![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner og ved kjøkkenbordet er det kaffe i k(r)oppen og nyheter på radio, nett og forum. Blir best start på arbeidsdagen av slikt. Kontoreringen blir avbrutt av et par ærender i formiddag før kofferter skal pakkes for i morgen setter vi på en «out of office» igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Rhodos. Hva skal man gjøre da? Bade?
Fruene i gjengen sendes ut på vift i kveld, så fulle au pair plikter på oss gutta. Minstemann klarte 6 is i går, så får vi se om han slår det idag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sørlandet. Noen vage antydninger til sommerlig vær, men det blåser stort sett bort bare. Innser at jeg har pakket for utelukkende middelmådig vær, da både badeshorts, regnjakke og caps ligger igjen hjemme...
Mulig det må bli en liten ekspedisjon til Arendal i ettermiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fea Knaus Deux. Ble ganske livat opp i lia her i går og lurer på om naboene snart får nok. Koselig morgenstund med arving #2 nede på den lokale bakeren og mimosa-fri frokost inntatt. Nå er det historie-lesing, bordtennis og bading programmet, lunch på stranden i middag i Cannes med 17(!) nordmenn fra Knaus 1. Faktisk nok nordmenn nå for denne turen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Valpen var nådeløs i dag. Så nå blir det en liten lur i påvente av frokost og dagslys ..
Veterinærbesøk står på programmet før jobb. Tretimers kjøretur etter. Blir bortehjemmekontor imorgen …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra toppetasjen på RB Scandinavia i Kongens by. Litt ruskete form i dag, gårsdagen begynte rolig med en 5-retters på Den Lille Fede. Men ble etterhvert en lang pub til pub runde… Så hotellfrokosten hoppet vi over i dag. Og alle favorittrestaurantene ser ut til å være fullbookede for lunsj. Så da er plan B en spasertur til Nyhavn for å prøve lykken på Færgekroen. Ha en strålende torsdag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvorfor gidder man å gjøre som Knausen-folket - dra til utlandet for å møte naboen? Knausen-folket må være et rart folkeslag. Helst vil jeg ikke møte naboen på tur.
![]() ![]() Jaja god dag fra Oslo, SJ Nord var så perfekt som det kunne bli i går, alt i rute og 0 stress. Mesteparten av turen i går mellom Dombås og Oslo ble bruk i spisevogna og inntak av egnede fluider mens Gulbrandsdalen føk forbi. I dag har jeg alt vært ganske produktiv med ting, sendt avgårde en del eposter som jeg har utsatt litt for lenge. Nå får jeg gå en tur i butikken tenker jeg. Ganske tomt i kjøleskapet etter at man nesten ikke har vært hjemme i juli. Og i morra venter en jobbvakt oppå sykehuset i høgget her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings fra Kvastadkilen i Tvedestrandsfjorden. I går tok vi, opphavet, kona og jeg en 10 min båttur til Furøya, midt i Tvedestrandsfjorden for å spise middag. Kom på nette 2370,- med litt tips, for en 2 retter med 0,5 liter øl. Desserten alene kostet 139,- for en kule med vanilje is og ca 4 oppkuttede jordbær. Det nærmer seg altså prisen av 1 t/r billett til NYC med Norse.
Vi har startet dagen med å se Norge tape mot New Zealand. Ikke mye å skryte av, den norske innsatsen. Jeg vurderte i fjor høst å ta turen til New Zealand for å se på. Kona og jeg er de eneste som har sett alle de til sammen 9 innledende kampene i de 3 siste EM for kvinner, og har betalt billetten selv, så interessen for damefotballen er stor. Da jeg vurderte turen, hadde en del flyselskap enda ikke lagt ut billettene for sommeren og alternativene var få. Alle Norges kamper går rundt Auckland og våre venner på NZ bor fra Christchurch og sørover til Invercargill, så det hadde bare blitt rot om vi skulle fly frem og tilbake mellom nord og sør. Det får heller bli en "vintertur" Ellers står det avslapping på programmet. Vi får se om vi orker å gå i vannet for å plukke blåskjell. Det er ikke mer en 17-18 grader i vannet. Uansett skal min mor en tur og handle og skal kjøpe airfryer, så vi kan lage moules-frittes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ellers god dag fra Kongsberg. Nå starter det akkurat å hølje ned med her samtidig som Tor ed hammeren også tok seg en tur innom.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Har jobbet litt, ruslet litt tur og nå skal jeg se om jeg klarer å sparke litt liv i sykkelen.
Ha en best torsdag
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Best og best ..... Blir nok hjemme og rydder opp istedenfor å kjøre til Augusta ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag! | fluxie | Flyforum | 6 | 25-03-2021 12:52 |
Torsdag | EB | Flyforum | 22 | 19-03-2020 19:33 |
G'torsdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 07-03-2019 13:17 |