![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Alpharetta staar regnet i bakken og det tordner og lyner .. gaar paa batteri paa laptop'en saann for sikerthets skyld .. men peisen er i gang (ORDENTLIG peis - ikke DVD .. )
og med et glass roedvin parkert innen rekkevidde, skal vi nok klare oss her en stund. Mandagen vil by paa mye mas paa jobben, det vet jeg allerede, men desverre vil nok uvaeret vaere over i god tid foer morrarushet .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen i fra Veldig Vest ogsaa
...vi har ogsaa fyr paa peisen, ekte peis, ekte ved....det knatrer og putrer og lukter godt!! God roedvin blir ogsaa inntatt, med svigerforeldre paa besoek ser jeg frem til 3 dager med utmerket Itaiiensk mat..... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fortsatt ingen peis i Chicago... 3 varmegrader, overskyet.. Etter en lang dag med husjakt sammen med fruen, har jeg funnet roen nå med en kopp te
En god kveld/dag til alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Her i hovedstaden bøtter det også ned... Pluss 4-5 grader nå klokken 05:50 - ikke mye som minner om verken vinter eller januar. I dag starter den store og sosial og fuktige reiselivsuken...arrangementer både på dag og kveldstid hele uken...men i dag er jeg "hvit" og skal trene... Ha en bedre mandag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så forresten at det er ytterligere tornado aktivitet i Atlanta området, dog sør for byen. Be safe, LN-MOW
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Oslo sentrum. Turen fra heimen til toget i dag var risikosport - issvuller hele veien, med vann oppå.... Ingen god kombinasjon sammen med dårlig tid til toget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
at your service!
|
![]()
Go morgen frå Ørsta! Her er det 4,5 grader, mørkt - og snøfritt..
![]() ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Goooooood morgen folkens....
![]() Deilig å sove utpå litt idag. Dagen bringer indretjeneste og bortkjøring av søppel. Med "Apetite for destruction" , etterfulgt av "Ride the lightning" i CD-spillern går arbeidet som en lek. Tromsøværet Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Massor med thesisskrivande idag följt av ett besök på Stockholm ATCC i eftermiddag. Sigtuna bjuder på partly cloudy och 7,6 grader. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det pøser ned her og temperaturen på 6 pluss.. kjempe vinter!
Driver å inntar noe lett frokost før kursen settes mot stedet der Cubanerne slår seg vrange! Whops!
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() men uansett .. alltid litt skummelt naar temperaturen er saa hoey midtvinters .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra København. Omsider fått tak i lader og strømforsyning til lapt top og mobil så jeg kunne komme meg på nett igjen etter at bagen med ladere (+ mye mer) mest sannsynlig befinner seg i en bagasje haug på LHR og det har den gjort siden torsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS til og fra en laaaang ferie i Amerika og omeng. | SudCaravelle | TripReports | 34 | 28-08-2019 11:55 |
Nord-Amerika | LN-MOW | Register- og ATC-Forum | 3 | 09-05-2010 22:07 |
Latin-Amerika fra 3299 kr. | FlightDeck | Reiseforum | 6 | 17-02-2010 18:47 |
Sannheten om Amerika | LN-MOW | Flyforum | 1 | 22-11-2005 09:35 |
Blodroedt i Amerika | LN-MOW | Flyforum | 3 | 22-01-2005 09:15 |