Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-02-2022, 07:36   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Flyprat God lørdag fra 1395

God morgen. Her soves ikke dagen bort. Her venter den store pakkedagen, utrolig hva som trengs når fire personer både skal ha klær for bakken og se respektable ut på middagene også. Ja ja, første utenlandstur på 2 år starter i morgen. Ser ut som det trengs å få unna en halvtimes jobb før jeg kan skru på out of office-reply. Ha en fin dag
Old 19-02-2022, 07:40   #2
Concorde98
ScanFlyer Silver

Default Re: God lørdag fra 1395

God morgen fra Larvik! Her har vi leid det fine huset vi bodde i et par ganger i fjor vår, blant annet i påsken. Det blir nok en tur ut også til byggeplassen. Ha en fin dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 08:00   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad lørdag fra 0777 - postnummeret som passer ekstra best for oss som liker Airbus. Kaffe, nyheter på papir og nett og ikke minst et nytt lager av sjokoladebollene med bringebærkrem og lakris. Digg lørdag ønskes!
EB is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 08:18   #4
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Her var vekkerklokken satt på 0645 slik at jeg kunne få med meg 5 milen. Oppdaget ganske fort at den både var kortet ned og utsatt fra 7 til 8. Nå er det nå i gang med det som blir 28,4 km så jeg får vel kikke på det. SKal prøve meg på en liten trim senere i dag. Ellers ingen planer.

God ferie til Someone og familien.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 08:35   #5
OttoL
ScanFlyer Crusty

Morn fra FS106 til BGO

Bra belegg også, men er vel litt pga vinterferien
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	B07D076D-21E0-43B0-B74F-26E5AE19AC12.jpeg
Views:	554
Size:	274.1 KB
ID:	50896  
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 10:09   #6
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God lørdag fra jobb. Her er det stille og rolig mens jeg hover inn helgetillegg.
Legevakta i går ble bomtur - det var så mange timers ventetid at mottaket ba meg komme tilbake igjen mandag morgen. Jaja det haster jo ikke å få det håndleddet sjekket, men det skal jo ikke gjøre vondt mange uker etter at det fikk et møte med isen. Kanskje fastlegen er en bedre ide, men han har jo ikke røntgenutstyr tilgjengelig. Jaja jeg kan kanskje prøve meg på mandag morgen, tenker de i mottaket vet hva de snakker om hva gjelder pågang og kø. Men ja en skal jo være glad for at de ber folk som kan vente litt komme tilbake på et annet tidspunkt.

Last edited by Hypern; 19-02-2022 at 10:12.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 10:47   #7
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra London. Det var alle køers mor i imigrasjonen i går, og nesten halvannen times venting før en kom gjennom. Deretter var Heathrow Express innstilt med påfølgende kaos på Tuben, så da ble det taxi. Dermed ble det dårlig med publiv gitt!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 10:52   #8
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra 0778 hvor egg og bacon avsluttes 10.45.

Nå er det familie-svømming i Nordre Drammen og fødselsdagsmiddag i distriktene senere.

Åtte jobb flighter ble booket denne uken og åtte flighter privat skal bookes i helgen.. Selve bookingen er nesten halve morroa.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 11:07   #9
fluxie
Flyprat fusentast

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
God morgen fra London. Det var alle køers mor i imigrasjonen i går, og nesten halvannen times venting før en kom gjennom. Deretter var Heathrow Express innstilt med påfølgende kaos på Tuben, så da ble det taxi. Dermed ble det dårlig med publiv gitt!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Forrige fredag var det bare å spasere igjennom, så tydelig at ting tar seg opp.
Uansett, god morgen fra Mjøndalen. Lite på planen i dag, annet enn litt grilling av pølser på bål, litt pizzalaging, og kanskje litt fiksing av min lille retro console. Har fått dilla på de gamle Desert Strike, Urban Strike, osv. Noen som husker disse klassikerne?

Ønsker alle en fin helg!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 12:12   #10
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God lørdag!

Skulle egentlig vært på vei til Malta nå, men fetter Covid kom i går på et kjempepositivt besøk, så da blir man hjemme…

Litt tett i nese og bryst, trøtt og hodepine, la oss håpe det holder seg der. Kona og yngstejenta holder til i 1 etg, mens jeg er alene i 2 etg et par dager. Blir Premier League opp og i mente i dag og i morra��

God helg, Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 12:55   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Au da, god bedring Kimpe.

Har mistet litt oversikten over trendene i området, livet går jo som normalt likevel, men ser at det meste er i fritt fall ….

Kald morgen i 30040, men den verste polarvinden har gitt seg. Litt som må samles opp etter siste dagers storm, men ellers lite på programmet. Kanskje prøve å få start på gressklipperen.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 14:38   #12
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Sola Airport Hotell,
Dagen går med på Fylkesårsmøte i Rogaland FrP.
Interessante politiske debatter om det videre politiske arbeidet regionalt og nasjonalt.
Ute snør det til en forandring.
Ha en fortsatt god helg.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 16:26   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God lørdag fra Lillestrøm. Ser hockey på TV og det ble nettopp åpenbart at Sverige ikke Slo Vakia. Badamtssssh.

I kveld blir det biff. Entrecôte til prinsessa og tbone til meg. Har slitt greit med å snu døgnet tilbake. Våknet først kl 08 i dag men var litt uggen etter mye vin I går. Så ville duppe litt til. Neste gang jeg slo opp øynene var klokken 13.47. Ulempen er at egg og bacon utgår. Fordelen er at du nesten kan få et glas hvitvin på senga.

Ha en fjong dag!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 16:26   #14
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
God lørdag!

Skulle egentlig vært på vei til Malta nå, men fetter Covid kom i går på et kjempepositivt besøk, så da blir man hjemme…

Litt tett i nese og bryst, trøtt og hodepine, la oss håpe det holder seg der. Kona og yngstejenta holder til i 1 etg, mens jeg er alene i 2 etg et par dager. Blir Premier League opp og i mente i dag og i morra��

God helg, Kim
Hmm har du klarert den diagnosen med Dr. Fluxie og Dr. Someone - de mener du kom for sent «siden Pandemien er over for denne gang «

her er det I-5 blues - paa vei til Palm Desert - har faatt den lokale Greger Stroem» Dr. Biggs til faa turbo og alle de 8 sylindrene i topp form til aa opp kampen med MyFantasticToyotaCamprywith69MPHMaximumILiveInThel eftLaneMagaMagaMafianen.
Old 19-02-2022, 17:57   #15
fluxie
Flyprat fusentast

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Hmm har du klarert den diagnosen med Dr. Fluxie og Dr. Someone - de mener du kom for sent «siden Pandemien er over for denne gang «

her er det I-5 blues - paa vei til Palm Desert - har faatt den lokale Greger Stroem» Dr. Biggs til faa turbo og alle de 8 sylindrene i topp form til aa opp kampen med MyFantasticToyotaCamprywith69MPHMaximumILiveInThel eftLaneMagaMagaMafianen.
Dr Fluxie hadde i hvertfall ikke forskrevet isolasjon, tenker at det mest pragmatiske og fornuftige hadde vært å smitte resten av gjengen så hadde man vært ferdig med det. Nå er man heller ikke pålagt isolasjon ved Covid, så da er det bare å kjøre på Ser på skolen til eldstemann så har nesten 80 prosent av elevene fått Covid, og nå er det knapt ett tilfelle på skolen den siste uken, litt som å rive av ett plaster, gjør vondt med en gang, så er det over!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 18:20   #16
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Vi ser det samme her. 19/1 var det 323 nye tilfeller i de lokale skolene. I går var det 11.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 18:41   #17
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

God kveld fra Kolsås. Her har junior og jeg nok en gang klart å plukke opp ett forkjølelsesvirus som ikke er SARS-CoV-2, så selv omikroner klarer visst ikke ta knekken på god gammeldags forkjølelse. Har uansett ikke tenkt oss ut for å hoste på mennesker og slikke på dørhåndtak før man er blitt friske, og kostet meg ikke så mye å dra på meg en maske på butikken heller

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 21:00   #18
Eirik
Livsnyter

God kveld fra Munchen.
Myye folk på OSL i formiddag, Luftansa kom med en A321, fullstappa sådan (Turkish en A330), googla meg fram til at det var vinterferiestart.
Eirik is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2022, 21:02   #19
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra 0778 hvor egg og bacon avsluttes 10.45.

Nå er det familie-svømming i Nordre Drammen og fødselsdagsmiddag i distriktene senere.

Åtte jobb flighter ble booket denne uken og åtte flighter privat skal bookes i helgen.. Selve bookingen er nesten halve morroa.
Hmf.. hvis noen trenger ei BMW IX så står den plantet i Nordre Drammen.. Undertegnede greide å miste nøkkelen i svømmehallen.. han hadde også slettet den digitale nøkkelen på mobilen da han ble irritert av at bilen skrudde seg av og på i utide. Da ble det tusen kroner i taxi, låne naboens Tesla (wow - faktisk en imponerende bil) og ut igjen i gokk i morgen og se om den overlevde hockey-kampen. Så blir det artig å se hva Bavaria skal ha for ny nøkkel.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules