![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://e24.no/oppogfrem/article1510040.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette vil de dyre flyselskapene tjene på! Ryanair blir skvist på alle områder. Så lenge de er veldig billige er jeg en villig kunde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"TripAdvisor, som tilbyr anbefalinger på blant annet hoteller og resorts, ..."
Er det noen som vet om TripAdvisor samarbeider med noen flyselskaper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aviation Junkie
|
![]()
Det er en liten "glipp" i oversettelsen til den norske artikkelen her. Ryanair er ikke valgt til verdens dårligste flyselskap, men det minst likte. MAO kan for eksempel Michael O´Learys utspill i tide og utide være med på å gi FR denne "tittelen". Komentaren om stadige forsinkelser sier vel også sitt om seriøsiteten her. FR er vel ellers regnet for å være ett av de mest punktlige selskapene (at man så "sitter i baret" når forsinkelsen er ett faktum for heller være en annen sak).
Den orginale artikkelen (hos BBC) finner dere her |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tripadvisor.com selger ihvertfall flyreiser, så om de er helt upartiske kan vel diskuteres.
Når det er sagt, er det vel mange måter å måle hva som er bra og dårlig med et flyselskap. De sier Ryanair er verdens dårligste, men når man leser historier, og ser bilder fra folk som har vært på tur i bl.a. Afrika, fremstår Ryanair som å være i himmelen. Ryanair flyr stort sett på tid (høy punktlighet er viktig for de fleste). De er blant de beste når det gjelder å få bagasjen frem til neste flyplass. De har en topp moderne flyflåte, blant de nyeste i Europa. Om ikke den nyeste! De er trygge å fly med, og godkjent av europeiske luftfartsmyndigheter. Mange sliter med å få flyene avgårde på tid. Mange sliter med å få bagasjen frem til rett sted. Mange kjører rundt med fly som godt kunne vært utrangert (særlig utenfor Europa). Og mange flyselskap hadde jeg aldri satt mine bein i med tanke på mangelfull sikkerhet. Jeg kan ikke skjønne at Ryanair skal være verdens dårligste.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Synes ikke det er noe vanskelig å forstå jeg... Snarere endelig flere som har fått øynene opp for noe annet enn pris...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Minst likt - det kommer vel an på hvor mange man sammenligner med?
Sitat: A spokeswoman said that Ryanair expected to carry 42 million people this year, "so we must be doing something right". Tross alt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Moralen er vel at man kan forvente mer service og komfort om du har betalt 2000 kr for en billlett enn om du har betalt kr 1,-!
Eller hur! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Helt riktig at ikke alle billettene er like billige. Men jeg mener å ha lest et sted at gjennomsnittlig pris på en Ryanair billett ligger på rundt 340-350 kroner.
Og det går sikkert ann å finne avganger med SAS eller andre hvor du kommer bedre ut med disse. Men snittet på billettene er nok en hel del lavere på Ryanair enn snittet på SAS og andre. IMM
![]() |
#12 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Jeg har flydd Ryanair fem ganger i år. Jeg liker ikke Ryanair.
Jeg har reist med 31-bussen også. Jeg liker ikke den heller. Man tar de transportmidlene man må. Ryanair har fjernet glamoren fra luftfart og fjernet helteglorien til piloter. Nå er de bussjåfører - eller i Ryanairs tilfelle griskokker. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens dårligste forretningside | LN-MOW | Flyforum | 4 | 08-08-2019 20:59 |
Dårligste flymat | SNSK | Reiseforum | 3 | 16-06-2009 23:53 |
Bare delvis OT: Verdens dårligste service... | Isbamse | Flyforum | 0 | 14-11-2007 08:59 |
Årets dårligste besteforeldre | CK | Flyforum | 1 | 30-12-2005 12:31 |