![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her tok man en Trump,Musk effektiviserings dag, dvs “played cookie” for den gjengen har jo stoppet det meste av hva vi tidligere produserte. Her er det full Ungarn - forbildet - jeg var ikke klar over at Ungarn var Europas suksess maskin, visste ikkenoe om de fantastiske Ungarske EV - er det Pest eller Buda som er markedsledere ? Og den enorme økonomiske fremgangen Ungarn har, så mye bedre enn alle de andre Europeiske landene hører vi fra Navarro, Trump og Musk
Etter at prosjektet som vi skulle ha levert forrige uke ble effekt stoppet av Musk har jeg hatt møter med en ny kunde og ting har endret seg, dette er et stort innovativt firma og normalt er disse møtene produktive og inspirerende - men dette var som et møte på Filadelfia på Solbråtan…… I dag er aksjekursen på hovedaksjene min ned 110 USD siden Trump’s økonomiske revolusjon, med 2500 aksjer ser man en forskjell (har ikke tapt noe siden det er uaktuelt og ikke nødvendig å selge) men det er laaaangt fra MAGA - mere MABA (Make America BROKE Again). Heldigvis hører jeg på Professor Scott Galloway (Prof G Podcast og Pivot Podcast) og flyttet mye av investeringene til Europa som veier meget bra opp for hva Trump som alltid når han driver med okonomi ødelegger). Men Bellingham(Fairhaven), Bow-Edison og Deception Pass var absolutt fantastisk i solen….
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; Today at 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra 0372 Rikshospitalet. Det ble soningsoverføring hit fra Kongsberg sykehus på onsdag. Her går det slag i slag med undersøkelser mm. Gårsdagen var tøff, med tre undersøkelser. Jeg sov stort sett hele kvelden så da våknet jeg tidlig i dag. Undersøkelsene har vært positive så nå ligger alt til rette for en operasjon som løser væske problemene i magen. Jeg håper de får gjort dette neste uke, men det kan også være at det blir like over påske da det er helt fulgt neste uke. Men det kan komme avbestillinger og ting pleier å ordne seg med HelseNorge sitt pandionkort.
![]() |
#3 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og firkløver med NRK P1 på i bakgrunnen. Lite besøk hos opphavet på morgenkvisten, bilvask av den lille italieneren før brunch her hjemme. Tilbake til Kolbotn og middag hos venner i kveld. Bruk lørdagen best!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Unødvendig å våkne så tidlig, når jeg har verken planer eller folk i huset som forstyrrer meg. Må ha vært en espresso som lokket meg opp. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goood dejlig lørdag morgen. Foråret har for den helt store guldmedalje indtaget Malmö, og det er dejligt. Her skal der ikke ske så meget, udover noget rengøring af huset i dag. Nuvel er klokken 7.47 og morgenkaffen skal jo nydes.
Hav i en dejlig lørdag <3
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från Nyköping,
Idag blir det hundpromenad på morgonen och lunch innan det är dags att bege sig till Linköping och flyga hem till Berlin via Amsterdam. Men först morgonkaffe. Ha en fin lördag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra heimen. Her er det foreløpig F1 fra Japan og kaffe på timeplanen. Strålende vær, så må ut å nyte solen etter frokost. Fruen snakket om IKEA i går, håper hun har glemt det… Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Våknet tidlig i dag også, så DN er nesten utlest og joggetur og frokost unnagjort. Nå skal det lages "jukse pekingand", som vil si å marinere to andebryst. Får se hva resten av dagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her fikk man sove til 0615 uten forstyrrelser før noen ville starte dagen, og da det i tillegg ikke var min tur så ble det nye to timer på øyet. Ikke de store ambisjoner for dagen, men en bil skal få sommerdekk i løpet av helgen, da det ikke er noe påske på fjellet for vår del. Kanskje man også får hentet frem litt utemøbler. Og vasket litt terrasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Straks ut i mørket med vovsen.
Eldstemann fløy inn fra Bellingham i går, og kunne rapportere om smekkfullt fly (Alaska) fra Seattle. Fløy ikke fra Vancouver denne gange, da han tok en bonusbillett. Ellers rapporterer han om generelt ‘sur’ stemning på grensen, men lite problemer. En kompis av ham jobber på Costco, og der rapporteres det om krisetall ettersom kandierne helt har uteblitt. Og det gjelder handelsstanden i området generelt.. Fun days .. La lørdagen komme .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God lørdag fra Lillestrøm. Her er basically det meste unnagjort. Litt for kald vind til at det fristet å gå tur i dag, men har fått handlet et par Desperado og en påsa med Chablais til tacomiddag i kveld.
Så nå kan altså kvelden bare komme. Æ glede mæ!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdags morgen fra ATL. Delta One leverte greit og det var tidenes raskeste entry til USA. Heldigvis et kort besøk. Straks av gårde til ORD hvor SK venter i kveld. Dayroom booket. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra solveggen.. Ganske sliten etter tøff kveld i går, smooth mimosa-frokost og to og en halv time hardt hagearbeid. Mine delikate kontor-hender er ikke laget for tunge trillebår-lass.
Scampi Alfredo og noen milde druer om et par timer.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra den spanske landevei (eller noe sånt….) | Twin Otter | Flyforum | 14 | 21-10-2023 00:07 |
Quiz i koleraens tid - eller corona - eller noe slikt | LN-KOG | Småprat | 39 | 24-03-2020 07:02 |
God lørdag .. Eller no slikt | LN-MOW | Flyforum | 11 | 15-03-2014 14:12 |
Past midnight Blues - (eller god lørdag!) | LN-MOW | Flyforum | 19 | 08-06-2013 21:45 |
Fusker Sterling? eller er den god nok? | karsten | Flyforum | 14 | 01-01-2008 14:57 |