![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for noen uker i arbeidslivet igjen. Men i formiddag må jeg også få laget en ragu som skal godgjøre seg frem til styremøte og middag her i kveld. Kan man nyte kokkevin i arbeidstiden - det er vel dagens dilemma…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik!
Her drikker man kaffe og våkner opp. Det vil si vi våknet tidlig i dag! Det kan ha noe med at man gleder seg til overtagelse av ferieleiligheten i dag klokken 0800. ![]() ![]() Første gangen med splitternytt! Ha en super start på uka folkens! PS Fin tur til Nevlunghavn i går. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra bortekontoret.. Her nytes marsipan og kaffe mens man lurer på hva i alle dager skjedde med den helgen.. Nok en terningkast seks.
Rimelig stille i trafikken i dag så man kune nyte lyden av pip-piper og noen sinte hester frs Sturgart. I kveld er det dobbeldate nede i gryta med noen utlendinger fra DXB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Med luksusliv som 1 barnsforeldre denne uken gikk jo morgen logistikken ekstremt kjapt. Løpetur i kveld, så får vi se an tid og dagsform for lengden. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. I morgen går ferden til Paris. Det skal bli herlig med en liten miniferie. Vi tjuvstarter i dag ved at vi kjører til OSL i kveld og overnatter der. Jeg hadde noen Scandic poeng som var i ferd med å gå ut så da passer det bra og dra i kveld.
Ellers starter dagen på Kongsberg sykehus for litt rutinemessige blodprøver. Greit å få det sjekket før vi drar.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er det nok stort sett "Hjemmekontor for buss for tog" de to gjenværende ukene før det er sommerferie, men satser på å få syklet til jobb en tur snart, så fort man er ferdig med litt snufsing og harking
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen/formiddag fra Rivieraen,
Godt og varmt -- kaffe og frokost er inntatt --morgenbad i Middelhavet nå -- deretter drar jeg opp til sletta ved Fayence for dagens seilflyturer. Livet er herlig dere! Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Sykt ugod morgen fra SK4703, hvor vi hadde booket seter sammen for mange måneder siden. Sjekket inn online 2,5 timer før avgang. Men 1 drøy time før sjekket vi BP og setene var plutselig endret til et midtsete alene og et aisle sete 12 rader lenger bak.
Loungen klarte ikke sette oss sammen igjen og mente at det ikke var noe manuelt som hadde skjedd "for manuell flytting av pax var ikke noe de drev med". Hvorpå jeg blåste ca 3 pakninger... Vanvittig irriterende start på ferien. ![]() Andy out Nå er boarding complete og det var ikke en barnefamilie dn gang. Bare en gjeng voksne som var veldig på fornavn med crew. Dette her stinker så sinnsykt. Har jeg blitt kastet ut av setet og å sitte sammen med forloveden min pga crew på tur, etter 18 år som G/D går jeg seriøst bananas Beklager rant. Men hvor ellers kan man rante til noen som ihvertfall vet hvor irriterende det er. ![]() Men nå skal dere få fred
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 26-06-2023 at 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Anders, det er ikke ok! Jeg er normalt ikke et brokkehoved, men det
I har oplevet, ville jeg ikke acceptere! Det er ikke i orden, hvis SAS flytter betalende pax for at en flok - tilsyneladende? - kolleger på ID billetter kan sidde sammen! ( Det kunne selvfølgelig være Pandion pax hele bundtet, men crew er næppe på fornavn med alle selskabets Pandioner?). Så hvis du har status hos SAS og gemt dokumentationen for de oprindelige pladser, burde du med din gode humoristiske sans gøre deres kundeservice opmærksom på problemet! God ferie til dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
God morgen, ja! Godt og varmt er det allerede blitt. Godt man legger valpeturen til tidlig morgen. Tøft for en stakkars pelsdott når temperaturen kryper oppover slik .. Nå skal Costco besøkes og deretter skal man cashe inn for en printer jeg har solgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Nå installert i Frankrike. Blir klage til SAS etter denne. Crewet på sk4703 var supre, men det hjelper liksom ikke.
Heldigvis våknet Bongo ombord og i bytte med en kvadrulion miles har vi en C booking hjem med AF som backup. ![]() ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 26-06-2023 at 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Når Fnate IKKE velger Bongos tryllereiser da er det dømt til å gå gærent. Neste gang snører vel Bongos sammen to seperate bookinger med mellomlanding i Pyongyang eller noe lignende.
Uansett god mandag tidlig kveld fra Oslo. Her har man gjort heller lite i dag også og ute regner det med et og annet tordenskrall, men har visst vært heftigere i Danmark har jeg skjønt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Tips til neste gang; folk er veldig greie om man sier man har flyskrekk og helst vil sitte med mannen sin. Man trenger kanskje ikke spille det kortet hver gang. Vanligvis er folk ganske greie selv når man sier "hey, av en eller annen kørka grunn ble jeg nå flytta vekk fra forloveden/kjerringa/magda/smurfedronning/dragen (whatever du velger å kalle henne) ... er det mulig å bytte plass?" Og de er enda greiere om man kommer som kvinne og sier litt forsiktig at man har flyskrekk og kommer til å få panikkanfall om man ikke sitter ved siden av mannen sin ![]() Høres sykt mystisk ut. Det snek seg ikke inn et flybytte kort før avreise? I alle årene med ID ble jeg aldri skvisa inn i noe annet sete enn dritten-i-midten mellom to misfornøyde biznizzer eller liknende ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
For oss som husker hva Sud og de små Caravellene opplevde med SAS Kluss på vei til Malicante eller no sånt i Spania, hvor Purseren tok en Anko og bestemte at Rad 7 var Go mens det i virkeligheten var 100% SAS Kluss. Det eneste gode her er at en Fnat med flere i Frankrike som vil ta vare på dere ! Om dere er i tvil følg etter OJB til hans Markeder !! Og ikke lytt til LN-MOW hold dere unna SAS så lenge Anko styrer
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Selvfølgelig snurrer jeg fokus til Bongo .. Bare se vedlegget. Karma lever.
![]() Du får det til å høres ut som at jeg synes det er ok med vilkårlige setebytter for å tekkes Kalle Anko og vennene hans. Den slags skal jeg ha meg frabedt. Som innehaver av Holmenkollskien og gammel trafikkassistent fra glansdagene har jeg mer integritet innabords enn dette .. Fy skam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-06-2023 at 12:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Elefanten som har lånt telefonen din og sikret seg litt alenetid med pappa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |