![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bestilte nettopp billetter OSL-CPH-LHR-BHD med BMI (rutenummer) via wideroe.no og har dermed ett spørsmål. Da dette tydeligvis er noe codeshare greier med BD rutenummer valgte jeg å sjekke sas.dk får å finne SAS flight nr på strekningene OSL-CPH og CPH-LHR, men til min overaskelse oppdaget jeg at OSL-CPH (4/1 OSL-CPH SK457) var utsolgt når jeg søkte på en flight OSL-CPH, selv hvis man ville ha Biz billetter men jeg fikk for det plass når jeg søkte OSL-CPH-LHR-BHD. Noen som vet hva dette kommer av? Er det ikke mer lønnsomt å selge dyre billetter OSL-CPH enn å la meg bruke det som feeder flight til LHR når jeg reiser på billigste måte?
Skulle noen ha noen teorier kan også PM's mottas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Litt kan ha med tregheten i systemet. Ikke uvanlig at codeshare flighten er wideopen ettersom det er litt ulike systemer ute og går. Men det er mange faktorer her.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke fullt så store fly i Skottland | RJon | Bilder & foto | 7 | 22-02-2016 19:42 |
Ikke fullt så tidlig på Kjevik | LN-GBM | Bilder & foto | 5 | 29-04-2013 10:28 |
Fullt eller ikke? | kimmam | Reiseforum | 5 | 21-12-2009 18:05 |
Ikke fullt så herlig hybrid... | EB | Flyforum | 3 | 17-07-2007 10:06 |
Fullt av ikke-reisende | Hurum | Flyforum | 1 | 28-02-2006 21:47 |