![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra toppen av byen. Kaffe, frokost og et par møter før lunsj. Så kommer det noen studenter fra Høyskolen Kristiania som skal intervjue/grille meg - begynner jo å bli noen år siden jeg studerte. Bobler og kunstutstilling på Tøyen i kveld. Kjør på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Cebu City
Siste festen er gjort og siste dagen er godt i gang. Pakking taes 10 min før utsjekk og dagen i dag blir å ta de siste gjøremål. I kveld blir det innsjekk på flyplassen siden innsjekk i SAS app ikke er mulig. Turen er CEB ICN AMS (KE) og KL til BGO. Alt i C. Min kollega med kjerring og to unger (0 og 2år) er i baksete så jeg sitter strategisk ved midtgang så jeg kan holde champagne glaset ut i midtgangen så han ser det fra baksete. Dette blir gøy ![]() ![]() FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Planen for dagen er litt rydding etter gårsdagens ommøblering i TV-stua, samt spise lasagne-rester til lunch. Gjelder og ikke legge lista for høyt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Et par tannpuss unnå avreise for SFO levering og kontorering. Planen er å ta et kurs i kveld, bare ikke skjønt hvordan jeg logger meg inn ennå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Nå er det straks ned til sentrum for en par dager med glad-konferanse og en middag i kveld med bobler og moro. Gleder meg bittelitt til sofaen med FruSud på fredag nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Litt usikker på hva dagen i dag vil bringe. Det blir tapping av væske fra magen enten nå i formiddag eller i morgen. Vi må bare se hva som passer best. Ellers blir det vel å se på Ski VM og eventuelt spille litt bridge om dette blir i morgen. Vi får se. Livlegen skal ringe meg tilbake når han har sjekket litt.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret på Forus. Minstearvingen ble lei seg da jeg kjørte forbi noe så sjeldent som en "somle-Tesla" i dag, han ville at jeg skulle holde meg bak slik at han kunne se på den. Men slike hensyn tar jeg ikke i rushtrafikk på 4-felts vei.
![]() Og nå må jeg ha mer kaffe slik at hodet kan fungere til det jeg trenger det til... ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Morn fra Forus II,
En grei dag på jobben , passelig med tekniske utfordringer som skal bearbeides i løpet av dagen her. Snart er det lønsch , god mat i kantina her. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Mrgh…. Værvarslet for morran holdt omtrent samme sannhetsgestalt som talen til tRump …. Mao. fullstendig full av løgn. Hverken storm, torden eller orkan i kastene .. Så da blir det ihvertfall en kort tur for vovsen …. Skjønt, nå kom det visst en byge ..
Svigerbeistet lurte på hvem jeg var da jeg sjekket bleia da jeg sto opp …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hei hei fra Lillestrøm. Her har jeg både trent, jobbet, besøkt de gamle, vasket og ryddet ooooog vært PA for Storsmurfen.
Så da er det jaggu fortjent med en øl. Dosvedania flyers
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra Santiago. Løpetur og transporttjenester unnagjort. Nå lunsj, en tur på treningssenteret og så frister det med middag ute i dag. Et par grader kjøligere men fortsatt tett på 30-tallet på dagtid. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Eftmiddag fra KSU
Her skal det vist bli dårlig vær ryktes det... Regner gjør det i allefall, for det er ikke ofte vi som bor på noen berg utti havet får flomvarsel. (umulig konsept egentlig) Hva er forresten Oslo sentrums beste Hotell? Regner med at EB sitt er det aller aller uber beste, men det er ikke i sentrum.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Enig. 100%. Ferdig snakka.
![]() |
#15 |
Upgrade me....
|
![]()
Da blir det Continental neste gang #tommel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Lysebu | EB | Flyforum | 19 | 15-11-2023 03:36 |
God onsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 11 | 17-08-2022 16:35 |
God onsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 12 | 09-09-2020 20:11 |
God onsdag fra somewhere | Fnate | Flyforum | 21 | 31-08-2016 18:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |