Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-03-2022, 06:37   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

OBB 5 God lørdag fra 1395

God morgen. Her skulle ikke dagen soves bort. Er planlagt en liten tur i bakken, samt de siste innkjøpene til dagens to middager. Men først: espresso mens morgensolen lyser opp kjøkkenet og pyrolysen går for fullt etter gårsdagen hendelse med plast i den ene stekeovnen.
Old 19-03-2022, 07:05   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God lørdag fra 1395

Buongiorno:-) Snart klar for dagens første espresso - heldigvis kan den nytes på piazza`n rett utenfor leiligheten. Klarte såvidt å avstå fra å gå på sitrinslang langs Amalfikysten i går…men livet der sitroner vokser er definitivt behagelig. Nå venter Pompei (kom 3 minutter før stengetid i går) og så blir det en liten shoppingrunde i ettermiddag. Nevøen nyter, onklene nyter - så da er det bare å håpe at du også nyter lørdagen.
EB is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 07:24   #3
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Jeg fikk feber i går kveld og i min situasjon er det ensbetydene med øyeblikkelig innleggelse. Vi får se utover dagen hva dette er for noe og om det er en infeksjon på gang eller bare en uskyldig forkjølelse. Formen kjennes ikke så verst ut. Det ser ut til at "statusopptjeningen" på antall overnattinger på sykehuset bærer frukter for jeg ble innlosjert på enerom denne gangen. Utrolig mye bedre å ligge på enerom enn sovesalen jeg var på sist.

Det er sinnsvakt med sport på fjernsynet i dag så det skal nok ikke være noe problem å få tiden til å gå.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 07:44   #4
Concorde98
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post

Jeg fikk feber i går kveld og i min situasjon er det ensbetydene med øyeblikkelig innleggelse. Vi får se utover dagen hva dette er for noe og om det er en infeksjon på gang eller bare en uskyldig forkjølelse. Formen kjennes ikke så verst ut. Det ser ut til at "statusopptjeningen" på antall overnattinger på sykehuset bærer frukter for jeg ble innlosjert på enerom denne gangen. Utrolig mye bedre å ligge på enerom enn sovesalen jeg var på sist.

Det er sinnsvakt med sport på fjernsynet i dag så det skal nok ikke være noe problem å få tiden til å gå.
God bedring til deg!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Old 19-03-2022, 07:48   #5
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Larvik!
Her er vi installert i et fint lite hus hvor vi skal bo til mandag, ankom med VY i går.
Sola skinner og det blir en tur ut etterhvert! Deilig med ferie fram til onsdag!
Dessuten ble flybilletter til påsken bestilt i går. Ønsker alle en riktig fin lørdag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Old 19-03-2022, 09:14   #6
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:

Skulle vært et statusprogram for sykehusinnleggelser. Neida. Her er også formen sjaber og det bare to uker etter jeg hadde den berømte coronaen. Testene er negative så antar det bare er en forkjølelse her og. I min situasjon (arbeider med helse) så betyr det at jeg blir hjemme fra jobb i dag. Fikk beskjed fra arbgiver i går kveld om å se an formen, men den har faktisk blitt hakket verre i løpet av natta. Dog ikke noe feber men tett overalt og en lei hodepine.

Jaja kanskje jeg skal se litt på sport jeg og. Ja så kan jeg kanskje sitte litt på balkongen, sola varmer ganske mye om dagen.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 09:52   #7
Desk pilot
ScanFlyer Crusty

Desk pilot's Avatar

God formiddag. Her har vi hatt en ny runde med masse vind og masse nedbør. Det har vært såpass mange runder med disse atmosfæriske elvene i vinter at vi snart må ta en debatt om de skal reguleres eller om de skal vernes. Selv støtter jeg regulering og magasinering. Men nå letter det så det blir en luftetur litt seinere i dag. Ha en fin lørdag til både motstandere og tilhengere av atmosfæriske elvekraftverk!
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 09:55   #8
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God dag fra Phuket Overlevde OSL-DBX-HKT i økonomiklasse med god margin. EK var overraskende bra, god benplass, ok mat og vin & øl. Var spent på hvordan Test and Go fungerte ved ankomst HKT. Men imponerende organisering og effektivitet, både med papirer, testing og transfer. Testingen foregikk utendørs i «food trucks». Helsepersonell på innsiden iført lange gummihansker som gikk gjennom vinduet og frem til oss på utsiden som skulle testes. 24 timers karantenen var unnagjort på 5 timer, så veldig happy med opplegget. Men relativt stille her i Patong, fortsatt mange steder som er stengt bl.a det store shoppingsenteret Jungceylon. Men likevel nok av steder å velge i, og barene har også åpnet selv om det er litt restriksjoner på åpningstidene. Er innlosjert på En gammel kjenning, Holiday Inn Resort. Ha en strålende helg!

TriStar is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 09:57   #9
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Quote:

God bedring! Må vel på pub og få meg sesongåpningen i Formel 1
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 10:51   #10
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God morgen fra 5144.

Coronaen henger fast i meg. Var jeg ikke lat og tiltaksløs før så er jeg hvertfall det nå. Ellers bare litt snufsete.
Kjenner eg trenger frisk luft i dag så det har eg tenkt å få meg, om jeg gidder.

Ellers har eg fått med meg at QR reklamerer med akseptable priser østover. Når eg søker finner jeg ingen reiser til den prisen innenfor det tidsrommet de har kampanjen så hvor er de som passer på slik villende markedsføring????

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 11:08   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God bedring til @SK384!!

God morgen fra Lillestrøm. Skal straks ut og finne litt frøloff til rekene. Og så er det litt dilling med reiseformaliteter. Skal til Tyskland på tirsdag og videre derfra til Canada på fredag.

Trodde det holdt med hurtigtest dit, men ifølge mail fra BA trengs det PCR 72 timer før. Det er greit mye mer klønete. Da må jeg finne en plass i Berlin.

Greit lei av dette styret nå altså.

Men... FOKUS!!! Reker. Vin. Go go go.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 19-03-2022 at 14:11.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 13:58   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Du skulle ventet litt. Kanadierne opphever testkravet 1. april.

G’mooorgen hjemmefra i 30040. Overlevde fire timer i midtsete, og ble ønsket velkommen av to elleville hunder og en ikke like ellevill kone. Men egen seng ble det og ikke strafferunde via Phoenix.

Kaffen på terrassen smaker ekstra godt i dag ….
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 14:15   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Registrerer forøvrig at vår nabo over veien har satt opp et digert fiolett hoppeslott på gårdsplassen. Vi får håpe det bare er korttidsleie ...

Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 14:47   #14
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God aften fra Bangkok. Her fikk en plutselig vite at det IKKE er fritt fram for reising innenriks i Thailand for alle nasjonaliteter da jeg på spørsmål til Bangkok airways fikk dette svaret:

‘’According to Saratthanni policy, Myanmar/ Lao/ Cambodia passengers who have work permits in Thailand cannot transfer or travel to Saratthanni province and Samui area without permission from the local goverment’’

Snakker om gjeng asså, ble faktisk litt varm i topplokket da jeg ikke ser rimeligheten i dette når alle vaksiner kan dokumenteres.
Så da ble en uke i fet villa på Conrad Samui avbestilt. Nå vurderes både Chiangmai og Koh Chang som en erstatning.
Godt alle bookinger kan avbestilles uten å tape kronasje.

Ha en glitters aften
Old 19-03-2022, 16:33   #15
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Auu.. fra 0778. Sjøslaget endte 0330 i går og det kjennes. Iglesias fargen er nesten tilbake etter noen deilige timer i solveggen med historieblader.

Fersk torsk, bacon, ertestuing og en vass chardonnay står på menyen.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 17:40   #16
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Auu.. fra 0778. Sjøslaget endte 0330 i går…
Ehhh, forhåpentligvis i dag? Ellers må det virkelig ha vært et solid sjøslag.
KnutW is online now   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 19:12   #17
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Takk for alle god bedring meldingene. Formen er egentlig ikke så verst og jeg føler meg ikke spesielt syk i forhold til sist jeg var her. Men noen av prøvene er for høye så vi må behandlet det.

Statusprogram for sykehusopphold hadde vært noe som Hypern spøkefullt er inne på. Da tror jeg at jeg ville kvalifisert til Pandion status.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2022, 20:19   #18
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Takk for alle god bedring meldingene. Formen er egentlig ikke så verst og jeg føler meg ikke spesielt syk i forhold til sist jeg var her. Men noen av prøvene er for høye så vi må behandlet det.

Statusprogram for sykehusopphold hadde vært noe som Hypern spøkefullt er inne på. Da tror jeg at jeg ville kvalifisert til Pandion status.
God bedring! Ja, det skulle vært statusopptjeningen på den måten at du var garantert enerom
B747-8 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules