![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon allesammans,
Idag är det dags att resa vidare till Hanoi via BKK med Thai. Känner att Chiang Mai varit en riktigt trevlig stad och har haft ett par fina dagar på MTB här. Lagom varmt och lite lugnare och billigare än Bangkok. Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er en ferdig med frokost og nå nytes kaffe sammen med litt sjokolade. På tv’n ruller noe reiserelaterte greier på YouTube. Ute er det møkka vær, regn og vind, surt og kaldt! Glad jeg kan notere meg T-11.
Ha en glitrende flott onsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by Ruby; 18-12-2024 at 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Is og regn, så er genuint drittvær. Starter hjemme, mens jeg venter på at køen på E18 skal avta. Fordelen med barn som spiller hockey er at vi holder under tak. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Selv på Knausen var nedbøren flytende i dag..
Vi var egentlig ferdige med julemat for i år og kjedelige "skal tømme kjøleskapet før vi reiser", men det sa FruSud en stopper for. Det ble intim-julebord med nydelig rakfisk og alt tilbehør.. Var dere klar over at chardonnay og cosylan gir en meget fløelsmyk og dyp søvn? Ahhhh.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra RE11 med kun ett togsett, men har heldigvis sikret meg klappsete.
Bare regn uten glatt i sydligere strøk. Pizza, øl og minigolf i Drammen i kveld med teamet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Da var man i gang med årets siste arbeidsdager. Tre dager på jobb jeg håper går radig unna før man setter kursen østover for julefeiring hos opphavet ved Hardangervidda. Foreløpig ser værvarselet sånn noenlunde lovende ut for biltur (med baby) over fjellet på lørdag. Men det kan jo fort bli "famous last words" det. Får starte med å tømme kaffetermosen. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg
Regn og grått og trist her i byen i dag. Ikke de store planene bortsett fra å komme seg til Meny på formiddagen for å få tak i litt mat til julen. Ingen bridgeturnering på dagtid i dag, men i morgen er spiling igjen. Kjekt med slike formiddagsturneringer. Vi er inne i en god stim der og i går ble det 2. plass Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra bortekontoret.
Fikk forsert bakken opp fra garasjen (den er jo heldigvis varmekablet), og kommet meg på jobb. Bare litt småglatt bort til "hovedvegen" ut av feltet, men ellers gikk det bra. Jobbe litt, før det er sjef som sier ting og en julelunsj litt senere. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Grått, trist og vindfullt her. Glemte å starte brødbakemaskinen i går, så får se å starte den, så kan det kanskje bli lunsj om noen timer. Fremdeles litt i magesekken å tære på etter gårsdagens julebord tur med Colorline på Sandefjord-Strømstad. Det blir vel litt kontorering i dag, så må det ryddes litt og forhåpentlig kommer det inn en meget solid lønning så jeg kan fortsette å bestille flybilletter og hotell til den forestående ferien. med sne og isdekket vei er det tryggest å holde seg hjemme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællæh... Ble hjemmekontor i dag pga været. Dessuten skal jeg jobbe med å forsøke designe noe i Adobe. Noe jeg har utsatt så lenge at jeg ikke lenger kan outsource det, hvilket suger litt da det liksom er 10 år siden jeg var Photoshop-general.
Det trengs vel først og fremst kaffe. Schnakkes
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredagsfølelse på en onsdag fra toppen av byen. Møkkavær som jo den beste samvittigheten til å oppsøke peisen både på jobb og hjemme. Glad efta ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() (Har man langvarig hoste, bør man vel også oppsøke hjelp for å finne årsak og få en behandling, ikke kaste morfin over symptomene?)
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 18-12-2024 at 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra Santiago. Hjemme igjen etter fire magiske dager på Rapa Nui / Påskeøya - bevisst off-line. Første møte med moai-statuene var helt spesielt, og ellers leverte øya vakker natur, fløyelsmyke temperaturer, herlig sjømat og polynesisk stemning. En opplevelse. Og Latam funket mer enn godt nok begge veier. Nå blir det et par dager hjemmekontor før det stenges for godt i denne omgang. Og jammen skinner ikke solen i dag også. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
*dunk dunk dunk* fra Forus. Alltid like morro når det foregår peling i nærheten av kontoret, lyden bærer godt. Ironien her er at det antakelig blir stille når jeg er ferdig på kontoret, og at det kommer til å være rolig når jeg har fri.
![]() Må vurdere å bruke hjemmekontor litt mer. ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus Øst,
Midtuke og en grei dag i prosjektet. Fint vær ute til å jobbe innendørs i. Ikke mye som minner om julestemning her i sørvest nei med horisontalt regn utenfor. Litt juleshopping på planen etter jobb. Ha en fortsatt god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
PS. Håper virkelig det går bra med opphavet og han/hun får hjelpen som trengs og at han/hun kommer seg gjennom dette. Man må tenke positivt og ta kampen som forhåpentligvis gir gode resultater til slutt.
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Det jeg er ganske sikker på er at man ikke bør drikke Cosylan til rakfisken da den er ganske søt i smaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra tåkehavet i SC. Måtte en tur på Super'n etter lufteturen, og det var såvidt jeg fant fram. Ingen rundkjøringer å gå i holding i, så jeg måtte skyte en direkte approach og det gikk neldigvis bra. Nærmeste alternate Super er over statsgrensen, og det var sikkert ikke noe bedre der.
Brukte gårskvelden til å se La Palma - og maken til usannsynlig møl er det lenge siden jeg har sett. Spesielt scenene på flyplassen og ombord flyene. Fraser, språk, bakgrunnsscener ... Alt var bare pinlig. Det verste er et det neppe hadde tatt manusforfatter mer enn en halvtime å rydde opp og få det til å virke semirealistisk ihvertfall. Resten av handlingen var vel så-så, men en del episoder var bare .. håpløse. Og dette er før Polaris begynner å rive fra hverandre det geologiske. ![]() Menmen - nok rant. Opp med døren til VPN-tunellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hva anbefaler rusmisbrukerne nå om dagen da? Tenker på litt premium-misbrukere.
Spør for en venn
![]() |
#20 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
O helga natt fra New Delhi.
O helga natt?! Jepp. Den går på endeløs autorepeat i alle fellesområdene på hotellet. I tillegg har de satt opp tre-fire julenisser som spiller saksofon(?!), samt girlander og pepperkakehus. Det er sikkert et velment forsøk på å skape en hyggelig julestemning for oss langveisfarende, men det blir så altfor mye i meste laget. Utenfor hotellet har vi… vel,. New Delhi. Byen som får de fleste andre storbyer til å fremstå som rene, velorganiserte, stille og rolige. Morfin, alkohol og cosylan? Ja takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Diamond til/i Chiang Mai | TriStar | TripReports | 7 | 27-03-2022 13:49 |
God onsdag morgen fra Chiang Mai | TriStar | Flyforum | 15 | 08-03-2017 18:54 |
Mornings fra Chiang Mai | HMWK | Flyforum | 18 | 21-06-2013 17:48 |
Hotell i Chiang Mai | TriStar | Reiseforum | 3 | 22-10-2010 21:42 |