![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,408
|
![]()
Men dette gikk vel etter boken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]()
yes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Ikke noe stor dramatikk i dette.
Her ble jo alt gjort etter boka og en fikk tydeligvis god iinformasjon. At noen ble "redde" er jo i seg selv ikke spesielt nytt...mange ombord er jo redde allerede før flyet har tatt av. Synd det ble buss til Tromsø, noe som nok tok noen timer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
|
![]()
Helt etter planen, og iflg artikkelen hadde flyet ca 100 passasjerer og fullt mannskap ombord. Jøss, virkelig imponerende at de flyre med fullt mannskap også.........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 4,053
|
![]()
Den ruten der har jeg fløyet med mang en gang. Den er etterkommer etter mitt nickname SK384. Bra det endte godt, men det ble nok en lang busstur for til Tromsø for passasjerene. Det er samme maskin som går til Tromsø og Oslo som SK4409 på morgenkvisten. Den maskinen gikk som planlagt i dag. Har de tomflydd flyet fra Evenes i natt eller har de hentet opp en maskin fra Oslo. Noen som har peiling ?
__________________
Upcoming flights: OSL-ARN-ALC (jun 25), ALC-CPH-OSL (jun 25) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Posts: n/a
|
![]()
SK9229 []23OCT06[] [ ALT
73G BU7370 LNTUI STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA 24OCT EVE ALF 0130 0215 0203 0211 0246 0249 |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]() Quote:
Og i den andre betydningen kommer Onkel Politi og vil ha en blodprøve ![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
Posts: n/a
|
![]()
Det er rett, men de sendte -700 til ALF for å dekke dagens trafikk, BUD gikk til OSL som SK4079 i dag....Oppklart ?
|
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2005
Posts: 221
|
![]()
Men landet flyet uten flaps på Evenes da? Hvor fort må 737'en lande uten flaps, i forhold til med fulle flaps?. Kan man følge ILS's inn for landing, eller må man flyge en mindre bratt innflyvning p.g.a. større fart? Osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Air Traffic Controller
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,282
|
![]()
Flyet landet helt normalt. Det var flyet fra Oslo til Evenes, som ble sendt til Alta. LN-BUD gikk ut som CNO79 Evenes-Gardis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 308
|
![]() Quote:
__________________
------------------ Marius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,188
|
![]()
Med litt speedbrakes er det vel ikke noe problem å følge en vanlig glide path.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-fly fikk ikke lov til å fly inn i Pakistansk luftrom | Dash | Småprat | 8 | 04-12-2012 11:41 |
Fly fra Spanair fikk trøbbel | CaptainMorgan | Småprat | 0 | 23-09-2012 00:32 |
SAS-fly fikk flammer i motoren | flysas94 | Småprat | 30 | 21-02-2012 20:09 |
Fly i trøbbel over LA | Trety | Flyforum | 0 | 15-02-2007 16:19 |
SAS Braathens-fly fikk fugl i motoren | TG923 | Flyforum | 7 | 28-08-2005 16:07 |