![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Slowbird
|
![]()
Da det idag har vært uvær og store forsinkelser i flytrafikken på Island har airbus benyttet sjangsen og tatt med seg den nye sleden sin opp for å sjekke hvordan den oppfører seg i crosswind.
Det er på Islandsk men det står at de kom etter lunsj for å teste flyet i sterk vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviation Junkie
|
![]()
Og her er en video av testen. Ser ganske heftig ut, og gir meg litt asosiasjoner til landingene på gamle Hong Kong flyplassen. Og man får ett inntrykk av størelsen ved siden av en 737.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes denne mega-kroppen er søt, jeg. Flyr jo nydelig.
Hva var denne støyen om at Airbus ikke kunne levere den? Leser ikke ALT alltid og må tydeligvis ha misset noe mht A380-progresjonen.
![]() |
#4 |
Slowbird
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan noen fortelle meg (stakkars uinformert) nøyaktig HVILKEN manglende logistikk i samarbeidet som skjøt ned dette nydelige flyet????
Har aldri blitt så grepet av et flydesign noengang... Satt på jobben og så den fly jomfruturen, med tårer i halsen! Fy f... at den må gi tapt! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Myrtle Ave. @ Heathrow: MAS 380, SIA 380, Virgin A346 pluss mange flere bilder | oskarflekkefjord | Bilder & foto | 6 | 07-05-2015 09:15 |
Keflavik - Bíldudalur (BIKF-BIBD) | Paulo | Bilder & foto | 15 | 02-09-2014 21:17 |
BIKF radar FR24 is up! | scanhorse | Register- og ATC-Forum | 7 | 15-10-2011 18:15 |
En samling fine crosswind landinger | Someone | Flyforum | 0 | 25-04-2008 17:14 |
Uvær i vente? | Isbamse | Flyforum | 3 | 13-12-2004 16:32 |