![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siden jeg har 3 atlanterhavskryssinger booket i løpet av en mnd, pluss trolig en trans-con MCO-SEA, så er det på tide med litt oppgraderinger på underholdningsfronten. PTV ser jeg aldri på uansett. Jeg har allerede mitt andre noise-cancelling headset, Sennheizer PXC-250. Det er av den lille typen, og jeg savner skikkelige klokker. Godt fornøyd med Bose Aviation X gjorde at jeg satser på Quietcomfort 2. $299
![]() Min gamle minidisk er også moden for utskiftning, og etter mye frem og tilbake landet jeg på Creative Vision W 60GB. Ipod frista egentlig ikke, så alternativet var Vison M. $399 ![]() Jeg kommer tilbake med en liten anmeldelse når de er skikkelig testet. Min Inspiron E1405 funker forresten utmerket på lange turer. Standardbatteriet varer i 3 timer og det store i 4 timer, så man sovner før man går tom for strøm. Liten og hendig med 14" skjerm. Anbefales. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den BOSE'n har jeg også!
![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har siklet på QC2 lenge, prøvde de på BOSE butikken på MoA, og forelsket meg fullstendig. Har et Sony headset med en tidlig utgave av NC, men er ikke spesielt imponert over lydkvaliteten, dessuten er det masse brus når NC er innkoblet, noe jeg ikke merket noe til på QC2. Men de er dyyyyyyyyyyyyyyre!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
«Den utrolige reisen» | Speedbird | TripReports | 40 | 29-12-2012 07:37 |
Den lange reisen | Norwing | TripReports | 35 | 04-01-2011 20:50 |
Flykaptein reddet Thailand-reisen | Concorde | Flyforum | 17 | 22-12-2010 01:06 |
Må kredittkort være med på reisen? | O_K_ | Reiseforum | 14 | 26-01-2009 13:50 |
KLM belastet reisen to ganger | Desk pilot | Flyforum | 14 | 26-05-2006 06:01 |