm hvor det blåste småjævler ble vi sittende værfast i Mehamn i flere timer.... Det var forsåvidt greit for pax'en det.....Jeg ruslet rundt i kafeteria'en, pratet med pax'en, ga dem litt kaffe og tvist med jevne melllomrom... Finnmarkingene tok det hele med stoisk ro, de drakk kaffe'n, røyka rullingsog slappet av. Men jeg husker godt EN passasjer, en forretningsmann fra Østlandet. Han telefonerte i det som den gang var ganske sjelden - mobilen sin, inntil den gikk tom for strøm, han ringte for alle myntene han hadde etterpå på telefonautomaten..... Såååå begynte han å kjefte å klage, på at dette var en skandale, at WF var et drittselskap han ALDRI skulle fly med mere etc, og bla bla bla.... Hvorpå en sindig eldre finnmarking kikker opp fra sitt se&hør og sier rolig "DU, SI MÆ, HVESS DU HAR DET SÅ JÆVLI' TRAVELT - KOFFER FOOR' IKKE DU I GÅR ISTEDET?" ![]() Den Kongekommentaren glemmer jeg aldri....
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilken flyplass har jeg vært på? | ATC-flyradar | Bilder & foto | 4 | 04-06-2015 21:07 |
SQ21 (SIA21) hvor har den vært ? | Cessna182 | Register- og ATC-Forum | 5 | 05-10-2011 10:11 |
Hvor har jeg vært? | Tertit54 | Flyforum | 5 | 28-11-2008 19:40 |
Da har den vært også på Flesland | G-COLE | Flyforum | 5 | 15-05-2007 13:51 |
Da har den vært på BGO også... | G-COLE | Flyforum | 4 | 19-02-2005 04:26 |