![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Ting tar litt lenger tid - men krykkene er så godt som kastet og jeg kreker meg rundt. Opp på toppen av av byen for dagens arbeid. Til middag blir det sjømat og noe godt fra yndlingsbutikken i glasset. Fredag er EkstraBest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeeesp fra Jumeirah Al Qasr. I dag er det velfortjent beach-day etter en svært hektisk uke. 14.000 skritt i går kveld og ni timer søvn smakte godt. Om noen timer er det lunsj på Burj Al Arab hos en kompis som megler yachter og senere i kveld er det anti-Valentines fest på terrassen hans i 42 etasje. Det er litt forskjellig verden fra Knausen dette på godt og vondt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra kontoret. Tidlig start her og det medførte at bilen kunne vaskes og poleres uten kø. Kontorering og kanskje ski i ettermiddag, men formen er ikke 100% så bør vel se an. Skal visst være sjåfør i forbindelse med galentine eller hva de nå kaller det.
Så lurer jeg på hvorfor noen setter seg på midtseter når det er masse annet ledig. De må jo ha noe status til og med siden de har presset seg inn på i utgangspunktet blokkerte seter. Kunne trukket bakover til siste rad med nødutgang, men det er vel ikke lov for 14-åringer. Skal ha hele dagen i Køben i morgen og har skikkelig jackpot med været. Det er sikkert et bra nasjonalmuseum som kan besøkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Buongiorno entro ring 2. Eller hva nå man sier. Fått bestilt litt hotell og en kampbillett til Inter-Monza om noen uker, så er det bare å avvente at billetter og kamp for Inter-Udinese blir klar og bekreftet om noen dager. To turer til Milano i mars blir mildt sagt ok. Ellers blir det å lese hva slags shitshow som er gjort i USA siden i går, og sette i gang med arbeidsdagen.
God bedring |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Merker litt jeg var på galeien i går. Kontorering, mens flere maskiner med skittentøy må kjøres, før avreise søndag morgen. Dessuten må jeg innom den lokale pastapusheren for noe som egner seg sammen med blant annet salsiccia. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret. Fredagstrafikk på en torsdag, og torsdagstrafikk på en fredag? Hva mer har dagen å by på, mon tro?
Aaaanyway, jeg har kaffe i systemet, og ellers nok å gjøre. Og snart er det helg. Ha en god fredag.
![]() |
#7 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Det skulle snø i natt. Grunnet dagsformen så har jeg ikke løftet hodet og sjekket forholdene ut vinduet. Blir nok liggende en stund til å lure på føreforholdet utenfor. Kaffi date med en (kvinnelig) kollega og jeg kommer til å gå med på senteret. Skulle ikke tatt de ti siste drinkene i går ![]() God helg FQTV
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G’fredag, ja .. Shitshow, ja .. Akkurat skiftet bleie på svigerbeistet…. Blir greit med helg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallo fra Elvebyen. Her på kontoret flyter det over av godteri, kanelboller og smørbrød, så jeg burde nesten gå av toget i Skoppum på vei hjem for å forbrenne overskuddet.
Hjemme alene med gutta i kveld, da kona forbereder seg på returen til arbeidslivet med å dra på lønningspils. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Der tar jeg avgårde fra jobbprosjektet denne uken. En tur innom den lokale Monter avdelingen her på Forus for å hente maling til gulvet i den gamle hangaren i Sola Sjø som skal males i morgen under lørdags dugnaden. Ha en fin fredags kveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo. Telefonen min tror nå at 2307 numre er suspected spam men det er egentlig Rikshospitalet . Var visst en avdeling der som trengte litt hjelp i helga så takket ja til det på søndag. Det er en helt annen sengepost enn den 384ern kjenner og ikke har jeg vært der før heller. Ha en fin kveld videre, nå skal jeg ha et par øl tenker jeg.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 20 | 15-04-2016 16:49 |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 48 | 08-11-2009 17:14 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 42 | 12-09-2009 01:41 |