![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.
Da lander jeg snart i London etter en lang natt på SQ322 fra Singapore. Har for en gang skyld ikke sovet så godt som jeg bruker, på tross av fortreffelig komfort og service. Det er vel kanskje helst at jeg er noget døgnvill etter en hektisk uke med masse møter og aktivitet. Men nå er jeg endelig på vei hjem, og etter et kjapt flybytte på LHR T3 er det bare 3 små flyhopp igjen før det er helg. Ha en finfin dag hvor dere nå måtte befinne dere på planeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Air Traffic Controller
|
![]()
God morgen fra tåkeheimen Evenes
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kongens by. Blir først en forelesning i formiddag før jeg så setter meg på metroen og beveger meg i retning Kastrup (metroen når først helt ut til CPH i 2007 så må bytte underveis) for jeg setter meg på Valdemar som etter planen skal ta meg til DUS også blir det Lufthansa videre derfra til Wien.
Ha en god helg :AUT |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra et Hurum i SOL!
Vær litt OBS på at det er fredag den 13. i dag da folkens ![]() God helg
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen på denne fredag den 13.!
Etter forhåpentligvis en stille arbeidsdag, så blir det AY658 til HEL ikveld. Det skal dømmes VM-kvalik imorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag! mens gutta under meg bytter den (eksplosjonsfarlige) gasspeisen, sitter jeg her og hygger meg med itunes og fly"prat" på nettet. Med tid og stunde kommer det vel en liten oppdatering av Scanair.no og noen bilder fra de siste dagenes flyturer (siden tirsdag har det blitt seks legs, OSL-CPH-RNN-CPH-OSL-ARN-OSL), men nå ligger det ingen flights i pipeline på en stund. I kveld blir det et glass rødvin eller tre (skal forøvrig hilse fra EB i Syd-Frankrike), ny peis og jammen blir det ikke flyprat på Gullrekka i dag også (se egen post). SKÅL KOSMONAUTER!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morn fra Narvik. Her henger tåken over byen men over det tynne laget er det sol og lettskyet så det ser ut som det letter nå. I dag er heldigvis formen bedre enn i går hvor storparten av dagen ble tilbrakt på sofaen med feber og magetømming fra begge ender
![]() Nå skal helgen nytes med bare avslapping og kanskje en kald pils eller to etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God fredag formiddag fra Bergen! Har brukt morgentimene på lesesalen og skal fortsette med det noen timer. I ettermiddag setter jeg nok en gang turen mot Oslo og møter der - denne gang med SK275.
Og da var det offentlig (kl. 11.00): fredsprisen går til Muhammed Yunus og Grameen Bank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Blir det trip rapport også CK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja god morgen!
Har sovet litt lengre i dag da jeg ikke skal på jobb før kl 1430 i dag! Starter arbeidshelgen rolig med å tre av allerede kl 2000, så det blir en aldri så liten pils på sofaen før jeg kvelder igjen ja! Mosjøen melder om lettere overskyet og ca 7 grader. Er meldt regn til helga så det er bare å nyte høsten! Egil
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Sigtuna!
Dimman ligger fortfarande tät uppe på berget. Väntar på att NB756 skall komma sig hit för att jag skall kunna tillbringa helgen med tre av mina studiekamrater från la France. Ha en fin helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/formiddag alle flytullinger!
Situasjonen i Molde er som følger: ENML 130920Z VRB02KT 9999 FEW050 BKN080 11/07 Q1032 - hvilket må sies å være behagelig midt i oktober. Forøvrig suges det litt på karamellen i dag etter at Avinor i går slapp passasjertallene for september. Ny pax rekord for Årø igjen og nå har vi også passert Evenes. Inneværende måned tar vi igjen Haugesund og da er vi på topp ti av landets lufthavner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Sørlandets hovedstad!
Her begynte dagen dårlig med full krasj på den bærbare, og det må nytt hovedkort til. Og det kommer ikke før i neste uke! Kriiiiiiise! Hvem sa at det med fredag den 13ende bare var tull??? I dag er det dobbel jobb. Dvs både dag og kveld/natt. Så egentlig bare gleder jeg meg til lørdagen dukker opp! Vi har besøk fra noen kollegaer av EB i dag. Han ville tydeligvis heller til Nice enn å besøke oss her i Krs. Makan til prioritering! ![]() Jaja! Snart er det helg!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God fredassmorra fra Atlanta, hvor morgensolen er i ferd med aa dukke fram. Smaakjoelig i dag .. hutret litt foer jeg fikk fart paa varmeapparatet i bilen, men med varm kaffe og Smiths paa full guffe kom varmen fort tilbake.
Smaatravel helg .. maa fixe en do hjemme og sproeyte for insekter i morgen og soendag skal jeg ut og sniffe litt jetfuel. ATA ringte og lurte om jeg kunne kjoere ned til Fort Benning soendag morgen og leke litt med en 753 for dem - og det klarte jeg ikke aa si nei til. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Og d e r kom lille, soete sekretær med loenningsslippen... Da er det hælja, guttær!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Morgen Norge og Verden! | LN-AFG | Flyforum | 8 | 03-11-2006 23:57 |
God Morgen Verden | LN-MOW | Flyforum | 7 | 01-11-2006 13:35 |
God morgen verden | dc-8-63 | Flyforum | 13 | 28-09-2006 17:51 |