![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok hvor karantene-frokost akkurat er inntatt, dog ble karantene avsluttet i går kveld etter 8 timer på rommet.
Så da er en fri til å forflytte seg. Kan melde om skyfri himmel og behagelige 26°C mot pissregn da jeg forlot SVG i går morges. Ellers, Thailand pass fungerte som rakker’n, på Suvarnabhumi. Fra gate til gjennom tollen på 20min. Ha en glitters torsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg er pt lidt længere oppe af Sukhumvit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra sete 26C i AS442 som akkurat har krysset inn i Texas. Litt lenger sør enn normalt, men det ligger vel kanskje litt vær og skaper hindringer ..
To timer igjen. Så en time i bilen før det blir velkomstdans av de firbente. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Også god morgen fra Bangkok, men som crew som straks flyr tilbake igjen, slipper man foreløpig ikke ut av karantenerommet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goood morgen fra Bangk.... nei vent. God morgen fra Stavanger med det vanlige været. Dagen er i gang og man har kontroll på mailboks. Ligger an til noen småtravle bølger av møter i dag så. Det er bare å verdsette kaffepausene. Og når arbeidsdagen er over, er det langhelg! Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er det temperatur på rundt 0 grader i dag, men ellers tegner det til å bli en fin dag. I dag blir det litt jobb på meg faktisk. Jeg skal delta på et møte der en kollega skal presentere det hun har jobbet med som skal danne grunnlag til førstelektoropprykk. Jeg prøver innimellom å delta i litt jobbmessige ting (i samråd med lege) selv om jeg fremdeles er 100% sykemeldt. Det er egentlig fint å både treffe kollegaer og kunne involvere seg litt faglig innimellom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her skal man bruke halve dagen og litt til på å høre på sjefene sitt halvårlige selvskryt av bedriften, helt sikkert like spennende som alltid. Heldigvis skal man ikke sitte hjemme og glo på Teams, men faktisk møtes i et auditorium, og enda bedre, det blir pizza og øl etterpå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Wow.. God morgen fra kjedelige kontoret.. Dette minner jo om gamle dager hvor folk på forumet mesket seg med frokoster/middager til odde timer verden rundt..
Fin lang dag med morsomme møter foran meg - og rekker siste henting i dag som er på en fødselsdag nede i skrenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Varmer opp snakketøyet med nok espresso før nok et møte med revisorteamet. Barn er levert, men for første gang denne uken skal faktisk jeg komme hjem til klar middag....kona er blitt for godt vant. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Litt skral i formen fremdeles. Funderer på om jeg skal tørre å booke billett til NL i morgen eller ikke. Om jeg skal vente til aller siste liten og evt booke i morgen tidlig istedenfor. Hmmm...
Uansett blir det en rolig dag. Har fått utforsket sånne Covid hjemmestester de siste dagene. Det er jo litt kult da. Man føler seg litt laboratorie-aktig. ![]() Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Første del av dagen er unnagjort uten de store overskrifter. Avslutning av prosjektet og oppstart av neste gir litt å gjøre ut året. I kveld starter julebord/avslutnings party'ene opp igjen. Det blir kjekt å treffe kolleger i en sosial setting igjen på Arkivet i byen. Men første innom Flymuseets medlemskveld hvor Cato G holder foredrag om den nye boken han kommer med. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Oslo Sagene(soi 22)...
![]() Jeg bråvåknet da jeg sjekket emailen i morges og leste: "innkalling til intervju på Politihuset, Grønlandsleiret 44 i Oslo...henvend deg i resepsjonen...jeg henter deg.."?!! MEN det var kun snakk om innkalling til jobbintervju på en stilling jeg helt har glemt å ha søkt. Jeg må slutte å lese stillingsannonser! Det finnes så mye interessante jobber der ute og jeg har tydeligvis noen ganger lav impulskontroll. Jeg har det fint der jeg er! Ellers må det forberedes til utenlandsreise i neste uke! Denne gang til kjent destinasjon, men med nytt selskap! Slikt er STAS! Kjenner antydning til litt reisefeber(enda det forekommer sjeldent hos meg!) Nå gjelder det å holde seg frisk frem til avreise! Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 11-11-2021 at 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jepp, det var på The Landmark. Må liksom alltid innom der når jeg er i staden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sliten morgen fra et noe slitent flyplasshotell ved LAX. Imigrasjonen i går var genial. Kan ikke det alltid være sånn? Maks 1minutter tok det fra flydør til bagasjebånd, så dermed ble det venting på bagasje!
EDIT: 15 minutter tenker jeg vi sier. ![]() Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Last edited by Hickok; 11-11-2021 at 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Oh, glade jul.... måtte det fortsatt være slik når jeg kommer dit i desember. Kos deg i LA
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Kun 1 natt. På vei til Vegas nå.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
https://www.bangkokpost.com/business...ens-what-next-
![]() |
![]() |
#20 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God formiddag fra Munchen, men Bangkok og Thailand er forsåvidt i tankene her og:
Risikerer en (lang) karantene hvis noen ombord på flyet fra Europa tester positivt v. ankomst, eller er det grei skuring etter første, obligatoriske natten hvis en selv tester negativt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 10 | 24-08-2019 17:05 |
Go Torsdag fra Bangkok, Delhi og CPH | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 21 | 03-05-2019 13:10 |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God fredagsmorgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 15 | 17-04-2015 17:04 |
God torsdag fra Bangkok | Peppep | Flyforum | 16 | 09-05-2013 18:49 |