![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og NRK Østlandsendingen før hjemmekontoret åpnes om en halvtimes tid. Satser på at et av dagens teamsmøter kan tas på en tur i marka. Mandag betyr trening på kvelden…så da er vel dagens program spikret. Nyt dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Chiang Mai. Havari på A/C i master bedroom natt til i går, beyond saving… Eller hvertfall såpass at kompressor måtte sendes inn for overhaling. I stedet ble den gamle Samsungen hivd ut, og inn med ny Daikin. Alt gjort i løpet 4 timer på en søndag, ikke dårlig
![]() Nå er brunchen fortært, så da blir det tid for å være turist noen timer. Får høre med sjefen om hva hun har planlagt for dagen. Ha en strålende mandag hvor enn dere måtte være ![]() ![]() PS Disse gutta har nettopp flytta inn i nabolaget, så da er det nok best å oppføre seg pent bak tastaturet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Dagens første espresso er snart på vei. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L13 på vei innover til kontoret. Rakk ikke det vanlig L12 fra Mjøndalen, siden jeg måtte le ere i barnehage, men det er bare digg å ta ett mindre crowded tog. Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet vest om Vestlandet
![]() Intet stort som skjer en mandag morgen. Fornøyd med å ha booket turen til Bodø i juni for WF omvisning m.m. Blir en stopp i Oslo på returen for litt pub-til-pub. Ellers, blir det å begynne på handoveren som skal sendes til 12 utvalgte innen onsdag ettermiddag. Nå, a Nice cup of tea God uke ønskes alle der ute. FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Det tegner til å bli en fin dag her i dag med sol og fin varme. Får vel prøve på litt mosjon senere i dag. Ellers starter Bridge VM i dag med norske laget i åpen klasse som en av favorittene. Dette overføres på nettet så det kommer nok til å bli brukt noen timer foran PC'en kommende dager ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn! Elg på radioen, snøslette ute. Grei dag å bestemme seg for heimekontor. Rota meg borti det eg trudde var å halde ein enkel presentasjon for eit seminar i "Polen", som ser ut til å ha gått på noko som har hakket større forventingar. Får satse på at eg finn på noko å seie...
Har ein milelang backup på ting som skulle vore gjort og skreve, og i dag er første dag uten ho som har vore ein av dei næraste kollegaene mine også. Kva det inneber er berre middels artig. Men slik er livet i akademia, dei fleste gode forsvinn etter få år ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Tjena fra skogkanten. Peisen brenner og hjemmekontoret er godt i gang.
Åtte åringen klarte å brekke kragebeinet (au) og vi fikk en fantastisk service på Legevakten i Oslo. Som legekompiser sier - se bort i fra klientellet og til tider køer så finner du ikke noe bedre one stop shop for skader i verden - og det er pokker meg gratis ![]() Ops.. møte om 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bartebyen, hvor det blåser nordavind fra alle kanter, godt ispedd en del sludd og regn. Får beholde kåken frem til kl 12 så da kan man chille inne før man stikker ut og luncher. Blir vel etterhvert å finne seg et tog til TRD (til 42 kroner per pers er det sånn 25% av hva flybussen koster, inkludert overgang til all annen kollektiv også, visstnok rimelig nytt i følge de lokale)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her jobbes det godt i Prosjektet , morgenmøter er ferdige og videre jobbing opp med leverandører planlegges i det som blir en utfordrende tid fremover hva gjelder priser og leveringstider for det vi trenger til feltet. Sjekket inn på SK4002 i morgen tidlig allerede. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra verdens vær-navle Skaun!
Her har vi i formiddag hatt vår, vinter, høst og vinter igjen. Kun sommeren mangler, men ender vel med èn dag i August som vanlig. Ferdig med dagens treningsøkt i bassenget, nå skal det kontoreres og spekuleres før man begynner pakkingen før Dublin-turen onsdag. 12 dager i Irland blir både morsomt og slitsomt... Ha en fin dag rundt omkring folkens. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen …. Mandag og fridag. Ukas beste, men skulle gjerne hatt et par til.
Mer kaffe nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Oslo. Den pole dance økta i går kjenner jeg godt i kroppen - det var mildt sagt uvant. Kroppen føles maltraktert ut for å si det sånn da. Nå tenker jeg at jeg skal en tur ut for litt div ærend som må gjøres. Ja så fikk igjen nesten 23k på skatten. Skal ikke klage over det |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Sliten morgen fra Montreal. Dette har vært en rimelig hard uke må jeg si. Men nå bærer det heldigvis hjem til Overstrosmurfmesteren igjen. Da håper jeg på mye omsorg.
![]() -11 og snøføyke når jeg våknet i dag. Det merkes til og med inne på rommet. Så det blir en varm dusj og frokost før kontoreringen virkelig skal begynne. Våren har altså definitivt ikke kommet hit enda. Litt møter og middag før fly hjem via London sent i kveld. Ha en stilig dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Er forøvrig såpass urutinert på å fly med bagasje innenlands, så det å følgende skilt med Utgang på ikke nødvendigvis er så smart da man plutselig sto ved billetautomatene til toget og kunne se kofferten på baggasjebåndet på andre siden av sperringen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 22-03-2022 04:02 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 24-08-2020 19:53 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 01-07-2020 22:17 |