![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Angrer ennå ikke på at jeg meldte meg på SykkelBirken i går…men så er det jo ikke før i slutten av august.
Nå rolig morgen foran peisen før det blir en treningsøkt og så i barnebursdag i ettermiddag. Ikke mye stillesitting i dag…men hviledagen er jo først i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet
En nattevakt går mot slutten og arbeidshelgen er godt i gang. Fått shoppet div på nettet i natt ![]() Nå litt søvn så er det indrefilet til frokost og nye shoppingmuligheter til natten igjen. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen med kaffe og DN. Går mot vår når det har lysnet 07.00. Ikke noe som tyder på skitur i dag dessverre. Får kanskje heller ta en joggetur. Ett stk frøken og ett stk frue ramlet inn her i totiden så tror de sover noen timer til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Barn som skal på hockey, fisk skal kjøpes på Sjøveien, før jeg i kveld beveger meg med toget sørover mot umøblerte strøk. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Har ikke kommet lenger enn til kaffe og nettbrett enda, så får vel snart ordne med frokost. Dagens viktigste gjøremål er å transportere fruen til OSL. Skal på den årlige turen til Thailand og for første gang er det Norse som skal sørge for transporten. Får satse på at det går bra, og at alt er på stell. Er vel en viss mulighet for at denne ruta opphører når Thai kommer tilbake med daglige flyvninger. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morgen fra Sandnes. Måtte kaste inn håndkle og ringe legevakten i morges. Ørebetennelse er noe dritt. Heldigvis er det jeg som har det og ikke småen. Ingen ventetid på legevakten og rett inn til legen som raskt konstaterte det jeg allerede visste. Her trengs antibiotika og kortison. Erfaringsmessig pleier de kurene fungere ganske fort så vi håper at jeg snart er kvitt driten. Ha en fin dag. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Playa del Ingles på Granka. Byen her har virkelig ikke overbevist, mye forlatt og nedslitt, men mistenker at jeg heller ikke er målgruppen for stedet sånn sett. Spiser middag i dagslys og legger meg tidlig
![]() Snart venter nye gode kilometre på sykkelsetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Det er lagd 3 porsjoner omelett, det gikk med 250gram bacon og 9 egg og 1 stor løk. Første porsjon er fortært, andre blir vel til frokost i morgen, 3dje blir lagt i fryseren. Nå er det øyeblikkelig en tur i dusjen, før kona skal få klippet litt av hårveksten på mitt hode. Jeg føler det er nærmere og nærmere å ikke ha noe hår på topplokket i det hele tatt.
I går var vi på Nadderud å organiserte treningskamp mellom Stabæks damer og Kolbotn. Kampen gikk over 3x45min. Jeg var ansvarlig for servering av kaffe, solbergtoddy og vaffler, til de rundt 90 som var møtt opp for å se kampen. så det ble 4 timer på bena, uten å sitte ned. Jeg kan ikke huske sist jeg stod så lenge, uten å sette meg ned i 1 minutt. Etter at kona har snaua skallen på meg, skal hun i Kollen og bidra under dopingtesting av utøverne. Da benytter jeg anledningen til å smøre bremsene på vår VW buss, den henger bittelitt på venstre forhjul. kanskje blir det en liten shoppingtur også. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Puerto Rico og Amadores ist the place to be, IMO ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Beskriver du ikke Granka sitt kjernepublikum her?
Jeg gjør ikke narr altså. Jeg og Storsmurfen er på Granka eller Tenerife minst en gang i året. Men har klart inntrykk av at utover noen rosa og drita briter så er det enten familier med små barn og pensjonister. God dag fra Lillestrøm. Var oppe relativt tidlig i dag og har bedrevet ymse. Nå skal jeg ymse meg ned og fange litt småtterier til kveldens burgere... ...og da er jeg tilbake. Jeg fant kolibiregg. Vi elsker kolibriegg. ÅJÅJÅJ Ha en best lørdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Det er i hvert fall mildt sagt folketomt på byen når jeg er ute og jakter middag. Hvordan det er senere på kvelden har jeg ikke utforsket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God eftan fra Knausen. Deilig med klassisk hjemme-frokost igjen. Matvarer er shoppet, unger er hentet og vi overlevde IKEA-testen uten samlivsbrudd (totalt 23 minutter inne i helvetet hjelper 😎
![]() Nå skal de neste 90 minuttene nytes med Miller, prepping av mexe-middag og gamling-podcast (Giæver & Co er herlig tørt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I Sør Europa er det jo vanlig å spise middag forholdsvis sent. Tidligst kl 20 er ofte da en del restauranter åpner for middag, ihvertfall de med litt bedre mat enn mye annet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau ... På oppdrag med Storebjørn. Det betyr to dager i bil. Tre hvis vi legger til advokatbesøk mandag.
Heldigvis tørt og fint føre. Denne doningen gjør seg best på tørre veier. (Chevrolet, altså.. ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 10-06-2023 18:51 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 26-10-2019 19:07 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 16 | 18-11-2017 19:41 |