![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da sitter vi på en flyplass igjen og venter på et fly. 4 gang på 5 dager nå, så det skal bli deilig med 4 flyfrie dager. Dette er feriens 8tende flight, av 15, med det 6te av 11 selskap.
Hvor skal vi? Vi skal videre sørøstover i Asia, til et land de har malaria, men knapt internett og der US dollar er myntenheten. Jeg kan ikke huske noen flyprater som har vært der, så det blir spennende. PGA manglende internett blir det muligens radiotaushet fra meg i 4 dager, så da får dere nyte stillheten.... Fourpoints by Sheraton i Kuta var veldig bra, men frokosten var veldig sterk, sterkere en hotellet i Jakarta, der vi virket å være de eneste vestlige. Vi hadde bestilt en Bluebird taxi som ventet og med relativt lite trafikk kl 07.20 så tok turen til flyplassen bare 20min. Flyplassen her virker ellers skikkelig fin og moderne. Ha en god dag og god helg alle sammen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag 11 januar fra Jakarta, Bali venter | Futura | Flyforum | 9 | 11-01-2024 16:26 |
LN RAI C 172 N | skyhawk | General Aviation og sjøfly | 0 | 17-06-2019 19:02 |
Ferie på Bali. Bilder fra DPS. | magled | Bilder & foto | 11 | 06-08-2013 23:17 |
Changi og Ngurah Rai(Bali) | staale | Bilder & foto | 7 | 28-06-2010 18:13 |