![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe, nyheter og forum før den lille italieneren tar meg til toppen av byen. Siste dagers regn har fjernet skøytebanen på gårdsplassen og digg er det. Satser på et besøk hos opphavet på Kolbotn etter jobb. Kjør på:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Toledo området hvor klokken har passet 12-noon.
Noen trengte en hårklipp og det gjøres på en lokal «Cutters» med enkel standard. Så blir det å hive seg på scooteren og kjøre til noen kjenninger som lager i stand litt mat og sosial hygge. Mulig det blir en Red Horse i løpet av ettermiddagen. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Patong
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra VIE. Re-fueling på vei til MUC men ser ut til at jeg fortsatt rekker connection hjem til prinsessa. Så da er jeg egentlig calm as the magpie in the yard.
![]() Ha en best onsdag eller noe UPDATE: rakk connection så det suuuuser, nå skal jeg hjem og etctrallabom!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 26-02-2025 at 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Selv jeg har nå kastet broddene jmf skøytebane. God morgen fra tbanen, på vei til jobb. Håper på en grei vakt, selv om hverdagene er mer hat enn helgene. Den avdelingen jeg er på nå er litt mer tja kaos på godt og vondt, dvs mye pasienter ut og inn hele tiden.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Våknet av dokø 04.00 og måtte jo selv også. Gøy med jetlag familie. Kommet meg på jobb så joggetur og havregrøt er unnagjort.
Litt leksehjelp er bestilt 15.20, men kjøring til håndballkamp 16.30 er heldigvis outsourcet. Er vel mye som tyder på en tidlig kveld også. Fikk forresten siste poeng registrert for millionkampanjen, så da får jeg bare krysse fingrene for at alle bonusreisene er korrekt registrert også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Både i rute og dobbelt sett i dag. Her skal barn kjøres til både svømmeskole og hockeytrening, men ser ut som kona for stå for mesteparten av logistikken i dag. Eller må jeg finne ut av både lokasjon og hoteller i Italia, fordelt på 2 reiser, 3 lokasjoner og til sammen 5 netter. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Grunnet lang familiefrokost med amerikanske pannekaker så blir det "sent" på kontoret i dag - skal faktisk også levere alle barna på skolene sine. FruSud har for andre gang på 20 år fravær i dag med 39.5 i feber og virkelig gåen.
I kveld skal det pakkes (igjen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Elvebyen. I dag våknet man til litt rusk på Vestfoldbanen men toget mitt skulle gå som planlagt. Mens jeg syklet til stasjonen kansellerte Vy toget mitt også, men greit, det var en kort og ryddig kø for buss for tog. Køen ble etterhvert meget lang da alle på toget fra Skien stelte seg i den, men jeg sto langt foran så null stress. Bussen kom og stoppet et litt annet sted, og da var det kun "Me, myself, and I" som gjaldt og køkultur eksisterte ikke lenger. Fant et par kollegaer på stasjonen, så dro jeg hjem og hentet bil og kjørte innover sammen med gjengen. Tror det lønte seg.
Satser på en bedre dag fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra hyttekontoret. Her er det en relativt piano kontor dag. Mye ferie i rekkene, så kanskje rekker jeg litt vedlikeholdsarbeider.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Trallala fra Bleiskiftssentralen .. gjorde den store tabben å sjekke tilstanden da jeg sto opp. Skulle spilt uskyldig og ventet på pleiersken.... Det brakte tankene tilbake til den gangen lillegutten hadde fått bønner og flesk til middag for noenogtyve år siden. Episk! Med minusfortegn. Hmm .. kanskje man skal begrense bleiepraten litt ... Men neste skritt blir kanskje mine egne? Eller at jeg BARE SKRIVER MED STORE BOKSTAVER .. ? Nok nå .. Solen skinner, kaffen er varm og vpn-tunnellen skal straks varmes opp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skulle vært på bortekontoret mitt i dag. Her har det vært pratet om slimpropper og bløing fra steder vi menn ikke kan blø, og hvor "koselig" det var (ei på jobben er i ferd med å bli bestemor)
Hektisk møkkadag her. Nok å gjøre, men litt for mange irriterende småfeil og kunder som ikke sender papirene før bilen er ved grensen, og jeg allerede er på overtid. Nuvel. Gjemmekontor resten av uken. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 02-11-2022 14:59 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 13-01-2021 18:44 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 5 | 07-10-2020 15:22 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 3 | 29-05-2019 17:39 |