Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2022, 06:56   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God onsdag fra L1

God morgen. En kort tur med L1 før kontoreringen kan ta til. Tror ikke jeg har et eneste møte, så må vel da faktisk gjøre noe. Ha en fin dag
Old 17-08-2022, 07:02   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: God onsdag fra L1

God morgen fra Prærien som grenser til sjøen. Akkurat et cruiseskip som har seilt inn til Oslo og nå er et frakteskip på vei ut. Blir mye kjipe møter og samtaler i dag, men det er vel det en er betalt for.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 07:39   #3
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Dagen starter på sykehuset som vanlig med litt prøver og antibiotika. Jeg skal også få tatt noen vaksiner i dag som er nødvendig i forbindelse med forestående operasjon. Ellers lite på tapetet i dag.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 08:10   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Hei fra bortekontoret.. Godt å få hele familien i hus igjen sent i går kveld. Da er det bare å pakke bort pipen og den burgunderrøde badekåpen. Femtiårsgaven viser seg å være en utmerket regnværsbil, selv om den helst ønsker å forlate rundkjøringene sidelengs og blir undervannsbåt i litt over medium pytte.

Mye på jobben om dagen og blir en del booking av småkjedelige flybilleter - blant annet Eurowings da de tar ca 25% av hva SAS ønsker til Hamburg.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 09:42   #5
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad onsdag fra Ris. Gårsdagens utflukt til Grålum ble etterfulgt av en digg middag på KØL i Fredrikstad. Et lite intervju på teams før lunsj og så nærmer jeg meg en topp 3 utvelgelse til runde 2…som har medført penger i kassa til WF. I følge reisebyrået blir det også en tur med en Airbus før måneden er over.
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 09:57   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra L14. Forsov meg greit i dag, da jeg glemte å trykke "lagre" på vekkingen før jeg la meg. Nok en dag med en del dølle møter og ting jeg generelt misliker. Mye detaljplanlegging, møter og graving i historikk. Jeg er litt mer field-commander eller idé-ideolog-mester-type enn analytiker og møte-person-med-kake-og-agenda typen.

Men det lærer en jo å sette mer pris på de andre dagene. Skulle virkelig ønske jeg likte å sitte i møter og diskutere mange ting i detalj svært lenge, for da hadde jeg nok vært en usedvanlig mye bedre sjef. Men jeg får liksom lyst til å rive av meg hodet etter få minutter. Makan.

Rant over

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 10:38   #7
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Tranby,
Startet ut fra Sola med SK4004 i morges , nye folk over alt i handling "byrået". Kjerra var lastet feil i forhold til CoG i følge skippern og måtte lastes om med påfølgende sen avgang. Ikke den helt store krisen , men dagen forrykkes når man ikke når planlagt Flytog avgang for å rekke møtestart og påfølgende møter.
Vel , her er det bare å hive seg rundt og fortsette dagen.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 10:50   #8
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra Forus. Innom for å ta unna et par-tre timer med ekstrajobb. Så hjemover for å gå i gang med indretjeneste. Noe forberedelser til vi stikker på ferie må til. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 13:42   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Kjerra var lastet feil i forhold til CoG i følge skippern og måtte lastes om med påfølgende sen avgang.
Hadde det ikke vært lettere å regne om? Men den var kanskje utenfor limits .. Men å få en lang delay for dette høres litt snålt ut. Oh well ...

Velvel, da venter arbeidslivet igjen. Tre harde dager før jeg tar en firedagers helg. Slike arbeidsuker er egentlig ok.

Fikk bikkja tilbake fra vet'en, neddopa og fin. Heldigvis ikke noe galt som ikke vil kurere seg selv over tid. 400 dollar takk ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 13:50   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Hadde det ikke vært lettere å regne om? Men den var kanskje utenfor limits .. Men å få en lang delay for dette høres litt snålt ut. Oh well ...
Det var det jeg ville trodd også , maskinen var rimelig full med PAX og ikke særlig mye baggasje siden det stort sett var de vanlige faste kundene. Det er mulig det var noe frakt som utgjorde forskjellen idag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 13:51   #11
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God eftan fra Kjevik!

Ferdig med møter og lobbyering i Arendal, nå på vei en snartur innom hjemme i Skaun igjen. Kona lander på Værnes samtidig som meg i dag, så da rekker vi å si hei til hverandre i hvertfall.

Sitter med planleggingen av høsten, og ser allerede nå at dagene i egen seng blir minimale frem til 17 Nov... Crazy reisekjør på gang, men er vel det man må forholde seg til.. hehe. Bolaget m/partnere bør i hvertfall være fornøyde, kona litt mindre så...

25 grader og sol i Kristiansand, skulle ønske man kunne pakke ned været og ta det med seg hjem!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2022, 16:35   #12
ClassOne
Handelsreisende

ClassOne's Avatar

God ettermiddag fra Kristiansand. Arbeidsdagen er slutt, og jeg sitter på et vannhull med Bokassa på øret og en Guinness i glasset. Ut å spise med hyggelig kunde i kveld.
I morgen er det heimfarardag oppover Setesdalen og over Haukeli. Noen ganger føler man seg som turist i jobben.

Posting Rules