Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-10-2022, 05:38   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad tirsdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og nyheter som vanlig før kontorering starter. Lunsjen tas på et av Oslo sine hotell - dekkhotell for å være klar til den kalde fine tida. Ha en bra tirsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 07:06   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Glad tirsdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Her er alle tenner pusset, og vi ligger bra an i konkurransen om å være førstemann i både barnehage og SFO. I kveld skal det lages podcast om fly. Ha en fin dag
Old 04-10-2022, 07:12   #3
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra L12 mot Lysaker. En del møter på planen i dag. Eldstemann er plassert på feriekoloni hos sin mormor og morfar, og de 2 andre i heimen sov godt når jeg dro, med andre ord en stille og rolig morgen for undertegnede. Litt friskt å sykle til stasjonen i dag, men da våkner man i hvert fall.

Ønsker alle en flott dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 07:36   #4
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra a320neo sket eller annet kaldt her en morgen med de-ice på Osl. Radisson familierom funket fint. barnesanger kan vippes opp mot veggen så mulig rommet også selges som juniorsuite.

Kan ellers melde at de på incheck insisterte på å veie håndbagasjen vår som var litt tung pr kolli, men 32 kg på fire personer er jo innafor, men vi slapp å lage en fjerde bagasje under tvil, moralen er som alltid å unngå kontakt med check-in.

Nå venter vel en a330 på oss i Stockholm. Nyt dagen.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 08:00   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God tur Chriscross, send oppdateringer.

God morgen fra bortekontoret. Skjermene var på igjen magiske 07.47 etter fine 2000 meter crawl på Fornebu. Hjelper å få låne Dragomobilen og slippe widowmakeren når det nesten er frost ute. Fremdeles barnløst hjem så det var jaggu lørdag i går også.. nå må de komme hjem snart får vi får bekymringsvarsler.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	0B5F439E-6960-4D04-A375-051C79E57CA1.jpeg
Views:	406
Size:	154.1 KB
ID:	52155  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 08:09   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Kolsås.
Her tester junior ut nok en variant av forkjølelsesvirus, så ingen barnehage. Føles også ut som han har delt litt med meg. Satser på at det har rast fra seg innen avreise til NYC neste torsdag

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 09:24   #7
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Hei og hopp fra BGO, hvor man en sjelden gang skal fly rødt til TRD. Kunne valgt både blått og grønt, dog flytidene passet ikke for han jeg reiser med. Ser ut som vi slipper den verste vindretningen både her og der, og det er digg - TRD med side-/fjellvind er ikke noe særlig.

Blir bil videre til arbeid på Hitra, overnatting på Frøya og TRD sentrum i morgen Greit å reise før Vedum tar penga våre…
Old 04-10-2022, 09:40   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Makan fra R11 i retning OSL. Da er denne omgangs siste runde med events I Danmark i gang, og jeg må innrømme at entusiasmen er hårfint lavere enn da jeg startet. Kunne vært virkelig fint med noen småkjedelige hverdager nå.

Men det er bare å gønne på.

Ha en super tirsdag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 10:20   #9
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Tranby,
Tirsdag igjen med dagstur fra SVG , 4004, over fjellet til OSL. Dropped Flytoget idag og tok Vy R10 til Asker som både kom og gikk før tiden fra OSL!
Jeg tror det blir Stille sone på Vy fremover. Begynner å bli drittlei folk som sitter å skravler høylydt i mobiltelefonen tidlig på morgenkvisten for å vekke sine kjerringer og unger rundt om i det ganske land!
Forøvrig er livet bra og det blir nok en travel dag i prosjektet før returen vestover fjellet i ettermiddag.
Ha en fin dag folkens.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 10:37   #10
Futura
ScanFlyer Gold

Definitivt ikke noen god morgen i Lommedalen.
Jeg klarte å pådra meg en skikkelig kink i ryggen, da jeg skulle bære noe ut av en tilhenger fra jobben i går ettermiddag. I natt klarte jeg ikke en gang å snu meg i senga. Nå har jeg kommet meg opp, men ryggen må være loddrett. Jeg klarer så vidt å gå rundt i stua og å sitte med loddrett rygg. Dette er verre en da jeg for 4 år siden fikk bilen over meg og hull på mildt og nyre. Vel, det kan bare bli bedre (tror jeg)
Jeg skal prøve å karre meg ut i bilen fra jobben, som står på gårdsplassen med tilhenger bakpå, og få den opp på jobben, så jeg kan få privatbilen hjem. Utover det er planen å være mest mulig aktiv, men jeg er redd det blir veldig lite.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 10:53   #11
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God formiddag fra Skaun!

Kona på jobbtur til Ålesund, og selv er jeg en sjelden tur hjemme noen dager. Betyr masse fotball i kveld og i morgen!

Her er influensavaksine tatt, samt dose 5 av koronavaksine. Fikk den "nye" varianten mot omikron i dag, så må vel på med aluminiumshatten igjen et par dager.

Fredag går turen til Italia, èn uke på tur med tog mellom Bologna, Venezia, Verona og Milano. Blir hygge det når selskapet jeg jobber for har skrevet samarbeidsavtaler med en mengde italienske fotballklubber som skal besøkes.

Nå skal vaksinene få flomme rundt i kroppen noen timer, før det skal møtes online igjen utover ettermiddagen.

Ha en fin dag folkens!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 11:55   #12
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Makan fra R11 i retning OSL.
Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Dropped Flytoget idag og tok Vy R10 til Asker som både kom og gikk før tiden fra OSL!
Hva skjer? Fnate og OJB velger VY?

God dag herifra. Her vaskes det litt klær, og etter hvert får man også hive noen klær i en koffert og komme seg til OSL for en liten flytur.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 13:29   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Hva skjer? Fnate og OJB velger VY?
På tide å selge aksjene.

G’morgen fra 30040, hvor forholdene på terrassen er helt perfekte. Beste tiden av året og det ser ut til å bli en lang sensommer i år.

Men løvet faller, så da er det på tide å dra fram løvblåseren. Oppkjørselen er allerede godt tildekket av løv og barnåler. Kanskje jeg får lekt litt pyroman også. Men veldig tørt, så må være litt forsiktig.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 04-10-2022, 20:24   #14
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Dropped Flytoget idag og tok Vy R10 til Asker som både kom og gikk før tiden fra OSL!
Jeg tror det blir Stille sone på Vy fremover. Begynner å bli drittlei folk som sitter å skravler høylydt i mobiltelefonen tidlig på morgenkvisten for å vekke sine kjerringer og unger rundt om i det ganske land!
Har ikke Flytoget Stille sone? De hadde det før.
B747-8 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules