![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Life is a Bea….Pool !
[IMG] ![]() Life is kind of good….Palm Desert/ Indian Wells leverer (Cnausen Approved!) her har en slappet av og gjort allt klart for Basseng Kontoret de neste ukene, nyter ennå Muska dager, full lønn for 0 arbeid, effektivisering Musk style…etter at de 4 Musketeers rev i filler all innlogging er vi alle utestengt, men i DOGE style blir vi betalt for allt vi ikke kan gjøre…. Turen ned gikk utmerket for oss, 2200km gjennom sol, regn, temperatur ned til - 12, veiene bak oss ble stengt pga sne, is storm, mud slides med mere, men vi kom trygt frem til bassenget…. Pi so Beach bød på 20.000 skritt (life is a beach and walking barefoot!!) - en interessant observasjon, antall Amazon Prime Semi’s og Semi’s lastet med Teslas er 1:1 - dog er jeg skuffet over jeg ennå ikke har sett den nye Tesla Modellen Modell SS !
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin start på søndagen på Ris. Kaffe og forum og muligheten til å gå å legge meg igjen om jeg ønsker. Ingen store planer for formiddagen - ettermiddagen skal tilbringes på Kolbotn - skikkelig biffmiddag med opphavet. Nyt i vei!
|
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Heldiggrisen DC-8ern.. For et kongeområde.
God morgen fra Sky Team loungen på DXB. Dette er faktisk første forbedringen jeg har sett stå langt da denne slår Senator Loungen til de grader. Langt lysere, bedre mat-utvalg svært lite folk. Lurer på om de har delt ut litt mindre kort enn *A. Det blir Air France 777 hjem i dag gitt..en første gang det også. Alltid vemodig forlate dette Disney Landet.. Herregud for en fornøyelsespark og herlig blanding av alt ønsket og uønsket klientell. Men åtte dager og halvannen helg uten familien er ikke optimalt. Får noen Knausen-frokost, Marka og middags-bilder som overgår det meste. |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Da var man i gang med helgevakt #2. Termometeret viste 10 blå i dag morges. Da var det ok med ferdig oppvarmet bil når man låste seg ut døra. Blir nok en kald og fin vinterdag (uten snø) her i sør-vest. Personlig hadde jeg nok ikke takket nei til en liten runde til med hvitt fra oven før våren setter inn. Ettåringen fikk akebrett til bursdagen, og det hadde jo vært kjekt å teste ut?
Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Color Hybrid. Musk-mobilen trygt plassert på bildekket og satser på å ende opp i Tyskland etter to fergeturer og et døgn.
Nå, buffet så fort det blir stille nedi barnevognen.... |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra OSL. Frokost i loungen før vi blir med flyktningene på SK841. Foreløpig nok gjeld vs formue, at jeg har en returbillett. Ankomst Lech i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællæh
God søndag fra Lillestrøm. Lun morgen med kaffe i sengen har det vært, og nå skal vi komme oss ut og trene litt. Ihvertfall nok til å kunne unne oss litt Morgon Pinot Noir i kveld. Ha en best søndag
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Alt var bedre før osv, men jeg liker bedre IST, MUC, FRA og ZRH som longhaul-huber. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Her er det foretatt en MEGET kraftig opprydding Minner om at dette er et flyforum for flyprat ispedd ting relatert til andre luftfartsting samt reisemål. God morgen tråden er ment som en hyggelig hilsen til andre forumiseter og for å skape et godt miljø mellom medlemmene. Som under covid har vi forståelse for at enkelte kan føle seg usikre og frustrerte, men de åpne plassene på flyprat er allikevel IKKE stedet å gå løs på den kampen. Det ender stort sett alltid med personangrep og diuskusjoner og lite hyggelig tone. Det er ikke ønskelig. </mod>
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre mandag fra Palm Springs | dc-8-63 | Flyforum | 12 | 27-11-2023 15:16 |
Glad mandag fra Palm Springs | dc-8-63 | Flyforum | 13 | 21-02-2022 21:56 |
Alert: Heatwave Vegas Palm Springs etc | SQ 777 | Reiseforum | 9 | 30-06-2013 16:55 |
Palm Springs Air Museum | SQ 777 | Flyforum | 0 | 26-11-2007 21:48 |