![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Reklamasjonsnemnda for rutefly ga Bjørn Mork medhold. Men over to år etter reisen hadde Norwegian fortsatt ikke betalt tilbake de drøye 7000 kronene de skyldte ham.
http://forbruker.no/reise/article1587986.ece Synd at man skal måtte gå til media for å få pengene som klagenemda har sagt man skal ha. Enten får Norwegian rette seg etter Klagenemda, eller melde seg ut av opplegget |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilke ankemuligheter har Norwegian?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vil tippe at det er Hr. Mork som har rotet det til med dette bestille og avbestille prosjektet sitt......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er slik lavpris-selskapene tjener penger vettu, lure kunder og ha billig arbeidskraft, det er det som er oppskriften vet dere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det er vel tillatt å være litt oppegående ved bestillinger også.
Kan man ikke dette helt selv, overlat alt ansvar til et reisebyrå og heller betal en "forsikring" ved et høyt gebyr til byrået.:exclamati |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Fra artikkelen:
.... "Men da han og reisefølget skulle sjekke inn på Gardermoen i september samme år, fikk de uventede problemer. - I Norwegian-skranken fikk vi da beskjed om at billettene var avbestilt av reisebyrået. Vi protesterte på dette, for vi hadde ikke fått noe beskjed om at billettene var avbestilt. Men flyet var fullt, sier Mork"...... Bilettene var avbestillt av reisebyrået???!!!!! Og derfor ska Norwegian betale for nye billetter, ja det høres jo rettferdig ut..... Og hvis Mork hadde bestillt billetter selv på nettet, skal han jo ha reisebekreftelse/reisedokument med seg på flyplassen, ev. reservasjonsnummer. Han sier jo selv at alt var i orden , og at han fikk mailbekreftelse fra Norwegian på mail. Mitt synspunkt er at Mork har rota det til selv, og ikke er mann å innrømme at han faktisk har gort feil..... Dessverre i likhet med mange andre som tror de har bestillt billetter på nett , og kommer med en utskrift av foreløpig reiseplan......Det står tilogmed " Bekreft og betal" på utskriften de tar med...... :clap :clap :clap |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men jeg kan forstå tanken din, fordi det kan være ganske forvirrende noen ganger om man faktisk har betalt eller ikke, og da er det faktisk kundens skyld. Jeg har vært borti samme tilfellene før, men da har det løst seg uten noen problemer og jeg har forsatt fått sitte på flyet/penger refundert. Dette er SAS vel og merke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette er vel en typisk "falt mellom 2 stoler" sak. Så må man sette media på det for å få fortgang i saken. Men uansett fint om de rydder opp da
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurowings med virtual interlining med Norwegian og SunExpress | Someone | Flyforum | 4 | 03-05-2019 18:07 |
Norwegian slutter med "Norwegian baggen" | kekker | Reiseforum | 8 | 17-01-2014 10:25 |
Norgestur med Norwegian med fotoapparat ! | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 09-02-2007 14:54 |
Norwegian med nyheter.... | LN-FHU | Flyforum | 5 | 08-04-2006 15:54 |
Ryanairpilot kranglet med kona | DY | Flyforum | 1 | 30-09-2005 13:39 |