![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, forum og godbiten D2 fra i går. Ingen planer på morgenen eller formiddagen - middag blir med opphavet på Kolbotn - definitivt uten bil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag på vei til jobb. Kveld-dag er seige saker men det får gå. Jordbærene jeg kjøpte i går ble iallefall spist opp til frokost. Gode norske jordbær. Ha en fin dag
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra frokost. Hjemme alene med barna til sent i kveld, så blir etterhvert å ta turen til nabofylket med de for å heie på eldstemann som spiller fotballcup. Jordbærene her er modne i hagen, dog ikke de helt store mengdene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra heimen. Våknet relativt tidlig etter en god natts søvn. Har satt i gang en vaskemaskin, nå er det kaffe, forum og nyheter. Kanskje overraske fruen med frokost? Ingen store planer for helgen, og YR melder om ruskevær. Kanskje en liten utflukt for å drikke kaffe i mer rurale omgivelser? Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeeesp fra Knausen. Tidlig pån i dag grunnet halvdelens fravær. Barna har bestilt tunfisksalat(?) og nypressede appelsiner så da blir det vel det. I dag blir det Harry-tur med racer-føneren med tre generasjoner ombord. Målet er Årjeng uten lading t/r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Her er det for meg sen start med oppvåkning 08.15 og ikke fått satt meg ned med DN før nå. Det er for øvrig blå himmel i Paris, vel dokumentert av kona som er der med en arving og noen andre mødre.
Mulig jehgble inspirert av Sud for en Harrytur, så jeg gar gratis ferge Sandefjort Strømstad i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag fra hula på Forus. Godt i gang med helgevakten og foreløpig er det god tid til å lese aviser etc. Ruskete vær her i vest og det var noen heftige tordenbyger som passerte her tidligere. Godt jeg jobber innendørs. Ha en fin helg forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Majorstuen. Kardioøkt på Sats unnagjort, så da kan fridagen begynne. Det skal mekkes sommerbuffet til kveldens middagsselskap. Må innom polet en tur også. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her bærer det straks ut fir å handle litt til kvelden. Tror rett og slett jeg har sovet på meg dårlig rygg nå. Sovnet 10 i går når jeg kom hjem. Ble liggende til kl 15. Så drakk vi litt øl og la oss igjen ved midnatt. Lå til kl 13... nå sliter heg med å I det hele tatt få på sokkene.
![]() Jeg skylder på PLUS. Søster.... viiiin
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld,
Travel og vellykket dag her på Sola i dag når Sea King 060 ble overført fra 330 skv. på Sola Land til Flyhistorisk Museum i Sola Sjø. Mye folk og været ble omsider bra når maskinen ble tauet over RV509. En spektakulær operasjon med mange frivillige i sving for å få dette til fra FMS og personell fra 330 skvadron. Her er det bare å gå inn på Solabladet , Stavanger Aftenblad eller følge med på NRK som dekket begivenheten. På FB-sidene til Sola Flymuseum finnes godt med bilder og stoff fra denne flyhistoriske dagen her på Sola. Nå står 060 plassert inne på Flymuseet , så det er bare å komme for å se dette flotte helikopteret. Fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Søndag i herrens herlige 3050 | fluxie | Flyforum | 8 | 08-08-2021 16:56 |
Herlige fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-12-2019 18:41 |
Herlige lørdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 05-02-2017 00:12 |
Video av herlige kabinansatte i WF | ln-pep | Småprat | 12 | 06-05-2011 17:02 |
Herlige bilder fra en på FS.no | Whatever | Bilder & foto | 18 | 16-10-2007 12:36 |