![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God i onsdag fra de østerrikske alper. Frokost inntatt, en siste espresso også er det ut i bakken. Min tur til første økt med minstemann. Lunsj booket på solterrassen før det i kveld er fonduekveld på Alter. Greit med ferie. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Hjemreise i dag. Helikopter i sein ettermiddag og mulighetene for kansellering er tilstede selv om det ikke er det verste været. Har hvertfall tatt med i "bønnen" at en kansellering er velkommen. Blir det hjemreise så hiver jeg meg over PC og booker London for helgen med en kjenning/venninne. Så inntil videre blir det å fullføre vakten. Ta hjemreisen eller kansellering. Og slik går dagen i dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Warszawa. Vanlig dag. Det er først vinterferie i neste uke for meg, så det blir en vanlig dag på kontoret.
Grammatikknazien påpeker at det er feil i overskriften. ;-) Guten Mittwoch
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Das was guten sein og eis bitte…..liksom ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Sandnes. Vi kom hjem fra sykehuset på mandag med jenta vår så man begynner å bli kjent med den nye tilværelsen når det kommer til døgnrytme osv. Med måltider hver tredje time hvor både mor og far må trø til tar man det man får av søvn. Så nå soves det i ca to timer om gangen.
Frokost for oss voksne er unnagjort. Mor sover på sofaen og pappa drikker kaffe. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Nationaltheatret på vei til bortekontoristan. Elsker forskjøvet dag uten køer og med sitteplass begge veier på toget.
Ingen store planer utover generell bortekontorering. Ha en best dag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Alles klar, nichst passiert.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Back in town…god formiddag fra Ris. Nå ut på et møte på Majorstuen…så er jeg gressenkemann resten av uken så da får vi se hvor middagen inntas i ettermiddag. Tenker jeg er vill og gær`n og kjører i gang et vinlotteri på hjemmekontoret…og det på en onsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Jåttå,
En god dag så langt i olje og gass bransjen, gryna fosser inn i banken. Vi trenger flere medarbeidere så det er bare å søke på ledige jobber i en bransje som varer et par generasjoner til på tross av noen kaffelattende drikkende ungdommer på Grunerløkka mener noe annet. I kveld møte i LMS Rogaland. Interessant tema : «Sola som base for allierte og amerikanske flyoperasjoner» Medlemsmøtet er åpent for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra New York. Ferdig trent og dusjet her, men ungdommen ligger jammen meg og sover fortsatt. Skal på matine og se Alladin (skal aldri klage over billettprisene i operaen i Oslo, lover), så får vi se hva annet dagen bringer. De har sykler til utlån på hotellet så kanskje to av oss tar en tur i Central Park.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Pompano Beach. Her kombineres Teams med kos på en balansert måte. Snart en liten mimosa-frokost på Tiki-restauranten som var stamstedet de årene vi leide hus rett baki høgget her. Om tolv timer er det mini biz cabinem på Swiss 777 hjem til kulde og tomt hus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo. Har bytta arbeidsgiver som assisterende underassiterende vikarassistent til maskodontsykehuset av Oslo Universitetssykehus. Det er rett og slett en tidsreise fra Ahus for det aller meste, Ullevål er jo garderobene i beste fall litt store bøttekott, mens Riksen er som Ahus (ligner litt på Ahus faktisk på en måte). Men det er fortsastt for meg en gåte hvordan de skal slå sammen Ullevål og Riksen oppi der ved Gaustad. Har de egentlig plass til det liksom? Uansett kan ikke klage for mye da de har ekstremt mange vakter å tilby. Jaja skal ta et par øl i kveld med en venn, i morra har jeg blokka ut tilgjengeligheten min (ihvertfall for dagvakter).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Travel Mittwoch her i vestsørøst ... diverse servicefolk med individuelle avtaler har fosset gjennom kåken og servicet det de de skal service .. Men nå er den siste ute. Blir vel nødt til å donere en ekstra time til arbeidsgiver i dag for å være fair.... Ble mye styr og lite jobb ..
Stor dose brunt brennvin i kveld. Det er fortjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
God kveld fra RYG. I morgen blir det utlands tur. Det blir en dagstur OSL-CPH. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Kunne ikke et spika ord før jeg flytta, visste ikke en gang hva "genau" betydde før jeg flytta. Tok meg 3 år i Tyskland, men nå går det flytende ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alpene 2019 - Lech | Someone | TripReports | 16 | 11-02-2019 17:48 |
Gute lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 08-11-2014 21:32 |
Gute morgen aus Berlin | Someone | Flyforum | 13 | 13-08-2014 18:14 |
Gute fredda!! | LN-MOW | Flyforum | 22 | 18-08-2007 04:41 |
Gute Morgen! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 11-10-2004 21:23 |