![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
……fikk akkurat beskjeden om jeg er 100% kreft fri, det blir lav oktan feiring men det å kunne spise mat som ikke kommer inn i armen er bedre enn Champagne….for en uke……
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette skal definitivt feires på Ris og Kolbotn også:-) Først må jeg ta banen opp til jobb da det fristet mest å gå hjem i finværet i går. Interne møter i hele dag før champagnen åpnes i 17-tiden - heldigvis har vi alltid en bra flaske liggende til kjøling. Best fredag ønskes fra nedre til øvre del av Åsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra et rimelig tomt RX11 en plass mellom Skoppum og Holmestrand. Den yngste vekkerklokken bråket såpass at det var like greit å ta et tidligere tog når man allikevel var våken.
Godt å høre at det står bra til i avdeling langt vest, blir nok ikke champis men kanskje en liten fredagspils kan bli løftet i retningen og kveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gratulerer til DC.. Deilige nyheter, skal feires her også. (Kanskje til og med droppe lettølet for anledningen ;-))
Så fredag.. bortekontor, mexemat og feiring… |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så herlige nyheter Finn Erik! Gode muligheter for at det blir et glass med noe godt i kveld for meg også.
Hei fra Forus. Siste innsprut i verdiskapningen nå før det skal bli digg med helg. I kveld stiller mormor opp som barnevakt for minien så mamma og pappa får seg en etterlengtet tur på restaurant i Oljebyen. Bord er bestilt til første kveld ute bare oss to. Det gledes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Grattis til Åttern.
Mornings. Gjemmekontor, så jeg også får løpt litt. Satser på tåken letter litt før meldt. Foreløpig har jeg ikke rukket mer enn å fyre opp Bialettien. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gode nyheter Finn Erik
![]() Her går turen til Seattle i dag, via MUC med Lufthansa for en ukes spotting Air Baltic fly til MUC med A220, nytt selskap samt flytype. A359 fra MUC til SEA er også en ny flytype. Hjem etter ei uke blir med LH og A346 som også er ny flytype for undertegnede. Blir bra dette. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra CDG 2F. Her feires en smooth crossing med fransk baguette, ost og smør. Boarding til OSL om 45. Pen lounge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus II,
Her er første morgen operasjonsmøte gjennomført , kort kaffepause før neste møte. Satser på en fredag der det blir tidlig utskei i finværet og tur ut på sjøen med båten. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg
Virkelig gode nyheter fra avdeling langt vest. Jeg er så glad for at operasjonen var vellykket. Ellers en stille og her i dag. Tåken henger nedover fjellene, men det blir nok en fin dag etterhvert når den letter. De gamle er på besøk her i dag så vi får som vi finner på noe godt å spise senere i dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gratulerer til 8'ern!!!
God morgen fra Ascot. Lang jobbdag venter. Er vel tilbake på rommet rundt midnatt. Salige er de som er best, rett og slett. Ha en ekstra best fredag
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Stort bedre fredag enn det vi set på toppen her, er det vanskelig å få den.
![]() Straks i gang med ukens siste skift mens NRK P13 forteller om Status Quo og spiller fra deres glansperiode. Frantic Four-perioden var rimelig femmenal, temmelig ekstrabest, faktisk! Men nå må vi starte prosessen med å borre opp og fyre igang vpn-tunellen så vi rekker å shutte den ned for helgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God fredag, og god feriedag! Fikk logget av bare litt etter skjema, satt opp autoreply på mailen, og sjekket at den funker, og er klar for et par uker fri. Var sågar så heldig at det ramlet inn en telefon fra Danmark helt på tampen, så da fikk man øvd litt på det til neste uke. Hadde ellers håpet på å få hentet bilen, og har fått bekreftet at den er ferdig. Men merkeverksted 1 måtte sende den til merkeverksted 2, og jeg skulle få ny beskjed når merkeverksted 1 mottar den. Appen sa at den fortsatt stod hos merkeverksted 2 rett etter klokken 16, så da får vi satse på den dukker opp på mandag. Nuvel. I hælja skal det pakkes, og til uka skal det båtes og toges og høres på sanger om jenter som stikker av i en limmo. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Rondane som har badet i solskinn i hele dag og gjorde det i går og onsdag og. Nå snart litt jobbing hvor jeg tror det blir sent i kveld , er bryllup her i helga. Ellers er det jo alltids noen forjmasede besøkende som tror hytta fortsatt er åpen for allmennheten (vi stengte på søndag). Kan jo godt forstå dem da det er jo folk her. Men selvbetjeningshytta er åpen da og den ser ut til å bli benytta. Vi bryr oss ikke så mye om den hytta der nå, den lever sitt eget liv til vintersesongen starter i slutten av februar. Så lenge de ikke brenner den opp vel å merke (det skjedde vel faktisk i 2004 eller no). Men den ser jo ut til å bli benyttet så det er bra. På mandag er det hjem hjem hjem og sånn går nu dagan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Tommel opp for DC-8! God aften fra Grønland. Var innom fjesboka en tur og der dukket det opp et bilde som ble postet for nøyaktig 11 år siden. Det var en særdeles artig tur. Hadde gleden av å sitte ved siden av Charles Kennedy på en av leg’ene. Endte nesten opp med tur til Nord-Korea
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Eneste gangen jeg har fått servert karsk ombord…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
En herlig dag .. med toppmøte, karsk og kanineherjing.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
Så flott å høre DC8!! Det gledes. Her i familien er det mye kreftstyr for tiden, fint å høre gode utfall <3
I samme slengen minner jeg på om at mage og tarmkreft blandt annet trives ekstra godt av et høyt inntak spekemat, bacon, rødt kjøtt, pølser og liknende. Food for thought. WHO bekrefter dette. Linser og belgfrukter forebygger. Dagens bidrag til fjertprat fra min side ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag - den beste dagen før helgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 18-09-2015 12:05 |
Pysj i F. Den beste... | SQ 777 | Småprat | 22 | 24-04-2013 00:24 |
Hva er den beste EuroBonus-strategien nå? | Robbiedeluxe | Reiseforum | 11 | 18-11-2012 19:53 |
Kan skje den beste.... | LN-FHU | Flyforum | 0 | 04-04-2007 16:26 |
Den beste bursdagsgaven... | EB | Flyforum | 3 | 01-08-2005 06:12 |