![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Her har man så vidt kommet i gang med dagen. Kaffekoppen er på plass. Andre halvpart av dagen blir på gjemmekontor da man har avtale om å få påfyll av vaksine i dag. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Grip Ytre.
Er på vei til køys etter en vindfull nattevakt. Oppdaterte lokasjonen i DaWinci i natt med forventet koordinater for dagens Helibus. Forventet Flytid fra KSU: 1m 45s Bedre kan det ikke bli. Nå - God natt FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her går nå dagene som midlertidig alenepappa. Barn er levert, men må bruke en mulighet mellom dagens Teamsmøter for en løpetur. Så er det litt sånn passe dobbeltbooket i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra gjemmekontoret.
Det kontoreres, og det plantes en grundig facepalm til ære for noen skoleungdom som deltar i klassequizen på Østlandssendingen, og svarte Elfenbenskysten på spørsmålet om hvor Iberia Airlines var fra. ![]() Ha en god dag, enten du vet hvor Spania er, eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Kyriad hotel i Tours. Ikke verdens mest jålete brakke akkurat men maten har de jaggu styr på. Det er noe jeg liker her nede. Hotell til 80 Euro natta, midt på en trailerparkering. Men så lager de virkelig mat her. Både til frokost og middag. Ikke helt som tilsvarende i andre land.
Men nå jobb. Ha en fin en
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Prærien. Hadde tenkt meg på kontoret for en skikkelig langøkt i dag for å få unna diverse, men så tikket det inn melding om vaksinering ca 11.00 idag. Tror det blir Pfizer for har ikke tid til feber i morgen og på fredag, skal jo bruke noe bonuspoeng hos Bristol.
Har en booking på Norefjell tre netter i vinterferien og lurer på om ikke de nettene ble booket med fem ganger kvalifiserende netter. Så ser jeg at jeg kanskje bare mangler to netter på platinum om jeg bor innom utgangen av april. Det kan jo tenkes at det blir litt enklere med reising neste året om alle blir syke i februar og mars. Last edited by Chriscross; 19-01-2022 at 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Skulle bare lese en mail klokken 05:50 og plutselig var klokken 11:00 og jeg kaster i meg en liten lunsj. Telefonmøter mens jeg går ned til sentrum (for glatt for t-banen i åsen i dag) og et lite besøk hos tannlegen. Ettermiddag og kveld går med på å feire rund dag for opphavet. Med andre ord så blir bilen hjemme i dag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Kaffe er under inntagelse og bikkjene har også fått sitt.
Onkel Joe er i det spandable hjørnet, og jeg fikk sikret meg gratis testkits allerede i går. Skulle legges ut i dag, men gikk live en dag før planen. Sikkert lurt, så de får kjørt systemene før den gemene hop oppdager det. Det er satt ut til postvesenet, de har jo både infrastruktur og kapasitet. Virker gjennomført for en gangs skyld. ![]() Bobb’ern synger om skjul for uværet på radioen …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag dra Riksen.
Da er dagens sjau (ERCP) unnagjort og det gikk veldig greit. De har vært nede og fjernet noen stenter i galleveiene og samtidig blokket ut litt. En kommer seg veldig raskt etter dette og formen kjennes allerede fin ut. Jeg må imidlertid være over til i morgen til observasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra Oslo!
Fløy kjapt nedover i medvinden med SK i formiddag, rakk heldigvis å komme oss fra TRD før en ny storm er meldt i ettermiddag. Triste nyheter om Nils Arne Eggen i dag, kjente ham godt etter å ha jobbet i årevis med RBK. Hvil i fred Sjæf, minnene lever evig! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Maratonmøte i prosjektet idag , nettopp kommet hjem i kulingen fra nordvest. Det skal bli friskt ut over kvelden så det kan jo bli interessant. Det skummer godt ute i vest på sjøen allerede. Ha en fin kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra skogkanten.. Nok en i overkant spenstig dag med telefoner og videomøter i alle mulig formater.. Resultatet er at man endelig har landet drømmejobben.
Nå har masser av egne og andres barn fått i seg store mengder hjemmelaget pizza og jeg gleder meg til roen senker seg og vi kan fortsette på den ultra-epenende nye sesongen av Dexter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Gratulerer med den nye drømmejobben !
![]() |
![]() |
|
|