![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Innboksen er alt under kontroll, og en espresso i koppen. En helt passe møte-ratio i dag, og mener jeg var i overkant grei når jeg først kalte inn revisorene klokken 8:30. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Kom meg hjem i går og dagen i dag blir busy med flere gjøremål som er booket utover for- og ettermiddag. Men først blir det å få varme i kåken. 2 uker uten noe varme på så er det kjølige i gulv og vegger. Ha en varmende dag. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret II
Litt småkaos på morgenkvisten med en semi-syk drage, ett sykt barn, trafikkvakt på skolen (ops), tannlege på ett av barna, tennis x 3 i kveld. Dette passer dårlig med to som sliter med å skvise inn det som skal gjøres på jobb i løpet av 9-10 timer. Uansett meget spennende møte her om en time hvor vi får besøk av en tidligere kollega/konkurrent fra Midtøsten og skal se hva hva morsomt vi kan finne på i et ganske så artig marked på sjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Litt roligere aktivitetsnivå i starten av dagen i dag da jeg ikke trenger forklare noen hvordan ting fungerer og er min egen sjef. Liker det best sånn. Så blir det sikkert litt å gjøre i løpet av dagen uansett men andre halvdel av arbeidsuka er i gang og det gledes til langhelg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kontoret III.
Tilbake etter to uker med kone med vond rygg, etterfulgt av syk kone, tett etterfulgt av sykt barn, men nå er heldigvis formen på begge god igjen. Venter visst noe møte-greier i dag, så blir fint lite produktiv før lunch ser jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ganske "artig" å se på sykefraværet på skolen nå.. Virker som 18 måneder mer eller mindre uten bakterier og ræl har gjort noe med immuniteten der ute. Skal på foreldefest på fredag og der renner avbestillingene inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra gjemmekontoret.
Passe "makan!" dag i dag. Mye å gjøre som normalt på onsdager og passe med "teite" kunder og "teite" kollegaer. Ellers er man litt i tenkeboksen ang. en Finn-annonse man snublet over i går, og håper som normalt på telefon fra Hamar (I så fall er det en annen Finn-annonse som blir aktuell). Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Dagen frå Trondheim! Ser ut til at vi slapp (nesten) unna med skrekken med covid, mini vart aldri sjuk, og ser ut til at vi tre andre heller ikkje har blitt smitta. At mini nr to slepp unna er oppsiktsvekkjande, men særs bra. Må vel la det gå eit par dagar til før vi kan puste ut for denne omgang, bank i bordet. Kjenner at dette var eit stress eg ikkje hadde bruk for, så prøver rolege dagar med jobb også. Håpar "voksentur" til Røros neste helg ikkje ryk. Gir det 30/70 i favør korona enn så lenge, vi får sjå.
Ha ein smittefri dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Ikke helt i form i dag heller, men man føler seg jo litt bedre etter å ha kommet i gang med ting. Har gjort noe av det jeg hater mest i jobben i dag, nemlig hostet webinar på vegne av kollegaen min som er i Danmark og gjør det jeg skulle gjort i dag.
Elefanten er på sin side superfornøyd over å ha arvet høreteleklaffene mine siden han nå er den eneste i huset med "moderne nok" telefon til å plugge dem i. Nå går kjenningsmelodien til Fjernsynskjøkkenet på repeat helde dagen mens han og bikkja krangler om hvem som skal høre. Ha en fin dag
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Sørlandet. Litt pusling med et par Word-dokumenter innendørs i det fine været, men tar nok snart en tur ut i skogen med hunden.
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da blir det jo ikke stereo... MAKAN
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Awww …. grompf morgen, ja …. rev meg opp tidlig dajeg ikke fikk sove lenger. Like greit siden jeg vil bli tilbake på østkysttid i morgen, med bikkjedans osv ….
Får finne meg litt frokost etterhvert før jeg kjører nedover mot Seattle. Turens mål ble oppnådd og overgått - jeg er nesten sjokkert. Utrolig hva man kan oppnå med ‘boots on the ground’ av og til. Zoom, sug balle! Så da får vi håpe vi får litt ro og fred fremover. Alaska skal flys. Nedslag på verdens travleste flyplass ved midnattstid, bingen halvannen til to timer senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo øst. Ikke vært så mye på agendaen i dag bortsett fra noe undervisningsgreier. Sitter jo og leser coronatall - er nok bare et spm om tid før tiltakene kommer som en sur nordavind (les de har alt innført lokale tiltak i Trondheim og Tromsø) her i byen. Orker ikke en runde til - det holder nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra kontoret | Someone | Flyforum | 7 | 26-10-2021 17:49 |
God mandag fra kontoret | Someone | Flyforum | 8 | 18-10-2021 13:01 |
God onsdag fra kontoret | Someone | Flyforum | 9 | 29-09-2021 16:47 |