![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og nyheter som vanlig før kontorering starter. Lunsjen tas på et av Oslo sine hotell - dekkhotell for å være klar til den kalde fine tida. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her er alle tenner pusset, og vi ligger bra an i konkurransen om å være førstemann i både barnehage og SFO. I kveld skal det lages podcast om fly. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 mot Lysaker. En del møter på planen i dag. Eldstemann er plassert på feriekoloni hos sin mormor og morfar, og de 2 andre i heimen sov godt når jeg dro, med andre ord en stille og rolig morgen for undertegnede. Litt friskt å sykle til stasjonen i dag, men da våkner man i hvert fall.
Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra a320neo sket eller annet kaldt her en morgen med de-ice på Osl. Radisson familierom funket fint. barnesanger kan vippes opp mot veggen så mulig rommet også selges som juniorsuite.
Kan ellers melde at de på incheck insisterte på å veie håndbagasjen vår som var litt tung pr kolli, men 32 kg på fire personer er jo innafor, men vi slapp å lage en fjerde bagasje under tvil, moralen er som alltid å unngå kontakt med check-in. Nå venter vel en a330 på oss i Stockholm. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God tur Chriscross, send oppdateringer.
God morgen fra bortekontoret. Skjermene var på igjen magiske 07.47 etter fine 2000 meter crawl på Fornebu. Hjelper å få låne Dragomobilen og slippe widowmakeren når det nesten er frost ute. Fremdeles barnløst hjem så det var jaggu lørdag i går også.. nå må de komme hjem snart får vi får bekymringsvarsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Her tester junior ut nok en variant av forkjølelsesvirus, så ingen barnehage. Føles også ut som han har delt litt med meg. Satser på at det har rast fra seg innen avreise til NYC neste torsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hopp fra BGO, hvor man en sjelden gang skal fly rødt til TRD. Kunne valgt både blått og grønt, dog flytidene passet ikke for han jeg reiser med. Ser ut som vi slipper den verste vindretningen både her og der, og det er digg - TRD med side-/fjellvind er ikke noe særlig.
Blir bil videre til arbeid på Hitra, overnatting på Frøya og TRD sentrum i morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra R11 i retning OSL. Da er denne omgangs siste runde med events I Danmark i gang, og jeg må innrømme at entusiasmen er hårfint lavere enn da jeg startet. Kunne vært virkelig fint med noen småkjedelige hverdager nå.
Men det er bare å gønne på. ![]() Ha en super tirsdag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tranby,
Tirsdag igjen med dagstur fra SVG , 4004, over fjellet til OSL. Dropped Flytoget idag og tok Vy R10 til Asker som både kom og gikk før tiden fra OSL! Jeg tror det blir Stille sone på Vy fremover. Begynner å bli drittlei folk som sitter å skravler høylydt i mobiltelefonen tidlig på morgenkvisten for å vekke sine kjerringer og unger rundt om i det ganske land! Forøvrig er livet bra og det blir nok en travel dag i prosjektet før returen vestover fjellet i ettermiddag. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Definitivt ikke noen god morgen i Lommedalen.
Jeg klarte å pådra meg en skikkelig kink i ryggen, da jeg skulle bære noe ut av en tilhenger fra jobben i går ettermiddag. I natt klarte jeg ikke en gang å snu meg i senga. Nå har jeg kommet meg opp, men ryggen må være loddrett. Jeg klarer så vidt å gå rundt i stua og å sitte med loddrett rygg. Dette er verre en da jeg for 4 år siden fikk bilen over meg og hull på mildt og nyre. Vel, det kan bare bli bedre (tror jeg) Jeg skal prøve å karre meg ut i bilen fra jobben, som står på gårdsplassen med tilhenger bakpå, og få den opp på jobben, så jeg kan få privatbilen hjem. Utover det er planen å være mest mulig aktiv, men jeg er redd det blir veldig lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Kona på jobbtur til Ålesund, og selv er jeg en sjelden tur hjemme noen dager. Betyr masse fotball i kveld og i morgen! ![]() Her er influensavaksine tatt, samt dose 5 av koronavaksine. Fikk den "nye" varianten mot omikron i dag, så må vel på med aluminiumshatten igjen et par dager. Fredag går turen til Italia, èn uke på tur med tog mellom Bologna, Venezia, Verona og Milano. Blir hygge det når selskapet jeg jobber for har skrevet samarbeidsavtaler med en mengde italienske fotballklubber som skal besøkes. Nå skal vaksinene få flomme rundt i kroppen noen timer, før det skal møtes online igjen utover ettermiddagen. Ha en fin dag folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God dag herifra. Her vaskes det litt klær, og etter hvert får man også hive noen klær i en koffert og komme seg til OSL for en liten flytur. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På tide å selge aksjene.
G’morgen fra 30040, hvor forholdene på terrassen er helt perfekte. Beste tiden av året og det ser ut til å bli en lang sensommer i år. Men løvet faller, så da er det på tide å dra fram løvblåseren. Oppkjørselen er allerede godt tildekket av løv og barnåler. Kanskje jeg får lekt litt pyroman også. Men veldig tørt, så må være litt forsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |