![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er dagen her, og Star Alliance-logoen i SAS-appen er byttet ut med en Skyteam-logo. Har noen svar på det viktigste spørsmålet av alle: Hvor finner jeg den mest pålitelige kilden dersom jeg ønsker å sjekke tilgjengelighet av bonusbilletter i AF La Première (uten å ringe SAS servicedesk)? Skal man stole på Awardfares så er det null tilgjengelighet så langt øyet kan se selv om man søker med utgangspunkt i Flying Blue-medlemskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
https://www.flyingblue.com/en/spend/flights/rewards Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Merker jeg savner Star Alliance allerede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilke Sky selskaper har første klasse som kan bestilles med poeng?
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette lover bra. Poeng på konto idet hjula tok bakken! Yes
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Leste denne artikkelen og syns dette er veldig dårlige nyheter. Er det noen som har prøvd å booke companion ticket etter at SAS ble med i Skyteam ? https://jetlag.no/bonusprogram/sas-e...t-bonusprogram |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan finner og bestiller man egentlig bonusreiser om dagen? Ser ut til at tilgjengeligheten på SkyTeam-søket hos SAS er omtrent null - og det ser også ut til at man til en viss grad må bruke samme flyselskap begge veier. Hvis jeg for eksempel finner en utreise med SAS/KLM, og så blar meg frem til en retur med Delta/SAS, så forsvinner utreisealternativet. Og - er open jaw mulig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Det står en del på bookingsiden - bl.a.: Quote:
Og om open jaw/melomlandinger: Quote:
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Var en internasjonal blogger som vel fant 5 seter med AF/Klm resten av året over Atlanteren for et par uker siden, så dårlig tilgjengelighet. Etterhvert som alle får bedre business seter blir det jo betydelig færre seter på hver flyging. Bra om du vil betale 50.000kr, kjipt om du venter på bonusflyvninger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
VN ble jo lagt en prisklasse høyere ifht hva det var østover før, så ja det koster poeng. Men kanskje også derfor det er noe ledig å finne innimellom. Jeg ser også at det finne noe her og der som sas.no ikke viser med mindre man søker point-to-point. Typisk ledig i business på et leg og economy på et annet leg om man ikke søker gjennomgående
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har søkt en del til sørøst-Asia for sommeren og det har vært helt tørke bortsett fra VN til dobbel pris og Saudia som er tørrlagt. Med slippet til AF/KL på fredag fikk jeg booket AF biz BKK-CDG-CPH-OSL med SK på siste segment, men fant ikke utreise de dagene vi vil reise. Nå er det like lite billetter igjen, så spent om vi finner en utreise i biz til slutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter 27.11 er det ingen "saver" billetter tilgjengling hos SAS. Er det endringer på gang?. Har de besluttet og strupe tilgjengeligheten? Tidligere har det stort sett vært sluppet 2 billetter per flight, og jeg synes tilgjengligheten har vært ganske bra, om man er fleksibel på dato og destinasjon. Har "alltid" funnet noe som kunne brukes. Nå er det ingenting.
30/40/50 000 poeng billetter har stort sett vært sluppet opp mot 11 mnd i forveien, men etter 27.11 virker det å være slutt. Ønsker å booke en tur i januar 2026, og har fulgt med i lang tid, uten tilgjengelighet. Søker jeg i desember, januar og februar, så får jeg opp rundt rundt 53 000 poeng for GO, rundt 80 000 for PLUSS, og 150 000 i Business som laveste priser.
Mine bilder på JetPhotos.net Last edited by Roxman; 12-03-2025 at 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng med Trumf - tips, tilbud og spørsmål (2020->) | Bergern | Reiseforum | 71 | 25-03-2025 22:01 |
Spørsmål om kjøp av billett med Eurobonus poeng (StarAlliance) | gardkarlsen | Reiseforum | 331 | 10-03-2024 23:51 |
40% på kjøp av Eurobonus poeng | Tjab | Reiseforum | 2 | 12-11-2013 09:54 |
3000 poeng etter første kjøp med SAS EuroBonus MasterCard | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 22-09-2010 10:51 |
Spørsmål om Eurobonus poeng med bruk av Mastercard | gardkarlsen | Reiseforum | 11 | 25-11-2008 21:24 |