![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter før det blir et frokostmøte i byen. Satser å kunne gå til og fra…fortauene er børstet og det er en herlig smak av vår. Ha en bra torsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Ingen løslatelse i går, men legen har forespeilet meg at jeg kan dra hjem i dag om ikke prøvene viser noe urovekkende.
Ellers fin dag i Kongsberg i dag. Jeg får prøve å lufte meg litt senere i dag forhåpentligvis når jeg er hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Tåke ute, og starter første halvdelen av arbeidsdagen hjemme med sykt barn. Og siden kona skal til frisøren, har jeg jo nesten en hel "hjemme alene" kveld i dag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her er planen å traske opp til Bærums Verk med et par andre pappaer for litt kaffe og bakst, satser på at tåka letter innen da. Ellers har jeg en kompis som bikker 30 i dag, som har invitert til et par øl på Brygg. I motsetning til han så kan ikke jeg være fyllesyk på jobb i morgen så blir nok hverken veldig sent eller veldig mange øl med alkohyler i
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oradea. Sov litt dårlig men fikk tatt det litt igjen på morgenkvisten. Doubletree by Hilton anbefales om man skal hit. Fasaden er slitt som bare pokker men innsiden er alt godt vedlikeholdt og rent og pent. I ettermiddag er det tog tilbake til Budapest. God seng , minibar på rommet så man kan oppbevare egen drikke, ja egentlig det man trenger. Fin vakker by egentlig. Perfekt utepilsvær og
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Morgen møter er gjennomført og resten av dagen brukes til opplæring og innføring for nye medarbeidere i prosjektet. I kveld er det på ny tid for trim på hesteryggen. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Par fine møter unnagjort, og som vanlig sabla spennende og morsomt. Veldig sjelden du møter kjedelige folk uten stories innen det maritime.. Hjelper at small talken stort sett er fly, reiser og skip.
Herlig far og sønn bonding i går - Junior hadde plukket opp en historie om en fly hvor de hadde fylt feil enhter av bensin så flyet gikk tomt og måtte lande på en go kart bane hvor folk grillet (Ganske nærme til å være 8 åring) Da skjønte jeg at junior hadde hørt om Gimli glideren og vi fikk godkjent av Dragen at vi kunne få lov til å se Air Crash Investigation sammen så lenge det ikke er dødsfall i krasjene.. Jaggu lå ikke NGC inne på Disney+.. Herlig kveld. Tror det blir Air Transat i kveld. Ellers så bookes det så CO2en spruter her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Har mottatt litt urovekkende varsler fra en kilde som bør vite hva han snakker om. Russerne skal være nærme i å ta ned strømnettet, som stort sett er elendig sikret. Så har hamstret inn vann, cash, propan og litt andre småtterier i tilfelle det verste skjer. Og generatoren er klar. Skumle tider.
Ellers er man klar for nok en arbeidsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God Groundhog Day fra Berlin. I dag kommer tredje og siste gruppe for å høre nøyaktig samme presentasjoner og samme låter mens de spiser akkurat samme snack og sannsynligvis spør de samme spørsmålene før vi alle går og spiser på samme restaurant.
Man kan bli sprø av mindre. ![]() I morgen tester jeg forhåpentligvis negativt og kan dra videre til Montreal. Ha en fin dag med eller uten strøm.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
Men det gjelder vel bare strømnettet i USA? For strømnettet i Norge er vel mye robustere/sikrere en i USA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Groundhog Day var 2. februar .... Groundhog Day, in the United States and Canada, day (February 2) on which the emergence of the groundhog (woodchuck) from its burrow is said to foretell the weather for the following six weeks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Noen år gammel, men relevant ... https://forskning.no/sikkerhet-kroni...t-vart/1162015 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 10-02-2022 10:55 |
God torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 15-05-2020 10:33 |
God torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 16-04-2020 17:50 |