![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her sitter man bak i en glorifisert riskoker på den veien man nesten ukependlet. Nå er det til Abu Dhabi for å møte de store gutta og så få i seg en matbit på MO Emirates Palace på kvelden. Formen er akkurat medium.. litt mye god drikke, men samtidig jevnet ut av minimum 15.000 skritt per dag og to relativt sunne måltider.
Gikk en kveldstur rundt i gamle nabolaget i går og så at alle spor av middelklasse var brutalt fjernet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kjenner at området rundt ankelen jobber for å leges..men har allerede kastet en av to krykker. Snart opp i Åsen med den lille italieneren. Visst nok pannekaker på menyen i kveld…Njuta:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg stasjon. Snart en RE11 til Elvebyen for dagens innsats. Fjerde dagen på rad hvor natten er stille og ingen starter dagen før kl 6, så da tenker jeg det blir fint å reise litt på søndag for å ødelegge rutiner
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Fornebu. Innspurt mot vinterferie betyr lange dager i tillegg til reisetid. I kveld skal jeg høre og se på noen som kan ingenting om vin. Må vel få på plass litt trim, også er det forventinger om at jeg skal være matte/naturfagscoach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Basecampen (Bergen)
Ny dag og nye muligheter samt ny fritur med nye sprell. Ingenting på programmet i dag så det blir nok kaffi på senteret med kaffigjengen, pensjonistene og NAV’erene. 3 dager til avreise. Mangler fremdeles hotellene. Får nok tid i løpet av dagen og morgendagen til å finne noe. Trenger to netter i BKK og to netter i CEB. Mulig jeg lufter Fitbiten så jeg får registrert noen skritt og aktivitet. God helg. FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Pullman Saigon Centre.
Har ikke gjort noe som helst hittil i dag, da været har vært så som så, og jeg er trøtt etter å ha ankommet hotellet kl 2:30 i natt pga 2 timers kø i immigration etter en dagstur til BKK for å se Moo Deng. SGN må være en av Asia's verste hovedflyplasser... De ansatte burde bli sendt på studietur til Singapore eller Japan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. LItt løping i lunsjen og et sosialt jobbarrangement etterpå. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Det ser ut som de har kommet et steg nærmere å finne ut av hvorfor det samler seg så mye væske i morgen. Startet på en kur i går så får vi se om det har effekt. Jeg skal snakke med livlegen i morgen igjen så får vi se hva han sier
Ellers ikke de store planene. Skal prøve å få spilt en formiddagsturnering i Bridge og i likehet med Chrisscross så mener nok sønnen at jeg må ta en økt som matematikklærer i dag. Naturfagsbiten gjorde jeg meg ferdig med i fjor når min datter tok Fysikk 1.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Uansett god torsdag fra Oslo. Var på en avdeling i går som faktisk skal legges ned. Geriatrisk rehabilitering, jeg kan ikke fatte hva de driver med - det er egentlig altfor få rehabiliteringsplasser der ute. Men det er vel sikkert noen som har sett på noen tall i et Excel-skjema og regnet ut at det koster for mye penger (ja helsesektoren har en del av dem ansatt også). Uansett kan jeg ikke forstå at noen liker Excel, det er hatprogram nr 1 og don't get me started om man bruker norsk versjon eller en hvilken som helst annen versjon av programmet enn engelsk. Det skjer titt og ofte at Excel blir lost i translation om man har litt avanserte makroer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Elektrikerne kom som avtalt i går, og gjorde en bra jobb, men vet ikke hvor de gjorde av hus nøkkelen, så må få ordnet opp i det. Konas Prius ble fikset og EU-Ok, de sa den nå var EU-Ok i 2 år, men ligger bare inne med 8mnd, så må finne ut hva som har skjedd. De sa det var en treghet i en calliper, så anbefalte bytte, så vi dro på Bildelsenteret på Liertoppen og kjøpte ny. Mulig jeg bytter den før jeg drar på Toyota. Ellers står klesvask på programmet og div rydding i heimen.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Forus. Og er vi sikker på at det er torsdag? Det er lenge siden jeg har holdt over 80km/t når jeg kommer inn på E39 kl. 08 om morgenen, det er vanligvis en nokså seig kø inn til motorveien. Mange har sikkert valgt hjemme.... unskyld, gjemmekontor
![]() I dag fikk jeg første kaffekopp hjemme. Etter å ha lett etter en rimelig, liten kaffetrakter falt valget til slutt på en liten presskanne. Det er tross alt bare jeg som drikker kaffe i huset.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Santiago. Godt i gang med dagens gjøremål. Bra energi etter et deilig stykke kjøtt på argentinske La Cabrera i går. Lit forberedelser til lørdagens tur til Atacama-ørkenen. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Daytona Beach. Våkna litt tidlig her da naborommet gjennømførte "kjærleikens vakraste eventyr" alt annet enn lydkøst.
Skal gi han en high five og godt levert i gangen om jeg møter dem! Ha en vakker dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
"The guy who was here earlier today made her scream louder"
God dag fra gjemmekontoret. Det kontoreres, og arbeidsmengden kjennes som passe. Dagens høydepunkt var nok han som svarte med at "min utregning hadde en differanse på 60 øre" etter at jeg etterlyste de ca. 11.000 som manglet på en samlefaktura. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Er «geschlechtsverkehr» en greie som utelukkende består av at ei dame ligger som en livløs dukke og en mann som jobber i alle menns hoder, eller var det konkrete holdepunkter for at kun den mannlige deltakeren fortjente en godt levert og hi5? *insert undrende smiley*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Fikk spilt bridgeturnering i dag også. Det er lenge siden sist. Vi endte til slutt på 2. plass av 14 som jeg er meget fornøyd med.
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Mhhm dosent ja det er vel tilsvarende det å komme seg opp uten nødvendigvis en PhD i bunn slik jeg har forstått det. Førstelektor-dosentveien. Husker det har vært noen store debatter rundt det der å skrote hele ordningen med dosenter, det er vel uansett langt færre av dem enn det var en gang i tiden. Min bakgrunn i dette er at jeg har sittet i nok råd og utvalg som studentrepresentant i sin tid. Lærte mye gøy da og ikke minst var det en grei ekstrainntekt. Fikk jo 400 kroner timen... og nå i dag er jo satsene garantert høyere. Last edited by Hypern; 13-02-2025 at 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen. Liten fare for slike hørespilleventyr rundt her. Men væte har vi nok av. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|