![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er altså diskusjonsforumet min kone frekventerer - nå begynner jeg å skjønne hvorfor...:huh:
http://www.nrk.no/nyheter/kultur/5803414.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forum for gravide ..... ? Noe du ikke har fortalt oss, CK ..... ????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Noterer meg at CK elegant har glidd forbi denne traaden ........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Escaping the blue box
|
![]()
Jasså, CK -du har en til på gang du også
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kanskje det ikke var CK men den hellige ånd...
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har aldri giddet å lese hva som skrives i debatt-greiene på ymse aviser sine nett-siter, men etter at jeg har hat fingrene langt inni oppbygginen av en av de store, så har jeg fått sett en del av hva som skrives online. Min dom er kor to greitt: gud bedre det er alt for mange arbeidsledige idioter som har tilang på datamaskiner...
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
oida - jeg rotet med bøyningen av verbet - det var et forum min kone frekventerte, nå er det sider for de som allerede har blitt mammaer....men de er sikkert ikke bedre der...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Barnimagen er en helt forferdelig side mest fordi vordende- og allerede etablerte mødre lett kjører seg fast i en "jeg har det mer forferdelig enn deg" med 7 missed Abortions, to utskrapninger, 4 bekkenløsninger i nakken og en heeeelt sinnsyk førstefødsel som varte i 18 dager. Sitter man og er litt bekymret kan det bli litt for mye negativitet for en hormonproppet vordende mamma. I huset vårt ble det en periode lagt ned forbud mot barnimagen. Noen prøvde å stoppe forumbesøk på Scanair, ARC or liknende også en periode, men det ble med forsøket. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her i huset gikk det i snartmamma.com. Egentlig ganske genialt når vi flyttet til ukjent sted for kona har truffet 2 stk der som hun nå kan gå trilleturer med.
![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hadde et Widerøefly problemer på Værnes fredag 14.09.12? | Skipskatta | Småprat | 7 | 17-09-2012 14:59 |
For de som trodde Ryanair dikterte Torp | MartinL | Flyforum | 16 | 26-05-2010 18:20 |
Til de som trodde at taket nar nådd for antall avganger mellom Aberdeen og Stava | MartinL | Flyforum | 8 | 03-10-2007 15:29 |
Sterling-fly hadde problemer med flaps før landing på OSL | sjefern | Flyforum | 6 | 30-03-2007 16:12 |
Continental B757 hadde problemer på vei til Oslo | rampen | Flyforum | 3 | 13-05-2006 23:45 |