![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da ser det ut som om Vildanden innlemmer Molde i sitt rutenett.
Blir spennende å se hvordan ruten bærer seg økonomisk ![]() http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/a...1040166/1102/_
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Oisann! Dette er virkelig bra!
Håper på å kunne benytte meg av et av rutene en gang i blant. For min lommebok høres det dyrt ut (1100 kr t/r), men med tanke på at det faktisk koster 400 kroner med NSB fra Gardermoen til Skien kan det faktisk lønne seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...og går det som jeg planlegger så innlemmes også Vildanden som nytt flyseslakp på listen min i Q1!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Et kort regnestykke: Fly: ENML-ENGM = 784 kroner Tog: ENGM til Porsgrunn/Skien: 358 kroner ---------------------------------------- Totalt 1142 kroner. Total reisetid: Minst 4 1/2 time Fly: ENML-ENSN= 1058 kr (?) ---------------------------------- Totalt: 1058 kroner Total reisetid: Overkant av en time? Her kan man spare 3 timer og 84 kroner dersom du faktisk skal til Skien. Det er det jeg tar utgangspunkt i. Beklager dersom jeg var upresis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Noen som vet hvordan dette selskapet går økonomisk?
Typo edit!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Over seks mill bakut i 05:
http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&company_name=VILDANDEN+AS& ;ftknr=5B4B40404F1F414544 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi ønsker velkommen! Ser ikke bort ifra at Villanden har sett SAS Braathens sin arrogante behandling av pax på strekningen OSL-MOL og bestemt seg for å komme med et alternativ (SAS Braathens har kuttet over 1200 ukentlige seter på strekningen fra 1. januar av til tross for sterkt økende belegg og sågar stadige overbookinger).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kanskje vi kan se en gjenåpning av SKE-TRD
![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror du misforstår meg LN-BRK. Jeg mener ikke at de starter ruten for å konkurere med SAS Braathens på pax til OSL. Men jeg tror de starter ruten fordi de nå ser et potensiale i et marked for folk fra Vestfold og Telemark som skal til Molde... og omvendt da selvfølgelig, fordi det nå har blitt svært trangt om plassen og lite billigbilletter på OSL-MOL-OSL. For skal du til og fra Vestfold/Telemark nå så må du enten fly MOL-BGO-TRF eller MOL-OSL og så ta toget. Denne reiseruta har ikke akkurat blitt mer attraktiv etter at SAS Braathens reduserte med 1200 ukentlige seter OSL-MOL-OSL og 300 seter MOL-BGO-MOL ukentlig etter 1. januar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ruten kan vel dessuten fungere godt for folk som skal videre til Torp. Er vel bare en time fra Skien til Torp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå er vel Vildanden mest opptatt av de som betaler fullpris - så der faller argumentasjonen til ENML igjennom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Eksempelvis en som skal til Larvik fra Molde. Vedkommende vil kunne betale 1300 t/r med Vildanden til SKE mens det kommer på over 3000 t/r på strekningen MOL-BGO-TRF... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nå skal de også fly Skien - Stavanger, i en trekant med Molde
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Moskva-fly til Molde? | AMSKIX | Småprat | 6 | 09-10-2016 19:33 |
Politi stormet fly (Molde til Gdansk og andre hendelser) | imm | Småprat | 4 | 27-08-2016 13:40 |
Widerøe skal fly Stord – Molde | Trdfly | Flyforum | 9 | 24-11-2014 07:16 |
DAD skal på nytt fly for Vildanden | MartinL | Flyforum | 13 | 27-08-2009 09:30 |
Vildanden vil fly til Stockholm! | GF1 | Flyforum | 16 | 01-03-2007 07:50 |