![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for å kontorere litt før jeg forflytter meg til Granavolden i formiddag. Mandagen byr også,på en treningsøkt…så da er det vel egentlig bare å starte opp uka:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra kantina på OSL. Har første gang på svært lenge sjekket inn bagasje og slapp til og med å betale for overvekten siden fyren bak skranken var i "så godt humør i dag".
Hadde så klart vært bedre om det var fordi jeg var "så sykt spesiell og alle kjente meg igjen og kom løpende med kake og ballonger mens Kampen Janitsjar spilte", men dette dugde på en helt vanlig mandag. ![]() Så nå sitter jeg her med 2 fulle bæreposer med Bamse Mums og håper bagasjen kommer frem. Ellers er jeg godt ute og kjøre. Blir uansett en lang dag før jeg parkerer på et løent Scandic en plass mellom Århus og Tilst. Ha en ekstra best mandag!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 28-08-2023 at 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Her skal det kontoreres. Så gjenstår det å se om det blir effektiv trening mens eldstemann er på hockey, eller om jeg må vente til senere på kvelden. Det er endel drikke fra helgen som må svettes ut. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag morgen. i dag intet på programmet, men på onsdag står den på Champions League playoff i Parken når FCK spiller imod Rakow fra polen. Klokken er nu 7.47, så dagens bedste tid. nyd mandagen <3
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen.
Endelig ferdig etter en 4 dagers langhelg, som ga over 60 arbeidstimer. Nå nytes morgenen med nybakt brød, rett fra brødbakemaskinen, med deilig senneps sild. Det skal skrues en bil, og en til, og så må vi få startet konas gamle bil, som hun har lånt ut til en venninne, så er det en tur på Byggmax for å kjøpe armeringsjern, som vi trenger for å bytte ut en pilar til terrassen. Har jeg da noe energi igjenn, blir det å begynne på jobben med å fjerne den gamle pilaren. Åhh det er godt med en fridag. Ha en god (fri) dag du også |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra prærien. Trening, spylings og havregrøt unnagjort så da er det bare å gyve løs på oppgavene.
Litt sjåførservice og mattelærer i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Goood T-5 morgen fra Stavanger
![]() Ute går det i regnbyger og da er det deilig å sitte inne hvor fridagen nytes med en deilig kopp kaffe sammen med litt sjokolade, slikt gjør susen. På tv’n ruller Exclusive Etihad A380 hangar visit hvor det tas C-check før den skal tilbake fra covid-lagring. Senere i dag blir det nytt besøk av eiendomsmegler for å få et estimat på hvor mye godset kan være verdt. Ha en glitrende flott mandag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjesp fra Knausen. Barna er sendt avgårde og frokost inntas med Dragen foran peisen. To dager i Gøteborg med middager og møter er planen,og det blir å hente en bil på Sixt som transportmiddel da dragen nekter å låne bort India-SUVen.
Snart helg igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Krokstadelva. Hadde planer om å dra inn på kontoret i dag, men BaneNor ville det anderledes. Togstrekningen mellom Mjøndalen og Gulskogen er stengt pga flom, så da får man bare holde fortet på hjemmekontor.
Mulig det blir noe drikking av bobler i kveld, det avhenger av at togene innover mot hovedstaden begynner å gå igjen. Ønsker alle en flomsikker dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg
Her startet dagen som så ofte før på mandag, på Kongsberg sykehus for litt prøvetaking. Formen kjennes forøvrig fin ut. ![]() Nå bærer det avgårde til Notodden om ikke så lenge for å praktisere litt som matematikklærer igjen akkurat slik Chrisscross skal gjøre i kveld. Jeg skal ha en økt med matematikk for barnehagelærerstudentene ved USN i dag. Det blir kjekt å undervise litt igjen. Jeg er fremdeles sykemeldt, men hodet fungerer så da er det like greit å prøve å få gjort noe fornuftig og så melde inn til Nav det jeg jobber.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Fikk litt regn i natt, godt for gress og planter. Siste fridag før det braker løs igjen. Håper jeg ikke har glemt alt ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra bassengkanten i Varna. Har vært en aldeles herlig ferie her. Takket være at Sunclass flyr W-slynge får man fullt utbytte av en hel dag før flyet tar oss hjem sent i kveld. Skal vel snart hoppe i dusjen før det blir en siste runde i buffetrestauranten. Eneste som var kjipt var at vi måte være ute av rommet kl. 11. men det funker sikker å dusje i spa-avdelingen også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ære være mattelærere. Husker jeg hadde en mattelærer på 1 trinnet på vgs som var av en sære sorten. Men fy søren så dyktig i faget og brant virkelig for det og. Dessverre var læreren jeg hadde i R1 og R2 ("nye" 2MX og 3MX) ikke så bra.
Jaja god kveld fra Oslo. Her har man jobbet med valg i dag og det skal man i morgen og. Jeg er dog glad for at jeg slipper å telle det valget utover en veldig grovtelling valgnatten. Formlene for finfordeling av mandater er nok komplisert nok fra før. Det er det jo folk i Rådhuset som tar seg av. Dvs St Lägues metode er ikke så komplisert, men det er når man skal beregne personstemmer osv ting blir virkelig komplisert. Jeg har drevet med preferansevalg for hånd i organisasjoner så jeg vil jo påstå jeg kan litt om det her. Et lite hint - dersom man virkelig vil at sitt parti skal vinne må man unngå å gi slengere til andre partier. Da vil partiet man har stemt på miste litt av vekten sin mot et annet parti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God ettermiddag fra hjemme. Som smarte Martin karte å finne ut så var jeg en kjapp tur på Island (KEF) mandag - onsdag i uken som var.
Jeg reiste med SAS og jeg er 110% enig med SudCaravelle, jeg har eksakt de samme opplevelse med SAS igjennom de siste årene. Jeg spurte purser om jeg kunne få noe som ikke var tilgjengelig og hun sa selvfølgelig. Kanskje vi har en "spesiell oppdragelse" vi som jobber i Shipping-bransjen ![]() Ha en fin mandags ettermiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |