![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra Stavanger. Ikke helt i vater her, men nesten. Kaffe i koppen og kontroll på mailboksen. Så får resten av dagen bare komme etterhvert. Ryktes indretjeneste i ettermiddag. Ellers nada planer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. På plass i stolen for lengst, og etterhvert begynner det vel å dukke opp noen kolleger også. I kveld skal det løpes, ellers ingen planen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Bangkok. Late dager nytes på Park Hyatt som er et kanonbra hotell. Et par tre netter til, så går turen mot sjøen og litt øyhopping. Akkurat nå er en helt i vater ved bassenget
![]() Ha en fin fin onsdag ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter her med kaffen og kontorerer litt på mobilen før jeg skal karre meg inn på kontoret.
Ingen veldig store planer i dag, hvilket egentlig er ganske deilig. Ekstra deilig er det imidlertid å kjenne seg bedre i formen. Ha en strålende dag. Ser jeg er greit misunnelig på @Ruby som ligger ved poolen i Bangkok.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra rett nordøst av treshiold RWY 19L
![]() Sitter her med morgenkaffen og funderer på hvordan det har gått med Air India passasjerene som ufrivillig har campet @ OSL etter gårsdagen diversion til OSL. Nå er det 26 timer siden de landet, og håper de snart kommer seg videre ! Update: Pax og crew kom seg endelig på hotell rundt midnatt, for en 30 timers crewrest. Forøvrig fornøyelig å se det øker på med flytrafikk igjen, og at verden (iallefall enn så lenge) sakte men sikkert kommer tilbake til normalen igjen. Ellers lades det opp til 2 x nattevakter før langfri setter inn ![]() Ha en flott dag alle sammen !
I´ve been Teslified ![]() Last edited by ENGM RAMP; 17-11-2021 at 10:04. Reason: Updated info |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Brussel! Første gang jeg flyr business Class med Brussels Airlines og benytter Brussel som springbrett ut i verden. Brussels Airlines har hovedtyngden av sin Long Haul flåte på sentral Afrika. Spennende destinasjoner alle sammen…men hadde ikke tenkt meg til den delen av karter nå.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aaaaner ikke
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forstod det var en passasjer som dessverre døde. Air India får visstnok litt pes for håndteringen i sosiale medier så vidt jeg forstår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. ny dag er kommet. Varmt nok til at det er komfortabelt på terrassen.
Hjemmekontoret fyres opp etterhvert og jeg registrerer at jeg er ønsket i den andre enden av vpn-tunnellen i slutten av januar. Men må må jeg på dynga .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Kontoret. Hjemme alene med tre barn fungerer nydelig så langt mens Dragen mesker seg (velfortjent) i utlandet. Stålkontroll på matpakker, frokost osv. Ble litt kluss under leveringen av barna på skolen da en av nabobarna sitter på og vi fant ut at leie"bilen" faktisk bare har fire seter
![]() Blir det de kaller halv dag her da man må spurte fra kontoret 1600 for å hente banden, lekser, middag og 19.50 skal far sitte med potetgull og Libanesisk rød i glasset. Får vondt av å se reisebildene til Ruby og reiselysten øker i takt med frykten for mindre reising. Ser at Hamburg turen om snaue to uker nå spøker litt da kansellerte møter renner inn.. Spennende å se om konferansen blir noe av.. Begynner nesten å bli smånervøs for DXB turen også.. Nå må folk se til h... å vaksinere seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Sånn passe god ettermiddag fra hjemmekontoret. Egentlig skulle man vært i Nederland, men slik gikk det ikke. Stas med ferske bilder fra Bangkok. Keep them coming @Ruby, selv om det forsterker reiseabstinensen
![]() Ønsker alle en finfin uke, borte eller hjemme! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 19 | 03-11-2021 21:08 |
God onsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 10 | 22-09-2021 21:12 |
God onsdag fra Stavanger! | Twin Otter | Flyforum | 10 | 10-03-2021 22:22 |