![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en dag med kollegaer fra hele Norge og mange felles kunder på toppen av av Oslo - både på Frognerseteren og hos oss. Skal se det blir ett glass eller 7 også. Bruk dagen best!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Chiang Mai. Bitte liten hangover i dag etter lang middag ved Ping river og etterfølgende besøk på rockepub’en Tong Bar. Min favoritt sjappe her med live musikk hver kveld hele uka. I dag skal det visst handles inn litt møbler, så da får man snart hive seg rundt. Ha en strålende tirsdag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Sjefen i huset har bestemt at dagen ikke skal soves bort, så får vi se om man kan finne et kompromiss på det i løpet av dagen. Planen er at par små-ærend og så kanskje man får snekret sammen en lasagne til resten av flokken kommer hjem. Først må jeg riktignok få de opp og ut av huset
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Straks avsted for å levere minstemann på SFO før L1 venter til kontoret. Diverse logistikk av barn i dag også. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Morn fra akkurat innenfor ring 2. Noterer meg at det snart blir mulig å ta ut rubler over alt i USA slik man logrer etter den gjengen. Flymessig ser det ut som om SAS og Easyjet blir å fly en kort tur til og fra Milano, med et stopp innom Como for Como-Venezia og så indrefileten Inter-Monza senere på lørdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret - rett i møter og glad jeg ikke driver med dette jetlag-greiene.
Herlig å møte familien som ventet på meg 23.00 i går, og det gave-sermonien ble en innertier da far hadde handlet riktig. Last edited by SudCaravelle; 04-03-2025 at 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret på Forus. Det er kaffe i koppen, liv i PC-en, og sola skinner gjennom et for øyeblikket "slørete" skylag. Værmeldingen sier at det skal regne...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus Øst. Litt rusk og rask i maskineriet i dag. Men man har nå stilt opp på jobb likevel. Foreløpig ser det ut til at "den atmosfæriske elven" lar vente på seg. Men ser det er noen skyer borti horisonten her. Vi får se hvordan det går.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau ..
Ny 'Teams Ttirsdag', men ettersom 'alle' er på vinterferie, ble det 'ikke-Teams Tirsdag' isteden. Det lysner ute, det tyder på at vi går mot vår. Såvidt jeg trengte lys da jeg gikk ut med pelsdotten. Pleiersken meldte forfall i dag, så da må vi deale med svigerbeistet i tillegg til jobb ... Man vet aldri på forhånd om man har en 'grønnsak' elller en 'treåring' å styre med. I går var hun i storform, så får håpe hun er i sovemodus i dag. Velvel .. Time to carry on .. MOW out. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Forus,
Travelmøte dag her i prosjektet , mye som skjer og som skal følges opp. I kveld årets dugnadsfest i Jærmuseet/Flymuseet. Ha en fin dag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Oslo. I dag har man jobbet på Radiumhospitalet og mens jeg hjalp en pasient til å finne riktig sted for en undersøkelse oppdaga jeg denne loungen mens jeg gikk tilbake til sengepost. Lurer på hva slags kort man må ha for å komme inn der. Tror nok 384erns pandionkort (håper virkelig det går ok med ham siden han ikke har vært i god morgen trådene i det siste) burde gå men kanskje ikke siden den er for pårørende? Jeg sjekket ikke dette noe nærmere må jeg innrømme.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk Last edited by Hypern; 04-03-2025 at 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ellers går nå dagene til Ski VM, bridgespilling og litt jobbing. Dagens bridge endte med seier så hodet fungerer nå i hvertfall fremdeles ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God förmiddag från Costa Rica,
Fantastiskt land och fantastiskt vänliga människor. Hoppas bara att det blir tid att se någonting annat än ett konferensrum i San José innan veckan är slut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Bra tirsdag ja.
Det er 2 uker til jeg skal til det fantastiske landet som Sud kom hjem fra i går. Gleder meg sinnsykt ![]() Ha en strålende tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bra tirsdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 24-09-2024 19:43 |
Bra torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 22-12-2022 23:10 |
Bra tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 35 | 07-07-2022 09:37 |
Bra tirsdag! | EB | Flyforum | 44 | 08-08-2018 10:20 |