![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vurderer å bestille billett til BKK i C-klasse med SAS på nyåret, men ser at prisene fra f.eks. Tyskland ligger ca. 6000,- lavere på samme datoer enn fra Oslo.
Hva ligger i begrepet "country of residence", er det noen hindring i å bestille billett fra Tyskland til BKK og retur selv om jeg (egentlig) har norsk adresse? Bør jeg evt. bruke adressen til en bekjent i Tyskland? Med norsk EuroBonuskort vet jo SAS uansett at jeg egentlig er norsk... Tenker selvsagt på å reise t/r Tyskland også, kombinerer i så fall med en tur dit. Grunnen til at jeg ønsker å reise med SAS er flatbeds, det er vel ingen andre i *A som har det til BKK til en akseptabel pris i C-klasse? LH ser ut som kjører med gammel businessclass.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er mange som reiser fra f.eks. Tyskland for å nyte godt av SAS sponsede priser i markeder der de er små. Det er fullstendig lovlig, du kan bruke ditt EB kort, spiller ingen rolle om du er norsk medlem. Det er en stund siden jeg gjorde dette selv, men jeg husker at det er vikig at du ikke bestiller billetten i pålogget stand på flysas.com, men at du fyller inn bestillingen manuelt. Bruk adressen til kompisen din i Tyskland, fyll med trygghet inn ditt EB nummer
Dog må du jo reise fra Tyskland, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sun Country med ny dekor | Blubird | Flyforum | 3 | 16-12-2018 22:46 |
Lufthansa ypper med Ethiads The Residence | henrikvd | Småprat | 2 | 24-05-2015 10:14 |
EY Residence AUH-LHR | krølle | TripReports | 4 | 26-01-2015 15:34 |
Nye Etihad First: Residence og Apartment | Someone | Småprat | 33 | 28-12-2014 18:45 |
OSL Sun Country Airlines | Thomas | Spotteralerts | 5 | 07-05-2012 18:51 |