![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her soves ikke dagen bort. Her venter den store pakkedagen, utrolig hva som trengs når fire personer både skal ha klær for bakken og se respektable ut på middagene også. Ja ja, første utenlandstur på 2 år starter i morgen. Ser ut som det trengs å få unna en halvtimes jobb før jeg kan skru på out of office-reply. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik! Her har vi leid det fine huset vi bodde i et par ganger i fjor vår, blant annet i påsken. Det blir nok en tur ut også til byggeplassen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra 0777 - postnummeret som passer ekstra best for oss som liker Airbus. Kaffe, nyheter på papir og nett og ikke minst et nytt lager av sjokoladebollene med bringebærkrem og lakris. Digg lørdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her var vekkerklokken satt på 0645 slik at jeg kunne få med meg 5 milen. Oppdaget ganske fort at den både var kortet ned og utsatt fra 7 til 8. Nå er det nå i gang med det som blir 28,4 km så jeg får vel kikke på det. SKal prøve meg på en liten trim senere i dag. Ellers ingen planer.
God ferie til Someone og familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Morn fra FS106 til BGO
Bra belegg også, men er vel litt pga vinterferien |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra jobb. Her er det stille og rolig mens jeg hover inn helgetillegg.
Legevakta i går ble bomtur - det var så mange timers ventetid at mottaket ba meg komme tilbake igjen mandag morgen. Jaja det haster jo ikke å få det håndleddet sjekket, men det skal jo ikke gjøre vondt mange uker etter at det fikk et møte med isen. Kanskje fastlegen er en bedre ide, men han har jo ikke røntgenutstyr tilgjengelig. Jaja jeg kan kanskje prøve meg på mandag morgen, tenker de i mottaket vet hva de snakker om hva gjelder pågang og kø. Men ja en skal jo være glad for at de ber folk som kan vente litt komme tilbake på et annet tidspunkt. Last edited by Hypern; 19-02-2022 at 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra London. Det var alle køers mor i imigrasjonen i går, og nesten halvannen times venting før en kom gjennom. Deretter var Heathrow Express innstilt med påfølgende kaos på Tuben, så da ble det taxi. Dermed ble det dårlig med publiv gitt!
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra 0778 hvor egg og bacon avsluttes 10.45.
Nå er det familie-svømming i Nordre Drammen og fødselsdagsmiddag i distriktene senere. Åtte jobb flighter ble booket denne uken og åtte flighter privat skal bookes i helgen.. Selve bookingen er nesten halve morroa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
Uansett, god morgen fra Mjøndalen. Lite på planen i dag, annet enn litt grilling av pølser på bål, litt pizzalaging, og kanskje litt fiksing av min lille retro console. Har fått dilla på de gamle Desert Strike, Urban Strike, osv. Noen som husker disse klassikerne? Ønsker alle en fin helg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God lørdag!
Skulle egentlig vært på vei til Malta nå, men fetter Covid kom i går på et kjempepositivt besøk, så da blir man hjemme… Litt tett i nese og bryst, trøtt og hodepine, la oss håpe det holder seg der. Kona og yngstejenta holder til i 1 etg, mens jeg er alene i 2 etg et par dager. Blir Premier League opp og i mente i dag og i morra�� God helg, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Au da, god bedring Kimpe.
Har mistet litt oversikten over trendene i området, livet går jo som normalt likevel, men ser at det meste er i fritt fall …. Kald morgen i 30040, men den verste polarvinden har gitt seg. Litt som må samles opp etter siste dagers storm, men ellers lite på programmet. Kanskje prøve å få start på gressklipperen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sola Airport Hotell,
Dagen går med på Fylkesårsmøte i Rogaland FrP. Interessante politiske debatter om det videre politiske arbeidet regionalt og nasjonalt. Ute snør det til en forandring. Ha en fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God lørdag fra Lillestrøm. Ser hockey på TV og det ble nettopp åpenbart at Sverige ikke Slo Vakia. Badamtssssh.
I kveld blir det biff. Entrecôte til prinsessa og tbone til meg. Har slitt greit med å snu døgnet tilbake. Våknet først kl 08 i dag men var litt uggen etter mye vin I går. Så ville duppe litt til. Neste gang jeg slo opp øynene var klokken 13.47. Ulempen er at egg og bacon utgår. Fordelen er at du nesten kan få et glas hvitvin på senga. Ha en fjong dag!
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() her er det I-5 blues - paa vei til Palm Desert - har faatt den lokale Greger Stroem» Dr. Biggs til faa turbo og alle de 8 sylindrene i topp form til aa opp kampen med MyFantasticToyotaCamprywith69MPHMaximumILiveInThel eftLaneMagaMagaMafianen.
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Vi ser det samme her. 19/1 var det 323 nye tilfeller i de lokale skolene. I går var det 11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Kolsås. Her har junior og jeg nok en gang klart å plukke opp ett forkjølelsesvirus som ikke er SARS-CoV-2, så selv omikroner klarer visst ikke ta knekken på god gammeldags forkjølelse. Har uansett ikke tenkt oss ut for å hoste på mennesker og slikke på dørhåndtak før man er blitt friske, og kostet meg ikke så mye å dra på meg en maske på butikken heller
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld fra Munchen.
Myye folk på OSL i formiddag, Luftansa kom med en A321, fullstappa sådan (Turkish en A330), googla meg fram til at det var vinterferiestart. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |