Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-03-2025, 05:36   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Bra tirsdag:-)

God morgen fra Ris. Klar for en dag med kollegaer fra hele Norge og mange felles kunder på toppen av av Oslo - både på Frognerseteren og hos oss. Skal se det blir ett glass eller 7 også. Bruk dagen best!
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 05:55   #2
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default Re: Bra tirsdag:-)

God morgen fra Chiang Mai. Bitte liten hangover i dag etter lang middag ved Ping river og etterfølgende besøk på rockepub’en Tong Bar. Min favoritt sjappe her med live musikk hver kveld hele uka. I dag skal det visst handles inn litt møbler, så da får man snart hive seg rundt. Ha en strålende tirsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 06:39   #3
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Sjefen i huset har bestemt at dagen ikke skal soves bort, så får vi se om man kan finne et kompromiss på det i løpet av dagen. Planen er at par små-ærend og så kanskje man får snekret sammen en lasagne til resten av flokken kommer hjem. Først må jeg riktignok få de opp og ut av huset

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 07:17   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Asker. Straks avsted for å levere minstemann på SFO før L1 venter til kontoret. Diverse logistikk av barn i dag også. Ha en fin dag.
Old 04-03-2025, 08:31   #5
OttoL
ScanFlyer Crusty

Morn fra akkurat innenfor ring 2. Noterer meg at det snart blir mulig å ta ut rubler over alt i USA slik man logrer etter den gjengen. Flymessig ser det ut som om SAS og Easyjet blir å fly en kort tur til og fra Milano, med et stopp innom Como for Como-Venezia og så indrefileten Inter-Monza senere på lørdagen.
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 08:33   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret - rett i møter og glad jeg ikke driver med dette jetlag-greiene.

Herlig å møte familien som ventet på meg 23.00 i går, og det gave-sermonien ble en innertier da far hadde handlet riktig.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA

Last edited by SudCaravelle; 04-03-2025 at 09:28.
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 09:10   #7
Gunnar
ScanFlyer Gold

God morgen fra kontoret på Forus. Det er kaffe i koppen, liv i PC-en, og sola skinner gjennom et for øyeblikket "slørete" skylag. Værmeldingen sier at det skal regne...
Old 04-03-2025, 09:16   #8
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Forus Øst. Litt rusk og rask i maskineriet i dag. Men man har nå stilt opp på jobb likevel. Foreløpig ser det ut til at "den atmosfæriske elven" lar vente på seg. Men ser det er noen skyer borti horisonten her. Vi får se hvordan det går. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 14:05   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hau hau ..

Ny 'Teams Ttirsdag', men ettersom 'alle' er på vinterferie, ble det 'ikke-Teams Tirsdag' isteden.

Det lysner ute, det tyder på at vi går mot vår. Såvidt jeg trengte lys da jeg gikk ut med pelsdotten. Pleiersken meldte forfall i dag, så da må vi deale med svigerbeistet i tillegg til jobb ... Man vet aldri på forhånd om man har en 'grønnsak' elller en 'treåring' å styre med. I går var hun i storform, så får håpe hun er i sovemodus i dag.

Velvel .. Time to carry on .. MOW out.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 14:14   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

God dag fra Forus,
Travelmøte dag her i prosjektet , mye som skjer og som skal følges opp.
I kveld årets dugnadsfest i Jærmuseet/Flymuseet.
Ha en fin dag videre.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 15:41   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God tirsdag fra Oslo. I dag har man jobbet på Radiumhospitalet og mens jeg hjalp en pasient til å finne riktig sted for en undersøkelse oppdaga jeg denne loungen mens jeg gikk tilbake til sengepost. Lurer på hva slags kort man må ha for å komme inn der. Tror nok 384erns pandionkort (håper virkelig det går ok med ham siden han ikke har vært i god morgen trådene i det siste) burde gå men kanskje ikke siden den er for pårørende? Jeg sjekket ikke dette noe nærmere må jeg innrømme.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20250304_095415.jpg
Views:	259
Size:	22.3 KB
ID:	55960  

Last edited by Hypern; 04-03-2025 at 15:43.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 16:28   #12
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God tirsdag fra Oslo. I dag har man jobbet på Radiumhospitalet og mens jeg hjalp en pasient til å finne riktig sted for en undersøkelse oppdaga jeg denne loungen mens jeg gikk tilbake til sengepost. Lurer på hva slags kort man må ha for å komme inn der. Tror nok 384erns pandionkort (håper virkelig det går ok med ham siden han ikke har vært i god morgen trådene i det siste) burde gå men kanskje ikke siden den er for pårørende? Jeg sjekket ikke dette noe nærmere må jeg innrømme.
Jeg er her er jeg, men jeg har ikke vært så aktiv i det siste på god morgen trådene. Siste ukene har vært ganske tøffe med diverse besøk på sykehuset. Kort fortalt begynte nyreverdiene brått å stige til et nivå godt over det som var ønsket. Det fikk da naturlignok første prioritet å få ned nivået. Så litt endring av medisiner, en ny medisin, samt et par andre tiltak ser ut til å fungere. Gårsdagdagens prøver viste at verdiene var godt skikkelig tilbake, selv om de ennå er litt høye. I tillegg sliter jeg med væske i magen som vi tapper jevnt og trutt. Det nærmer seg nok ny tapping nå kjenner jeg. Veldig greit med Pandion kortet når det blir hektisk og mye sykebesøk. Alle praktiske ting ordner seg alltid med en gang og ventetid eksisterer ikke for Pandioner. Loungen på Radiumen har jeg ikke besøkt. Har ikke vært så mye der.

Ellers går nå dagene til Ski VM, bridgespilling og litt jobbing. Dagens bridge endte med seier så hodet fungerer nå i hvertfall fremdeles
Old 04-03-2025, 16:31   #13
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

God förmiddag från Costa Rica,

Fantastiskt land och fantastiskt vänliga människor. Hoppas bara att det blir tid att se någonting annat än ett konferensrum i San José innan veckan är slut
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2025, 19:34   #14
B747-8
ScanFlyer Crusty

Bra tirsdag ja.
Det er 2 uker til jeg skal til det fantastiske landet som Sud kom hjem fra i går. Gleder meg sinnsykt
Ha en strålende tirsdag!
B747-8 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules