![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var vi tilbake paa en straalende dag her i Atlanta! Solen skinner og jeg har allerede kjoert frem og tilbake til North Augusta, SC.
Bilen var flylt med Love mesteparten av veien - for dere uvitende er dette den 'nye' Beatles-skiva - og dommen er klar: Et pliktkjoep!!! Terningkast syv!! I kveld skal jeg paa komiklubb og se Jeff Dunham, men naa staar lunch (og Boro-L'pool) for doeren. Velkommen tilbake, alle forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endeleg!
:clap :clap :clap til dei som har stått på dag og natt for å få forumet oppe og gå igjen:exclamati |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Endelig!Jeg er helt enig med LN-REF og gir :clap :clap :clap til de som har jobbet på spreng for å få forumet opp og stå igjen.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Grattis
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
herlig!! STOR takk til Richard og Finn Erik (og Flemming) - uten dere hadde dette ikke gått. Knock yourself out, folkens - jeg må stelle med familien. Dette var digg!!!
Husk å oppdatere bookmarks om dere ikke kommer via Scanair.no, og - jeg tror en del ikke har oppdatert mailadressene sine i Myhome - kjekt å ha når beskjeder skal sendes til alle - som nå! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette var TOPP!:clap
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Endelig. Fikk nesten stoooore abstinenser her :clap :clap
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så får jeg endelig sove igjen om natta!
Vel så ille er det ikke men jeg har savnet forumet. Bra dere har fått det til og vi får håpe og tro at den nye leverandøren er bedre. Er vel ikke mye som skal til... Goog to have you back :-p Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tusen takk til alle som har stått på for å få forumet opp igjen!
Synd å si at en chatteside har så stor invirkning på internett vanene mine for det har vært noen triste dager forran skjermen uten ![]()
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God kveld fra Tromsø
Jeg må bare slutte meg til alle andre å si: " Endelig !!!!!! " :clap :clap :clap Har faktisk vært et savn , og jeg har blitt like skuffet hver dag når jeg har sjekket om forumet har vært tilgjengelig igjen.....men nå er dagen levelig igjen :wink Stooor takk til de som har ordnet og stått på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God kveld fra København og takk til alle i teknisk avdeling.:clap Har slitt med abstinenser hele uken, men det positive var at jeg fikk konsentrert meg om eksamen jeg hadde på torsdag....uten at jeg nødvendigvis tror det hjalp noe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Endelig!!! Tak til dem som har arbejdet med at få forumet tilbage online igen...
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Supert at forumet er oppe å går igjen. Det er jo en av vanene man legger til seg i livet å skanne dette forumet så og si daglig.
Takk til Richard , Finn Erik og andre for at vi er oppe å går igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En stor takk til alle som har jobba for å få forumet opp å gå igjen.
Godt jobba:clap |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banned
|
![]()
Fine greier!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget godt jobbet og all heder og ære til de som fikk det till.:clap
Airbus 330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott! Og takk til dere som fikk den opp igjen! Prøvde å lete litt på nettet etter andre norske flyforum, men fant ingen tilsvrende som denne. Finnes mange båtforum da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God loerdag ettermeddiag fra Bainbrigde,,,,hvor oppgavene har snudd fra aa fikse Forum deler til aa legge lister etter at stuegulvet ble oppgradert til parkett. En meget grei overgang, etter 5 dager instens jobbing med forumet via en TabletPC.
Det er noen smaa problemer ennaa, Attachments maa rettes opp og OBS OBS! alle nye attachments kan forsvinne, derfor en warning. En stor takk rettes til FlyHI - Flemming, som har gitt oss "tak over hodet" - vi flytter nok etterhvert, men blir hos samme host (noe som ikke medfoerer download av hele forumet og deretter upload...skjoenner i ettertid at jeg skulle nok ha tilbrakt torsdag natt nede paa gaten utenfor hotellet i SFO - det ville ha medfoert en PS3 (Sony holdt til rett over gaten, og hadde lanserings party hele natten!!! Crashet kunne ikke ha kommet paa et verre tidspunkt, TabletPC paa hotell rom er ikke ideele arbeidsforhold, savnet mine 3 LCD 20" skjermer....men allt gaar og vi kom i land, og haaper at vi faar rettet de siste "bugs" i loepet av helgen.....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God loerdag | Someone | Flyforum | 34 | 11-07-2010 18:20 |
God loerdag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-03-2008 21:48 |
God loerdag Norge | dc-8-63 | Flyforum | 29 | 10-09-2007 15:39 |
God loerdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 28-04-2007 18:31 |
God Loerdag!!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 22-01-2005 15:12 |