![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har bare et forslag:
Hvorfor ikke fjerne valget man har om å få se/ikke se "melding" hver gang man har fått en ny PM, slik at alle får den meldingen øverst på forumet? Så kunne vi kanskje spart oss for 2-3 topics pr dag om folk som har fått PM. Det forutsetter selvsagt at vi logger oss inn hver gang, men det burde jo ikke være noe problem? Dette er ikke ment som hverken klaging eller kritikk av de som skriver "u got PM"-topics, men et forslag til forbedring. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skjønner ikke problemet.
Hvis man har forumet i sine favoritter, er det vel bare å legge index-siden i "Favoritter"? Det står jo der, blått på grått om man har PM eller ei. Her tror jeg det bare er "latskap" som gjør at folk ikke ser om de har fått PM eller ikke..., eller er det noe innviklet jeg ikke skjønner igjen...? ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror poenget er at man må hake av om man vil ha beskjed om når man får PM.
Man må velge YES der man spør om man vil ha pop up notification om private beskjeder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mange her som pleier å sende SMS, og deretter ringe for å si at de har sendt SMS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei, men jeg husker den reklama, hvor han fyren tar telefonen og sier; "Ja, mamma, jeg fikk meldinga .. " Heh, litt artig.
Men når man først er i gang med ønsker angående oppsettet her på forumet. Kanskje vi kunne få en automatisk pop-up med ukens vintips hver gang vi surfer innom siden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyforumet har passert 19000 topics! | seilfly | Flyforum | 4 | 18-08-2007 21:07 |
Stengte topics | Lennart | Flyforum | 9 | 08-09-2005 16:05 |