![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg er ferdig med utdannelsen min til våren (master i arealplanlegging) og er klar for arbeidslivet. Så dukker denne opp ..
-- Divisjon mellomstore lufthavner har ledig fast stilling som: Arealplanlegger/lufthavnplanlegger Avinor er et aksjeselskap 100 prosent eid av staten, med ansvar for å planlegge, bygge ut og drive et samlet lufthavn- og flysikringssystem. I 2005 hadde konsernet Avinor i overkant av 2 700 årsverk og en omsetning på nær 5,3 milliarder kroner Virksomheten omfatter 46 lufthavner i Norge, hvorav 12 drives i samarbeid med Forsvaret, samt kontrolltårn og tre kontrollsentraler. Oslo Lufthavn AS er et datterselskap, 100 prosent eid av Avinor. Se www.avinor.no for mer informasjon. Vi søker en medarbeider som har erfaring med utredningsoppgaver og planprosessledelse fra samferdselssektoren. Erfaring med bruk av dataverktøy i planlegging AutoCAD/NovaPoint er ønskelig. Arbeidssted er ved Avinors hovedkontor i Bjørvika i Oslo. Spørsmål om stillingen kan rettes til markeds- og eiendomssjef Jan Ivar Lunde, telefon 908 53 578. Søknadsfrist 13. november 2006. -- Dette virker jo som en drømmejobb for meg, hvor jeg kan kombinere mine faglige interesser med luftfarten. Men nå har det jo vært noe rot i Avinor den siste tiden. Er det et godt sted å jobbe? Tips og innspill ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg vil si at det i stor grad er en ny giv over Avinor. I årene som kommer vil det investeres hundrevis-, ja tusenvis av millioner kroner i bygningsmasse, tekniske løsninger, forbedring av gamle lufthavner og bygging av nye.
Kommer du deg innafor har du en jobb livet ut. For her går det bare en vei. I Bjørvika jobber du i moderne lokaler med meget dedikerte medarbeidere. Det blir mye reising og mange møter med UTROLIG dustete lokale entrepenører som ikke skjønner hvilke standarder som kreves rundt luftfartsvirksomhet, men det er vel en utfordring man møter mange andre steder. Det har vært store utskiftinger i ledelsen og der er man kanskje ikke ferdige, men at toppledelsen har skjønt tegninga er det vel liten tvil om. Så langt ser det ut til at vi har blitt gitt tilliten vi ble fratatt under det forrige regimet. Jeg hadde ikke nølt. Send en PM hvis du vil prates om Avinor generelt. Kyrre Flygeleder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Geez ... that's a nobrainer! Godt betalt, god jobbsikkerhet, selv om du driter deg ut blir du bare sparket opp i en bedre jobb. Go for it!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for svar.
![]() Sjansen for at de vil ha en med noe erfaring er vel ganske stor, men det skader ikke å prøve seg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avinor Air Navigation Services (Avinor Flysikring) på sosiale medier | KrisFlyer | Småprat | 0 | 13-04-2019 08:16 |
Et sted over Europa | RavenRiley | Bilder & foto | 6 | 12-09-2007 00:15 |
Et specietl sted | sk931 | Flyforum | 1 | 14-08-2006 12:31 |