![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har ikke somlet meg til å si opp tapatalk så da kan jeg like greit lage en rapport. Årets sommerferie ble booket til Boston. Hadde egentlig planer om å teste sas sin nye rute til Atlanta, men prisene i business var helt hinsides. Hinsides helt frem til en uke etter at jeg hadde booket Boston, da kostet plutselig billetter t/r i C samme som jeg hadde betalt for C/y+. Har booket et par dager i Boston, en natt i New Haven og tre dager på Cape Cod. Fra fredag blir det drittvær så må finne på noe lurt. Tre ulike leiebilreservasjoner venter i Boston. Hotellene blir budsjett på denne turen.
Vi pleier alltid ta kollektivt til OSL, men på grunn av teite politikere, dårlig byggeledelse hos Fornebubanen etc var det litt klønete en tidlig lørdag. Ulike sjåførtjenester ville koste 1000kr+, men siden jeg uansett skulle på en joggetur på fredag sjekket jeg Hertz på Fornebu. Her hadde jobben plutselig en avtalepris til 489kr med levering på OSL. Hadde leid Caddy, men fikk denne med utstyr som ville kostet «En Corolla» om bilen var tysk. ![]() Fortroppen hadde reist dagen før og kunne bekrefte nye freshe rom på Holiday Inn Revere. Hadde betalt 650 dollar for tre netter med frokost. Greit med Holiday Inn Exp er frokost alltid inkl og du trenger ikke lure på oppgraderinger etc. ![]() ![]() Brukte 50 min opp til flyplassen og fant parkering rett ved inngangen. Litt uklart hvor nøkkel skulle vært dumpet om det ikke hadde stått en fyr klar. (Mulig samme som utleveringsmaskinen, men da er det potensiale for lang kø utenom åpningstid.) Skulle sjekke inn en bag (mest sånn. I tilfelle den ble borte på veien) og få boardingkort. Gikk til en maskin og fikk det vi trengte. De nye bag-droppene var stengt så måtte helt bort i den nye delen. ![]() Last edited by Chriscross; 06-07-2024 at 10:15. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Amerika - Sommer 2024 Live | SudCaravelle | TripReports | 44 | 10-08-2024 16:34 |
AF Sommer Rute EVE-CDG 2024 | Tarzan | Småprat | 1 | 24-12-2023 12:08 |
Fly, buss eller tog EWR-Boston? | robertaas | Reiseforum | 11 | 12-08-2014 20:14 |
Betal bare skatter og avgifter for barn i sommer | FlightDeck | Reiseforum | 6 | 07-05-2012 18:26 |
Iceland Express til Boston og Chicago neste sommer | LN-MOW | Flyforum | 2 | 08-08-2010 01:54 |