![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I forbindelse med min kommende USA-tur snuser jeg litt på å prøve meg på Continental. Direkte fra Oslo over og via AMS tilbake.
Noen som har rimelig fersk erfaring med hvordan servicen bak i flyet er for tiden? OK mat? Må man betale for rødvinen til maten? Underholdning? o.s.v.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har ikke flydd CO interkontinentalt, fløy dem SAT-IAH i en halvtime forrige uke.. Flyet som ble brukt på denne strekningen var samme flyet du vurderer å reise med.. Benplassen var elendig for en såpass lang tur etter min mening.
På direkte flyet til NYC bruker CO en 757 som har sete konfig 3+3. Å kalle flyet for en forvokst 737 blir vel ganske riktig. Når det gjelder service, vet jeg at CO ikke har individuelle tv skjermer, men filmer som vises på noen merkelige knøttsmå skjermer på ca. hver 3. seterad. De tok seg betalt for head set på flyet jeg tok, vet ikke om de gjør det interkontinentalt. Det er underholdningen du får. Tipper at maten er rimelig standard flymat og at du må hoste opp 5 USD for alle alkoholholdige drikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CO biz er meget bra, CO Y er på det jevne.
Jeg skrev en rapport i fjor høst der jeg blandt annet sammenligner CO sin 75 med DL og AF sine T7 over dammen. Headset er gratis. Underholdnigen ombord vet jeg ikke noe om, men i 75 er det PC-power, slik at de med PC har mer enn nok å gjøre. Stort sett veldig god service, standard Y-mat og man må betale for det meste man drikker av alkohol. Setene er ikke veldig gode, velg rad 16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Følg med i "Trip reports" de nærmeste dagene så skal du få fyldig svar med bilder!
Rapporten følger fra rad 16 ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
http://scanairforum.net/forums/read.php?TID=12361
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
757 er helt grei den...., men blir fort litt trangt når folk skal strekke på bena....er ikke mange steder å gå eller stå....
via AMS hjem er vel 764 og det er noe av det flotteste jeg har flydd med....tror jeg aldri har hatt så god plass som på den. Det var PTV der også.... maten er vel chicken or pasta som hos så mange andre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dog sier crewet til CO noe annet;
Quote:
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dag har vel allerede bekreftet dette i Trip Reports forumet..
Quote:
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Send en mail til de du Tommy. Virket ikke som om mange pax visste om at det var power, og så ikke noe om det i inflight-mag heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har kun reist med Continental Atlanta - Newark, men var meget fornøyd med service. Gratis mat med drikke fikk vi servert. Er det eneste flyet jeg har tatt i USA der jeg ikke har fått de her forferdelige pretzel, chips greiene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dag har allerede bekreftet dette. De har strøm uttak til og med rad 16 på økonomi klasse, 110V, så laptop med en liten 2 dollar plugg funker uten problem. Har sendt mail til Seatguru kompisen og bedt han oppdatere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for gode tilbakemeldinger!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Vel etter ankommst med SK937 i gaar, var dommen fra den lille Italienerinnen, som har 2 turer til Buenos Aires fra Seattle med CO i aar, at neste gang blir det klart CO...og i stillhet sier jeg meg enig....SK938/937 selv med hyggelig crew hadde et svakt produkt..
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Til sommeren begynner innstaleringen av AVOD i hele cabinen på de intercontinentale 757ene til CO også.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har flydd CO. Synes de er greie.
Jeg har fått høre at produktet de har på EWR OSL ruten er ikke deres beste. Gammelt i forhold til andre ruter. (Har ikke flydd akkurat den strekningen selv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg har lest i en tråd på A-net at OSL-EWR-OSL er den minst populære blandt crewet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Quote:
Jeg vet fra første hånd at denne ruten er den mest populære blandt Revene Management... ![]() Som nevnt tidligere vil B752 snart ha den beste økonomiklassen av alle produktene vi har, med nye seter, in-seat-power (hele veien) og AVOD. Dag
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Continental øker på OSL --> Continental reduserer på OSL | Martin | Flyforum | 62 | 06-04-2011 18:13 |
Continental | SQ 777 | Reiseforum | 10 | 27-05-2009 01:02 |
Continental | Lillingen | Flyforum | 9 | 09-11-2006 02:23 |
UA + Continental? | EB | Flyforum | 19 | 15-08-2006 08:02 |
Continental | Chainly | Flyforum | 7 | 27-09-2005 02:16 |