![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endelig fikk jeg skrevet Goooood Moooorning Vietnaaaaam......
Tirsdag 04 Februar har det blitt. Om 30 min sjekker vi ut av hotellet her i Vung Tau og tar transport de 800 metrene bort til hurtigbåt kaia. Avgang er 12.00 til Saigon. Fra hurtigbåt terminalen i Saigon skal det være rundt 30 min å kjøre til flyplassen. Det blir nok middag på BK på flyplassen i dag også. I dag blir det ny flytype, på turens 15de flight, et merke jeg har fløyet bare en gang før, for 26 år siden, da en ERJ145 fra Lyon-Satolas til CPH. Embraer 190 fra Myanmar International Airlines skal ta oss til Yangon. Dette blir turens 11efte flyselskap og land nummer 12 på turen. Bare 5 netter gjenstår før vi ligger i egen seng, skal bli deilig, men først altså nytt land og flyselskap på lista. Ha en Gooood morning alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra sofaen foran peisen. Selv om det virker som jeg har vekten av en slalåm støvel på venstre ben så har jeg sovet ganske så bra. Kommet meg over i sofaen hvor servicenivået er et par hakk opp fra Plus. Nå kaffe og nyheter….blir spennende å se vilje nye statsråder vi får i løpet av dagen - savner av de som forlater regjeringen skal man nok overleve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Straks avreise for både skole og kontor. En som skal kjøres på hockey i kveld også satser jeg på en litt slapp løpetur senere. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
En nattevakt igjen så er det å snu til dag, så det er bare å sove vekk dagen for at det skal bli kveld igjen. Litt nyheter er greit å sovne til. Om to uker i dag lander jeg i BKK. Har enda ikke bestemt meg for om det blir noen netter der eller om jeg reiser direkte videre til Cebu som er det egentlige reisemålet. Jeg får sove litt på det. ![]() FQTV
![]() |
#5 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra SK251. Her er det straks pushback og frokost.
Ned å ønske nye ansatte velkommen ombord etterpå. Blir som alltid kjekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Tidlig avgårde i dag fra et virkelog trollsk Knaus men snø og tåke. Ble en ganske aktiv økt istudioet i dag også, men jeg rekker ikke helt å brenne av det som dyttes inn. En av mine yngres søstre bakte min favoritt-kaka over alle; Delfia-kake.. Herregud så godt. Fru Sud serverte meg dette foran psiesn i går med Rioja (merkelig blanding, men det gikk ned) fær hun selv dro på trening. Tror hun er en slik "Feeder".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Jeg skulle vært å tatt blodprøver nå på morgenkvisten, men det var lite fristende å dra ut tidlig. I tillegg ringte legen på slutten av dagen i går og ville ha en urinprøve, så da måtte jeg uansett til sykehuset i går kveld, så da slo vi to fluer i en smekk og fikk tatt både blodprøvene og urinprøven i går kveld. Laben er bare åpen for publikum fra 8 til 14, men det er selvsagt døgnaåpen for EBP'er.
Formen kjennes ikke så verst ut i dag. Planen er å få spilt litt bridge i 10 tiden i dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er det diverse tilstander av pjusk og sykdom på hele flokken, og jeg er den mest oppegående. Betyr at jeg også kan få pause fra sykepleien og ta en tur på butikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Småen sov gjennom natten helt til halv åtte. Det var ganske digg! Nå er det kaffe i koppen og jeg vet ikke om det bare meg som gjettet på Jens som finansminister? Ser ut til å stemme ganske bra det. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ingen tårer over Vedum? Trodde du kom til å gå på Prozac resten av måneden bare for å holde deg vekk fra tårene og mørket.
God morgen fra Linje 1 til Bortekontoret. Mer skal gjøres og organiseres. Savner litt å kjede meg en dag eller to. Ihvertfall bittelitt. På den andre siden hadde det sikkert vært kjedelig. Ha en best tirsdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grå morgen fra Forus. Nuvel, kaffe kan ikke gjøre noe med det grå ute, men det blir i alle fall litt mindre grått inne.
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Goooood eftan fra regnværet i Skaun!
Endelig hjemme i verdens navle igjen, eneste problemet er all isen så man kommer seg ingen steder. Mangler meier på bilen, og selv ATV`en nekter å bli med på kunstløp ned veiene her. Meeen, har fått levert forsinkelsesrapport til IF, og fikk bekreftet utbetaling etter 5 min. ![]() Hektisk runde i København, Barcelona, Gran Canaria, Zurich, Malta, Oslo og Manchester. SÅ kan trygt si det var godt å komme hjem i går. Nå reisefri litt fremover heldigvis. Fred i stua får jeg og, da kona er på jobbreise i Ålesund. Hehehe... Kos dere med været som er! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kan rapportere om et is og snøfritt Sørland!
Arbeidsdagen snart over, og jeg kjenner for en ettermiddagslur. Heldigvis ingen planer for resten av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tirsdag fra sabbatslivet i Santiago. Lang løpetur unnagjort. Var litt sent ute i dag så det ble varmt, men har fått fylt på med kokosvann. Nå blir det litt indretjeneste i kåken og definitivt en dukkert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goooood morning Vietnam! | Discus | Flyforum | 9 | 17-04-2017 21:03 |
Goooood Lørdag! | kimpe | Flyforum | 10 | 10-08-2013 22:42 |
Goooood fredag morgen -TGIF | LN-FHU | Flyforum | 19 | 10-12-2010 15:18 |